Dus je hebt de virus van klassieke muziek ook te pakken, ik zelf heb het chronisch en zit in de terminale stadiumquote:
OH ik blow niet maar ondertussen zuipen als een matroosquote:
Paar glazen alcohol per week zijn aan te raden, is serieus gezondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
OH ik blow niet maar ondertussen zuipen als een matroos
Proost he en drink ook een glaasje namens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paar glazen alcohol per week zijn aan te raden, is serieus gezond
Zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je hebt de virus van klassieke muziek ook te pakken, ik zelf heb het chronisch en zit in de terminale stadium
Cheers, I willquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Proost he en drink ook een glaasje namens mij
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo erg is het niet.![]()
Vroegah toen ik met mijn vriendin naar school reed, zette ik mijn autoradio altijd op de zender met klassieke muziek. Scheuren over de snelweg met Vivaldi op de achtergrond.
Ik vond het juist heel goed geacteerd, je weet dat die kerel een moordenaar is maar eigenlijk zie je dan een normale kerel die heel succesvol isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef Min-e het volgende:
Was vergeten dat ik die film (Mr Brooks) niet leuk vond. Te creepy.
?quote:
Het is juist een beetje te echt ofzo, daarom vind ik het ook niet zo heel leuk om naar te kijken. En vooral nu, met dat stukje vioolmuziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vond het juist heel goed geacteerd, je weet dat die kerel een moordenaar is maar eigenlijk zie je dan een normale kerel die heel succesvol is
ehum wat is tvp?quote:
Max Bruch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is juist een beetje te echt ofzo, daarom vind ik het ook niet zo heel leuk om naar te kijken. En vooral nu, met dat stukje vioolmuziek op de achtergrond.
Een TerugVndPost, dan zet je iets neer, zodat ie terugkomt in je My Active Topics, kan je later nog reagerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:49 schreef siddha het volgende:
[..]
ehum wat is tvp?ik een turkse digibeet zijn, en die zijn het ergst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |