ik ben lid van de diyanet overlijdens stichting, dan word ik per cargo verscheept naar turkije, kunnen ze daar een kuiltje voor me gravenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
Nu we het over eng hebben, hebben jullie een uitvaartverzekering?
HAHA, het begint op te lijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
"BEER, VRETE MAN,KOM NOU FF AAN TAFEL LIJER"
*schuifelt schichtig naar binnen*
Niet echt... doe eens voor?
Ik zeg altijd baby of babequote:
*loopt nonchalant naar binnen, geeft vrouwlief een kus en bekijkt het 5-sterrendiner verlekkerd*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef griskay het volgende:
[..]
HAHA, het begint op te lijken.
'' BEER, WE GAAN ETEN''
*loopt als een echte man naar binnen*
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben lid van de diyanet overlijdens stichting, dan word ik per cargo verscheept naar turkije, kunnen ze daar een kuiltje voor me graven
als je dat nu al gaat regelen, anders zitten je ouders straks met duizenden euros aan kosten idie ze n 1 keer moeten ophoestenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd geen reet boeien wat er met mn lichaam wordt gedaan als ik dood ben, dat mogen mijn nabestaanden weten
De Nijmeegse Necrofielen zijn vast geïnteresseerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd geen reet boeien wat er met mn lichaam wordt gedaan als ik dood ben, dat mogen mijn nabestaanden weten
Nu al? ik ben 16!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je dat nu al gaat regelen, anders zitten je ouders straks met duizenden euros aan kosten idie ze n 1 keer moeten ophoesten
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
Die kreng heeft naar mijn mening ook wel gelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.
Iedereen bij ons heeft zo'n verzekering, maar kreng van zus zegt dat ze het belachelijk vindt.
dat ding hebben wij ook deze week gekregenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb ik ook, 43 euro betalen moet ik. Kreeg net een acceptgiro binnen, daarom hadden we het hier thuis erover.
Iedereen bij ons heeft zo'n verzekering, maar kreng van zus zegt dat ze het belachelijk vindt.
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaustquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef Ayca het volgende:
Of lieve Rookertof Rookertpookertje
of Rauchert
maar dat klinkt niet zo lief
Jammer danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.
rookertpookertquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaust
Ja ok dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja maar dan schep jij je nabestaanden ermee op.
Zoals ik al tegen haar zei, ik ga haar niet begraven in de tuin.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Die kreng heeft naar mijn mening ook wel gelijk![]()
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nu al? ik ben 16!daar denk ik echt nog niet aan
Ik vond het wel schattigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij die 2e pleeg ik zelfmoord en bij die 3e begin een holocaust
BEFEHL IST BEFEHL,GESETZ IST GESETZquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor je het weet staat azrail aan je deur en zegt, "ja sorry, orders zijn orders"
Zolang je het over 3 jaar maar niet meer doet,dan zijn we even oud.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattigdie derde gebruik ik wel als ik boos ben
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders. 21 lees ik volgens mij zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ok dat is ook wel weer zomaar zoals ik al zei, ik heb hier nog niet echt over nagedacht
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je het over 3 jaar maar niet meer doet,dan zijn we even oud.
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders.
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgdquote:
quote:
Kun ja haar dat garanderen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel lang leven voor je, dus wees niet al te bezorgd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen haar zei, ik ga haar niet begraven in de tuin.Ik verpats al haar spullen en dan kijken of er een crematie van te betalen is.
Nee, tussen je 20-25 jaar ben je fysiek op je hoogtepunt, dus moet nog paar jaartjes en dan mag de tijd stil staanquote:
statistisch kan ik wel zeggen dat ze een heel grote kans heeft om oud te worden, maar ja garantie geven is wel moeilijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun ja haar dat garanderen?
Ooh, maar dan. Mijn moeder zei laatst dat ik niet verzekerd was (ik ben 19).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Je krijgt inderdaad rond je 21e een papiertje (met pasje) thuisgestuurd. Tot die tijd zit je bij je ouders ingeschreven. Ik kreeg het een paar weken terug namelijk ook.
Lijkt me echt saaiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, tussen je 20-25 jaar ben je fysiek op je hoogtepunt, dus moet nog paar jaartjes en dan mag de tijd stil staan
Nee, ben net terug van ons mentorgroep feestje, wacht nu tot mijn matties mij op komen halen voordat we naar de city gaan, jwts.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet met je matties chickies hosselen voor een breezer?
Tsja, het leven (met al haar capriolen) is meer dan statistiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef siddha het volgende:
[..]
statistisch kan ik wel zeggen dat ze een heel grote kans heeft om oud te worden, maar ja garantie geven is wel moeilijk
als je ouders bij diyanet cenaze fonu, verzekerd zijn heb je ook die verzekering tot je 21ste iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je tot je 18e meeverzekerd bij je ouders. 21 lees ik volgens mij zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |