Ah ok, primaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ben net terug van ons mentorgroep feestje, wacht nu tot mijn matties mij op komen halen voordat we naar de city gaan, jwts.
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok, prima
Veel plezier in de Skihut
als je moeder is verzekerd ben jij dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).
Zolang je je Duits maar thuis laatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach sodan kom ik je wel opzoeken over 3 jaar
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
jij kan niet eens weten, of zij wel of niet de ochtend zal redden laat staan dat ze een heel lang leven voor zich heeft
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zijn je ouders zelf wel ingeschreven (bij Diyanet Vakfi)?
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je moeder is verzekerd ben jij dat ook
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan van niet. Wat een Trut.
Eeuwig leven, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Dan kan het niet anders dat jij ook ingeschreven bent. Of er is iets misgegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we het over iets anders dan mijn leven hebbenwie weet wordt er morgen een pilletje uitgevonden waardoor we allemaal het eeuwige leven hebben.
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Eeuwig leven, alsjeblieft zeg![]()
Ik kan dit al amper aan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders dat jij ook ingeschreven bent. Of er is iets misgegaan.Ik denk dat dat het is ja, ze houden niet van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
angst voor de dood is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de dood
Hij weet het hoor, hoe was het?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
angst voor de dood is nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan dit al amper aan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
Ayça, dit moet ik echt even aan je kwijtDEAARGHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<== dat dacht ik
![]()
Kom op, alsof ze een klein kind is dat daar bang van wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie praten haar angst aan, die heel irrationeel is nl angst om nu al bang te zijn voor de dood
Bovenaan de brief staat; Islamistische stichting Nederland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?
nee het is tegenwoordig een stichtingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Is diyanet vakfi, een islamitische staats verzekering of zo?
Het is ook wel heel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan dit al amper aan.
ook bang voor de dood lees ikquote:
art 2.1 luidt dat je als donateur in aanmerking komt indien:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bovenaan de brief staat; Islamistische stichting Nederland.
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensenquote:
Ik wilde naamloos geboren wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
angst voor de dood is nergens voor nodig
Ze stellen toch geen vragen hè? ''Kulhuf'allahi oku bakayim!''quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensen
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij kan altijd doen alsof doen zoveel mensen
Ik hou er niet van als jonge mensen in aanraking komen met de doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
Ik word er niet bang van hoormaak je geen zorgen siddha
Ik was er even stil van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
met een wil voor het zwerven
die reist van hier en daar
om te eindigen in rust en slaap
een klein gedichtje
van wie en waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
met een wil voor het zwerven
die reist van hier en daar
om te eindigen in rust en slaap
een klein gedichtje
Ach, handen wassen en aan tafelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als jonge mensen in aanraking komen met de dood
quote:
haha, en dan nog, moslim zijn heeft met iman te maken en niet met kennis van in dit geval ihlasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze stellen toch geen vragen hè? ''Kulhuf'allahi oku bakayim!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |