nicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik snel een soort haiku kon schrijven over de dood
van mij en daaromquote:
quote:
Gelukkig dat er nog een mysterie bestaat, dat is ook de reden dat ik de moed niet opgeven hebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
nice![]()
helaas hebben we niet over alles te zeggen in het leven, wij zijn niet degenen die de grenzen van ons kunnen bepaalt
Ik kan je wel helpen met je volgende opdracht danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
Wij moesten haiku's schrijven voor Nederlands (themaweek japan, we gingen sushi maken enzo) maar mijn leraar Nederlands vond dat zo belachelijk dat we het niet hebben gedaan
Goede nachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
shit, ik moet vandaag alweer werken![]()
laterrrs
laat het zien danquote:
Klikken is op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 00:09:00 ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klikken is op eigen risico
Weet je dat ik nu als een gek in mn eentje zit te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
Ik zei heel ranzigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf!
Je had er wel even bij mogen zeggen dat het sexueel getint is.
Ben je geschokt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is dus 24 keer ''heel'' te weinig.
Tsja, zo vaak kom ik een wasbeerknuffel verkrachtende man nou ook weer niet tegen in het echte leven, dus ja, een beetje wel.quote:
Zou die dikke geld voor hebben gekregen of is het zijn hobbyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, zo vaak kom ik een wasbeerknuffel verkrachtende man nou ook weer niet tegen in het echte leven, dus ja, een beetje wel.
goedenacht kerelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
Ik ga héél lang tukken nu, slaap lekker mensen
Ik wil in het voorjaar voor een week naar Ierland gaan, kom meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:33 schreef Min-e het volgende:
Zien jullie ook telkens die reclame van KLM voor die spotgoedkope reisjes. (banners noemen ze dat hier geloof ik)
Heb zin in vakantie gekregen daardoor.
Ben er nog nooit geweest, dus wie weet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wil in het voorjaar voor een week naar Ierland gaan, kom mee![]()
geen date bedoel ik dan
Hahaha.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, dus wie weet.![]()
Geen date? Is er iets mis met mij ofzo![]()
Is goed abla. Bedankt voor deze levensles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef Min-e het volgende:
Bortecinem beloof me, dat je zoveel mogelijk mannen een blauwtje laat lopen in je leven.
Laat ze maar lijden. Net goed.
Trouw met een Nederlander.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lach maar.![]()
Voor je het weet ben je de 30 gepasseerd en willen ze je niet meer.
Dat vind ik ook, mijn zus is getrouwd met Nederlander en zij is nooit zo gelukkig geweest als nuquote:
Ik bedoelde met mij n opmerking juist om je niet te beledigenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lach maar.![]()
Voor je het weet ben je de 30 gepasseerd en willen ze je niet meer.
Ik ken gescheiden Turkse vrouwen die getrouwd zijn met een Nederlander en veel gelukkiger zijn dan voorheen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, mijn zus is getrouwd met Nederlander en zij is nooit zo gelukkig geweest als nu
hoi,quote:
wat gebeurt hier allemaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:45 schreef Min-e het volgende:
Bortecinem beloof me, dat je zoveel mogelijk mannen een blauwtje laat lopen in je leven.
Laat ze maar lijden. Net goed.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mij n opmerking juist om je niet te beledigen
Jij bent in een recalcitrante bui vandaag en je weet daar helpt maar één strafquote:
Bilmi vind je wel leukquote:
Turkse mannen hebben allemaal losse handjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Jij bent in een recalcitrante bui vandaag en je weet daar helpt maar één straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |