als je een topic wilt blijft volgen, zeg je tvpquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef siddha het volgende:
[..]
ehum wat is tvp?ik een turkse digibeet zijn, en die zijn het ergst
dank jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een TerugVndPost, dan zet je iets neer, zodat ie terugkomt in je My Active Topics, kan je later nog reageren
Volgens mij niet, vind het wel irritant dat ze je er dood mee gooien op stations enzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
Nu we het over eng hebben, hebben jullie een uitvaartverzekering?
Mijn zusje zegt net dat ze dat niet heeft, dus ik zeg dat we haar dan laten cremeren, tenminste goedkoop.
Ik wil gecremeerd worden en ik heb ook geen verzekeringquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
Nu we het over eng hebben, hebben jullie een uitvaartverzekering?
Mijn zusje zegt net dat ze dat niet heeft, dus ik zeg dat we haar dan laten cremeren, tenminste goedkoop.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef siddha het volgende:
[..]
dank jelater kun je me ook hopelijk die systeem van tweeteren even uitleggen
quote:
t hanks anyway, hmm twitterenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]Heb er niks mee, moet je bij IHVK zijn
Hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vind het wel irritant dat ze je er dood mee gooien op stations enz
haha ik zei dood
Ik wil begraven worden in Turkije. Dus ik heb wel een verzekering, want mijn lijk daarheen verslepen schijnt wel prijzig te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wil gecremeerd worden en ik heb ook geen verzekering
waarom Turkije?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]
Ik wil begraven worden in Turkije. Dus ik heb wel een verzekering, want mijn lijk daarheen verslepen schijnt wel prijzig te zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De pillen waren zeker erg lekker?
Ayca zit aan de pil(len) mensen
Jij staat echt te trippen dan nu, succes met normaal slapen vannachtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet van pillen
![]()
ik heb er vandaag 2 op oh en 2 paracetamolwaarschijnlijk komt er volgende week nog 1 bij
En zonder mijn toestemmingquote:
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.quote:
Ach, als je vroeg gaat is er vast nog een plekje, is altijd zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooitquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, als je vroeg gaat is er vast nog een plekje, is altijd zo
geen kinderen, ze verkloten je leven.....!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooit
Beertje, kom je eten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef griskay het volgende:
wel schattug hoor vrouwlief, ik vind beer voor een man ook heel lief klinken.
Hmm okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik beschouw bv. mn nichtje(16) eigenlijk ook als een dochter, nu weet ik het niet, ik denk het niet, maar ik zeg ook nooit nooit, je weet maar nooit
neee, niet beertje maar beer. Probeer nog eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beertje, kom je eten?
*stukje mannelijkheid breekt af*
Tsja...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
De "uh het zal wel" gedachten druipen er vanaf
Ik begrijp je wel, maar heeft Gandhi niet eens gezegd van laat de wereld mijn graf zijn en daarom hebben ze zij n as in zeven rivieren gestrooid, ik wil gecremeerd worden omdat ik geen bezoeker wil hebben bij mijn graf, naamloos ben ik geboren en laat me dan ook naamloos stervenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sentimentele redenen, lig liever op een stukje familiegrond, wat al meer dan 150 jaar in ons bezit is. Het is echt een fantastisch stukje natuur, alhoewel ik vrees dat tegen de tijd dat ik het loodje leg, het vast al vol zit. Maar het is een fijn idee dat je teruggaat, naar waar je roots liggen.
"BEER, VRETE MAN,KOM NOU FF AAN TAFEL LIJER"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef griskay het volgende:
[..]
neee, niet beertje maar beer. Probeer nog eens
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef griskay het volgende:
[..]
geen kinderen, ze verkloten je leven.....!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |