Hoe kóm je erbijquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
jij wil ons gewoon weg hebben uit FF!!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
IJsblokjes gevende pinguins
SorryVeel plezier!
quote:DJ found a Lost Penguin on their farm. Oh no!
DJ was farming when a Lost Penguin waddled onto their farm. This little guy traveled all the way from the North Pole to see the snow in FarmVille! He's been separated from his sighseeing group and family. He could use a safe place to stay until he finds them.
Noordpoolquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Leuk spel, op de memory leaks na![]()
Level 42, 160K EXP
Hoe bedoel je? Als je maar genoeg land hebt dan stroomt het geld met bakken tegelijk binnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Level 39 hier. Alleen rot dat je niet ook gewoon cash kan verdienen door dingen te verbouwen ofzo. Iemand nog truukjes om aan cash te komen zonder het te kopen?
De coins wel ja. De cash helaas niet. Maar 1tje per levelup.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je maar genoeg land hebt dan stroomt het geld met bakken tegelijk binnen
zijn wel mogelijkheden voor als je ff googlet, alleen als je het toepast gaat Zynga je geheid bannenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De coins wel ja. De cash helaas niet. Maar 1tje per levelup.
Buur worden van mij...PM me maar waar je te vinden bentquote:
is het wel via farmville?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef trovey het volgende:
Je kunt mensen privé-gifts geven... als je die accepteert dan zijn ze nergens in het spel te vinden (nee ook niet bij de gifts)...iemand een idee?
Ja hoorquote:
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgtquote:
Dat was zo'n stom iets. Wij liepen helemaal te zoeken waar onze cadeautjes nou waren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Misan het volgende:
[..]
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgt
Hebben we het over roze koeien, zwarte katten etcquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Misan het volgende:
[..]
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgt
Ieder zijn spel....voor mij hoeft het geschiet niet zoquote:
quote:
Nee, je bent het geld pas kwijt als je de zaadjes daadwerkelijk geplant hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef Mirjam het volgende:
sinds gisteren begonnen.
maar als je nou niks omgepleogd hebt, en je koopt zaadjes. en moet dan eerst omploegen, klopt het dan dat je en het geld en de zaadjes kwijt bent?
dat is me al 5 keer gebeurd ofzo
hmm, want ik was wel steeds het geld kwijt, en de zaadjes zag ik niet meerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, je bent het geld pas kwijt als je de zaadjes daadwerkelijk geplant hebt
kan ook zijn dat farmville weer eens brak is hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, want ik was wel steeds het geld kwijt, en de zaadjes zag ik niet meer
Heb je geaccepteerd en verzoek gestuurd om een Neighbor te worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:30 schreef gothic-blackie het volgende:
hoi iedereen, ik gaat ff wat buurtjes erbij zoekenik zal wel eerst ff een pm sturen, wil graag weer wat groter, en ook wat meer buren en zow
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:53 schreef Mirjam het volgende:
ik verlies om de haverklap contact met de server en moetd an weer opneiuw verbinden, maar dan is hij wel vergeten wat er gebeurd was of wat ik gekregen heb
Daar heb ik dus ook last van, wil je net een mystery gift openen en weg is hij!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:53 schreef Mirjam het volgende:
ik verlies om de haverklap contact met de server en moetd an weer opneiuw verbinden, maar dan is hij wel vergeten wat er gebeurd was of wat ik gekregen heb
24 uur wachten voordat je eenzelfde buur kunt bemestenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef Mirjam het volgende:
mijn fertilizer is op, hoe krijg ik weer nieuwe?
aah, senksquote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Misan het volgende:
[..]
24 uur wachten voordat je eenzelfde buur kunt bemesten
je kunt natuurlijk wel bij andere buren fertilizen
Maandagochtend 6 uur bij ons dus.quote:FarmVille: Afternoon, Folks! Due to various technical difficulties the past few days, the Super Pumpkin Event has been extended until 9:00 PM PST Sunday, January 31st. Happy Farming everyone!
Jou hele veld is dood. Alle superpumpkins zijn kapot echt zondequote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef Crientj het volgende:
Vandaag? Nee toch.
Die zouden er later uitgaan vanwege de problemen die ze in het begin hadden.
Shit, die was k vergeten..quote:Op zondag 31 januari 2010 12:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou hele veld is dood. Alle superpumpkins zijn kapot echt zonde
Ja wat houd die mastery precies in en waar kun je dat zien?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Shit, die was k vergeten..
Kut, k hoef er nog maar iets van 1000 voor die mastery.
De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat houd die mastery precies in en waar kun je dat zien?
Thanks! Meteen even kijken.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen (Er zijn er in totaal dus 3).
Die aantallen van de sterren verschillen, zo moet je voor de laatste ster van de Raspberries 15.000 keer die dingen geoogst hebben. Maar voor de Artichokes is de laatste ster 120 (geloof ik, kan ook minder zijn).
Kortom, dat hangt een beetje samen van de tijd die de soort nodig heeft om te groeien, (Rasp = 2 uur, Arti = 4 dagen.)
Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.
Zo is het bij de eerste geloof ik 75 xp en wat coins.
De tweede krijg je 150 xp en de derde dacht ik 250 xp én een masterysign.
Dat bord kan je leuk ter decoratie in je farm plaatsen, maar je kan er volgens mij ook nog wat anders mee. (Al weet ik nu niet meer wat.. Zal ik later nog even opzoeken.)
Pepers gaan snel, de meloenen gaan snel en artisjokken gaan ook snelquote:Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik zaai teveel verschillende gewassen om snel een master te krijgen.Straks maar eens wat pepers zaaien, die lijken nog enigzins kans te maken.
Artisjokken zijn 4 dagen, das vrij lang hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Pepers gaan snel, de meloenen gaan snel en artisjokken gaan ook snel
true, maar je kan met een week een bordje verdienenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Artisjokken zijn 4 dagen, das vrij lang hoorAndere dingen gaan sneller en leveren soms ook meer op!
Kijk! Mooi op een rijtje wat ik voor mezelf al vaker heb geprobeerd te berekenen. Ik leek aardig op het goede spoor te zitten.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef Misan het volgende:
[..]
true, maar je kan met een week een bordje verdienen
http://www.silvy-ariyanti(...)ville-game-facebook/ daar staan de aantallen die je nodig hebt voor de verschillende mastery-levels
http://spreadsheets.google.com/pub?key=rrFQP5AOGa4yUZCL-1VLUyg&gid=7 daar staat ook nog het e.e.a. aan nuttige informatie over FarmVilleDat is onderstaande afbeelding in het groot
[ afbeelding ]
Ah, oke! Dus maar tot level 37 nieuwe crops, en daarna niks meer? Apart.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef Misan het volgende:
[..]
true, maar je kan met een week een bordje verdienen
http://www.silvy-ariyanti(...)ville-game-facebook/ daar staan de aantallen die je nodig hebt voor de verschillende mastery-levels
http://spreadsheets.google.com/pub?key=rrFQP5AOGa4yUZCL-1VLUyg&gid=7 daar staat ook nog het e.e.a. aan nuttige informatie over FarmVille
Nee, dit is niet up to date, volgens mij heb ik met level 41 nog een nieuw gewas gekregenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, oke! Dus maar tot level 37 nieuwe crops, en daarna niks meer? Apart.
Maar thanks voor de links
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Loveless kan trots zijn: dit topic lijkt toch nog tot leven te komen.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, dit is niet up to date, volgens mij heb ik met level 41 nog een nieuw gewas gekregen
Oooooh! Jij stiekemert! Volgens mij zit jij gewoon achter onze ruggen om te boeren!quote:
Wat doe je daar dan? Pesticiden brouwen? Beestjes laten verhongeren?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, ik ben zelfs fan van de anti-FarmVille groep op Facebook
Greeeeesie!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Ja hoi
Ik heb een saaie zondag en ging ook maar eens kijken op dat Farmville (sorry Ll![]()
).
Maar ik snap er dus echt geen ruk van
Had nog geen Facebook account, nu wel. Maar moet ik jullie dan eerst daar gaan toevoegen voordat ik jullie als buren kan vinden ofzo? Ja zeker?
Ik heb in elk geval al een stuk land verziekt zojuist
Be proud!
Dat hoef je toch niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
Maar ik zit al te klooien met Facebook Cat
Ik wil mijn echte naam daar niet op hebben en ik moet een 06nr invoeren om te confirmen.
Maar dat wil ik niet
ja, ik heb ook geen 06 ingevuld hoor!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
Maar ik zit al te klooien met Facebook Cat
Ik wil mijn echte naam daar niet op hebben en ik moet een 06nr invoeren om te confirmen.
Maar dat wil ik niet
Dan voeg je mij toch toe? Naam staat ergens in het topic.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil een dairy farm, maar ik heb nog 2 neighbours nodig.
Maar je bent wel ts van het FarmVille topic op FOK!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, ik ben zelfs fan van de anti-FarmVille groep op Facebook
in je kadodoos, rechts naast de marketquote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb kado's gekregen, maar waar vind ik die nu en wat kan ik er mee?
Als je rechtsonder kijkt, zie je "Gifts" staan en daar kan je ze aanklikken. En het ligt eraan wat voor gift je hebt, dieren kun je neerzetten en wachten tot ze klaar zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Oh god, ben jij ook gevallen?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Uiteraard, je moet de gekte een beetje onder controle en in het vizier houden héquote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je bent wel ts van het FarmVille topic op FOK!
"tot ze klaar zijn"quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je rechtsonder kijkt, zie je "Gifts" staan en daar kan je ze aanklikken. En het ligt eraan wat voor gift je hebt, dieren kun je neerzetten en wachten tot ze klaar zijn.Mystery gifts moet je uitpakken etc.
Join us..... you know you want to.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tja, rijpe dieren klinkt een beetje gek he?quote:
Ah merci, het is gelukt!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je rechtsonder kijkt, zie je "Gifts" staan en daar kan je ze aanklikken. En het ligt eraan wat voor gift je hebt, dieren kun je neerzetten en wachten tot ze klaar zijn.Mystery gifts moet je uitpakken etc.
quote:
Ik had er zelf nog geen leuk woord voor verzonnen, haha.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, rijpe dieren klinkt een beetje gek he?
Hoe heet je? Dan zoek ik je wel op.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had er zelf nog geen leuk woord voor verzonnen, haha.
Maar zijn er nog meer mensen die buren willen worden?
Ik heet Tombo Lafanquote:
Dat heb/had ik ook, maar dan alleen op mijn laptop, want op mijn PC draait alles normaal :squote:Op zondag 31 januari 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Mijn FV bokt trouwens. Kan wel op de game feed maar geen enkele boerderij laadt.Krijg alleen maar rare codes met foutmeldingen.
Over twee uur moet het in orde zijn, dan zijn mijn super pumpkins rijp.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Join us..... you know you want to.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No wayquote:![]()
Hier doet ie het gewoon!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Mijn FV bokt trouwens. Kan wel op de game feed maar geen enkele boerderij laadt.Krijg alleen maar rare codes met foutmeldingen.
Over twee uur moet het in orde zijn, dan zijn mijn super pumpkins rijp.
aaaaaah, toe??? We kunnen wel wat mannelijke boeren/buren gebruiken!quote:
Kan je niet vinden wel dirk (velen zelfs) en dick......als je buren zoektquote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef DJKoster het volgende:
Buh, die super pumpkins halen ze er vandaag weer uit... Mastery 3 ga ik niet meer halen dus![]()
Zoeken op 'dik koster' als je mij als buur wilt.
Ik heb alleen nog maar een laptop.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb/had ik ook, maar dan alleen op mijn laptop, want op mijn PC draait alles normaal :s
Kan jou ook al niet vindenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil buuuuuren.Ik ben Suzanne Heroinjunk. Vrij kenmerkend lijkt me.
Je verzet verslapt.... kijk maar eens hoe veel je hier al rondhangt.quote:
Ja he... Stiekem wil ie wel denk ik...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je verzet verslapt.... kijk maar eens hoe veel je hier al rondhangt.
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen vanquote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah merci, het is gelukt!Ik heb een kersenboom
[..]![]()
Ik snap er nog geen donder van, maar dat komt vast wel!
Kom mop, krijg je een koe van me!
Je kan maar één keer per dag een cadeautje versturen, dus als je dat al een keer hebt gedaan naar een persoon, dan verdwijnt diegene uit je lijst en kan je niets meer sturen. Als je die persoon dan intikt, dan kan je hem wel vinden, maar omdat je al een keer iets hebt gestuurd, zegt hij dat je niemand hebt gekozen.als je dit bedoelde danquote:Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen van.....met die cadeautjes geven zit ik nog te klungelen....kan alleen wat versturen als ik de namen zie in de lijst.....zie ik geen namen dan heb ik ook geen idee hoe ik wat moet versturen....tik wel een naam in maar dan krijg ik te lezen dat ik niemand heb geselecteerd
dan kan je niets sturen, omdat je maar een bepaald aantal cadeaus per dag kan sturenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen van.....met die cadeautjes geven zit ik nog te klungelen....kan alleen wat versturen als ik de namen zie in de lijst.....zie ik geen namen dan heb ik ook geen idee hoe ik wat moet versturen....tik wel een naam in maar dan krijg ik te lezen dat ik niemand heb geselecteerd
Ja. Hoi.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:05 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is heb ik een paar mensen toegevoegd
Hoezo? Moet je ook zaadjes planten ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaah, toe??? We kunnen wel wat mannelijke boeren/buren gebruiken!
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik had hier nooit aan moeten beginnen, haha
Ik heb je als het goed is ook toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Wil je nog buurtjes hebben....Tro Vey.....ik ben wel heel erg nu met buren zoeken
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan maar één keer per dag een cadeautje versturen, dus als je dat al een keer hebt gedaan naar een persoon, dan verdwijnt diegene uit je lijst en kan je niets meer sturen. Als je die persoon dan intikt, dan kan je hem wel vinden, maar omdat je al een keer iets hebt gestuurd, zegt hij dat je niemand hebt gekozen.als je dit bedoelde dan
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan kan je niets sturen, omdat je maar een bepaald aantal cadeaus per dag kan sturen
Wel irritant zeg, die foutmeldingenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Hoi.![]()
Al krijg ik nog steeds foutmeldingen dus of het toevoegen goed is gegaan weet ik niet zeker. Kijk ik wel na als alles weer werkt.
Alleen maar!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je ook zaadjes planten ofzo?
Klopt het dat jij mij net toegevoegd hebt?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Hoi.![]()
Al krijg ik nog steeds foutmeldingen dus of het toevoegen goed is gegaan weet ik niet zeker. Kijk ik wel na als alles weer werkt.
Best wel. Want wij zijn nog steeds geen buren volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel irritant zeg, die foutmeldingen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je als het goed is ook toegevoegd
We zijn inderdaad wel vrienden, maar geen burenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel. Want wij zijn nog steeds geen buren volgens mij.![]()
Heb net nog iemand van hier (denk ik) toegevoegd.
Dat dus!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen maar!![]()
Dus je kunt je voorstellen hoe wij vrouwen daar maar wat mee aanklungelen.
*knippert met de ogen en zwaait met haar lokken*
Could ya give me a hand dear?![]()
Denk ik wel! Als jij T.B. bentquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt het dat jij mij net toegevoegd hebt?Gezellig!
kan soms wel een dag duren voordat ie dat verwerkt heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrienden, maar geen burenStoute FV!
Haha, daar heb ik ook naar gekekenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik wel! Als jij T.B. bent![]()
Je had iig al een paar fokkers als vers contact.
NEEquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen maar!![]()
Dus je kunt je voorstellen hoe wij vrouwen daar maar wat mee aanklungelen.
*knippert met de ogen en zwaait met haar lokken*
Could ya give me a hand dear?![]()
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
Jullie willen me alleen maar om m'n zaadjes![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
All work, no playquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijn
Farmville is inderdaad net als het echte leven.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus!
En dat zware ploegen... pfff, een man zou handig zijn...
GMTA!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijn
buren kan nog wel eens een dag duren voordat ie het verwerktquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben maar burenrequest aan het goedkeuren, maar dan blijft ie maar confirmen, volgens mij bokt ie
Teveel user activiteit!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben maar burenrequest aan het goedkeuren, maar dan blijft ie maar confirmen, volgens mij bokt ie
Ik heb ook al drie keer een witte poes op mijn farm gezet & telkens zit hij (of zij?) terug in mijn giftboxquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik precies hetzelfde jaquote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al drie keer een witte poes op mijn farm gezet & telkens zit hij (of zij?) terug in mijn giftbox
hahahahahahaha, ah...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben tenminste nog een farm om een poes op te zetten.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben tenminste nog een farm om een poes op te zetten.
Ik stuur geen gifts meer terug.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
ik loop steeds vast als ik gifts terug wil sturen!
Nu lijk ik een vet onaardige buurboer...
quote:
Dus tel je zegeningen. Nog anderhalf uur voordat mijn pompoenen rijp zijn. Dan MOET er een nieuwe batch in zodat ik nog net voor het slapen gaan kan cashen. Ik heb bijijijijijna genoeg gespaard voor de 24x24 farm.quote:
Uhuh, ik ben er nu heel blij meequote:Op zondag 31 januari 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Dus tel je zegeningen. Nog anderhalf uur voordat mijn pompoenen rijp zijn. Dan MOET er een nieuwe batch in zodat ik nog net voor het slapen gaan kan cashen. Ik heb bijijijijijna genoeg gespaard voor de 24x24 farm.
Clevah!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
Tipje om sneller met te oogsten/ploegen ertc (als je tenminste geen trekker etc.daar voor hebt)...poppetje vastzetten achter een hekje(bv even bij wat beestjes achter een hek zetten) zodat deze niet naar de gewassen kan lopen dan gaan de handelingen veel sneller en loopt de boel niet vast omdat het poppetjes het niet kan bijhouden....werkt perfect
Oeh, dat is een goede tipquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
Tipje om sneller met te oogsten/ploegen ertc (als je tenminste geen trekker etc.daar voor hebt)...poppetje vastzetten achter een hekje(bv even bij wat beestjes achter een hek zetten) zodat deze niet naar de gewassen kan lopen dan gaan de handelingen veel sneller en loopt de boel niet vast omdat het poppetjes het niet kan bijhouden....werkt perfect
je kan dan het beste nog je poppetje inbouwen op de plek waar hij staat als je het spel opstartquote:
quote:
dat veranderd trouwens elke keer als je je land upgrade. Daar moet je wel ff rekening mee houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan dan het beste nog je poppetje inbouwen op de plek waar hij staat als je het spel opstart
Dan blijft hij namelijk ook als je opnieuw opstart in het hekje
Gewoon ergens in het beeld klikken loopt ie automatisch heen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Cat22 het volgende:
Stomme vraag, maar hoe krijg je dat poppetje aan het bewegen?![]()
Klikken met de muis naar waar ik hem wil hebben werkt niet. En als ik erop ga staan kan ik alleen de settings aanpassen.
Geen hekjes, daar willen ze nog wel eens doorheen lopen. Hooibalen of iets van decoratie ofzo kan wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
maar hij kan niet door hekjes heen...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon ergens in het beeld klikken loopt ie automatisch heen.
ja, dat merk je inderdaad vanzelf... loopt dat stomme mens ineens weer in de wegquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat veranderd trouwens elke keer als je je land upgrade. Daar moet je wel ff rekening mee houden
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen hekjes, daar willen ze nog wel eens doorheen lopen. Hooibalen of iets van decoratie ofzo kan wel.
Meer tips over FV kan je wel vinden op Farmvillefreaks.com ;o
*is verward*quote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar hij kan niet door hekjes heen...dus niet op een plaats in een hekje klikken, eerst het hek open maken
quote:
whahahahahaha, je kan nog beter in de ffsc gaan posten, das rustigerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Echt alles loopt vast en ik zit er om te stressen dat ik nieuwe neighbours niet kan accepteren.
Leuk joh, ontspannend ook, dat FarmVille
En ze is ontsnapt.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ha! Ik heb d'r opgesloten in mijn parkje!![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze is ontsnapt.Nu heb ik haar ingebouwd met heggen. Kijken wat dat doet.
Ja, da's best wel erg eigk.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Echt alles loopt vast en ik zit er om te stressen dat ik nieuwe neighbours niet kan accepteren.
Leuk joh, ontspannend ook, dat FarmVille
Je moet even F5-en en de plek waar ze dan staat, daar moet je haar inbouwenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze is ontsnapt.Nu heb ik haar ingebouwd met heggen. Kijken wat dat doet.
Ow. Kut.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel op de plek waar ze begint he! Anders is ze elke keer dat je het scherm verlaat weer ontsnapt
hahahahahaha, ik snapte dat in het begin ook niet...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow. Kut.![]()
Nu snap ik ook opeens de hooibaaltjes die schijnbaar willekeurig bij sommige mensen op hun akkers lagen.
Ook verslaafd fan?quote:
Fijne avond!quote:
Ja, ook via de FF SCquote:Op zondag 31 januari 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook verslaafd fan?
[..]
Fijne avond!
Japs, dit is de hangout voor FV fans verslaafden fans. (ja, echt waar hoor!)quote:
quote:
Als het goed is kan je dan gewoon fertilizen en de kipjes voeren hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
cat, ik kan niks meer doen als ik op jouw farm bem, ik sta ingebouwd in heggen
Nee toch? Ik sta ook weleens tussen hooibaaltjes maar kan mijn ding gewoon doen heur. Heb je nog wel fertiliser?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
cat, ik kan niks meer doen als ik op jouw farm bem, ik sta ingebouwd in heggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kun je ook kopen. Moet je bij market -> decorations kijken en een paar pagina's doorklikken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Kan ik die witte hekken ook kopen, of moet je die krijgen?
Ik kan ze niet vinden in de Market
Of blijven je dieren automatisch op het gras en gaan ze niet door je pas gezaaide bedjes lopen stampen?
je kunt ze verkopen natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom zo langzamerhand om in de geiten toparies
Ik heb bijna al mijn topiaries verkocht. Brengen op zich een leuk bedragje op en mij staan ze alleen maar in de weg. Alleen de Duck topiary vind ik wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom zo langzamerhand om in de geiten toparies
Wat zijn de FV's bovenaan, met die stapels geld?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je ook kopen. Moet je bij market -> decorations kijken en een paar pagina's doorklikken.
Je beestjes blijven zonder hekken trouwens ook braaf op het gras.
Maar met hekken bouwen kun je weer ribbons verdienen!
Waarmee niet trouwens?
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn topiaries verkocht. Brengen op zich een leuk bedragje op en mij staan ze alleen maar in de weg. Alleen de Duck topiary vind ik wel leuk.![]()
Da's het 'vervelende' met de mystery gifts. De halve tijd krijg ik die krengen. Maar soms ook koeien, gouden tuinkabouters of fuel. En da's wel weer leuk.
ohquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Zijn mijn reservepotje.....ben nu druk aan het sparen voor een verdere uitbreiding van grond nog ong.40.000 coins te gaan....maar de superpompoenen worden straks weer geoogst en dan schiet het lekker op
XP's krijg je vanaf level 10. Even wachten dus nog.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn de FV's bovenaan, met die stapels geld?
En wat zijn de XP's waar ze het steeds over hebben? Die earn je hier en daar, die XP's, maar waar blijven die?Oh en ik heb hekjes gebouwd
Ssssh, ik heb een gouden tuinkabouter in mijn schuurtje verstopt. Als reservepotje.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Zijn mijn reservepotje.....ben nu druk aan het sparen voor een verdere uitbreiding van grond nog ong.40.000 coins te gaan....maar de superpompoenen worden straks weer geoogst en dan schiet het lekker op
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ohjullie zijn nog niet zover
ik ben inmiddels aan mijn derde villa toe
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
XP's krijg je vanaf level 10. Even wachten dus nog.
En ik zag al dat je hekken kon bouwen. Volgens mij heb je de knopjes al aardig gevonden.![]()
FV is leuk he?![]()
[..]
Ssssh, ik heb een gouden tuinkabouter in mijn schuurtje verstopt. Als reservepotje.
En met de huidige oogst denk ik dat ik net genoeg heb om uit te breiden. Moet ik wel opletten dat ik nog genoeg over heb om mijn land te beplanten.
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef nieslief het volgende:
Wie helpt mee met mijn barn raisin'????
Gewoon op je startpagia klikken (helemaal bovenaan) dan staat het vanzelf in het overzicht....kun je weer wat mee verdienenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Als je mijn vriendje bent kun je op home (van facebook) kijken daar staat dan een oproepje van mij eronder staat in blauwe letters of je mee wil helpen even klikken en hoppa heb jij weer 100 coins verdiend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondagquote:
Decorations volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondag
Waar staan de heggen om te kopen? Die kan ik niet vinden (ook al)
Zelfde plekje als de hekken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij decorations, maar heggen mag je pas kopen vanaf level 19 of 20 ofzo..quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Loveless85?*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is er niet denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog wel wat buurtjes gebruikenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knorquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
quote:
I take care of my crop.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knor![]()
[..]
Reuzen!!
Ja, omdat andere het komen fertilizenquote:
verandert toch helemaal niets?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Die bemeste superpompoenen zijn echt eng.Op een fascinerende manier.
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat andere het komen fertilizen
Hehe, dat doe ik bijna nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
Niets?quote:
Ik heb dat verzoek genegeerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Je was al bemest toen ik langs kwamquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
ah dat was in het begin nog niet zoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niets?Als je superpompoenen bemest zijn krijg je één grote joekelpompoen. Normaliter krijg je 3 a 4 ietwat grote op één akker. Kijk maar op die foto van LasTeR.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb dat verzoek genegeerd.FV is al druk zat voor me.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Jeujquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Dan ben je vandaag al een keer langs geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?
Tro just earned the 'Cream of the Crop' white ribbon in FarmVille!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Pinda's.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zag een boerderij met olifantjes. Ik wil een olifantje.
Wat geeft een olifantje eigenlijk?
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb heul geen koe van je gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Wil je een koe, konijn, schaap, gans? U roept het maar?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?
Als een pinguin ijsklontjes geeft en een varken truffels, dan geloof ik dat best.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus?Een olifant geeft pinda's?
![]()
Je moet het op volgorde kopen. Dus eerst 22x22 voordat je de grotere kan kopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen koe van je gehad.![]()
Ik twijfel...... straks 250.000 lappen voor de 22x22 of doorsparen voor de 24x24 die 500.000 kost.
Want ik neem aan dat die 500.000 blijft kosten, ook als je de 22x22 hebt? Weet iemand dat? Als hij daardoor de helft goedkoper wordt ga ik nu meteen sjoppen natuurlijk, na mijn volgende pumpkin oogst.
Geef.quote:
Dat dacht ik ook. Maar 24x24 is niet op slot. Komt denk ik omdat ik fan ben van FV. Dan zou die eerder ontsloten worden. Ik moest er alleen 30 buren voor hebben. Nou, da's vanavond wel gelukt.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je moet het op volgorde kopen. Dus eerst 22x22 voordat je de grotere kan kopen.
Oh, ben jij een van mijn vriendjes?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je een koe, konijn, schaap, gans? U roept het maar?
Kersenboom! Want ik heb te weinig roze in mijn gaard.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Crientj het volgende:
Mocht iemand iets willen, kan alles geven, dus roep maar. Ik stuur eigenlijk nooit gifts.
Ik heb al veel mensen eerder vandaag als buren toegevoegd maar die staan er nog steeds niet bijquote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef trovey het volgende:
En nogmaals een oproepje voor degenen die nog buurtjes willen hebben....ik ben te vinden onder de naam Tro Vey.....en sommige mensen moeten eens even kijken of ze nog openstaande vrienden/burenverzoeken hebben staan
....nu ben ik even voor een paar uurtjes elders....nee niet op FV
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Crientj het volgende:
Mocht iemand iets willen, kan alles geven, dus roep maar. Ik stuur eigenlijk nooit gifts.
Mystery gift please!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ben jij een van mijn vriendjes?
Dan wil ik wel een konijnWat wil je van mij terug?
Ik kijk liever via Facebook dan Farmville.com.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie nou ook heel de tijd heen en weer switchen tussen FV on Facebook (om je requests te kunnen zien) en FV Zynga?
Wat is je naam? Dan voeg ik je toe, of jij mij. Carina Scholing is mijn naam.quote:
Duurt meestal eventjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al veel mensen eerder vandaag als buren toegevoegd maar die staan er nog steeds niet bij
Komt eraan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kersenboom! Want ik heb te weinig roze in mijn gaard.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Loveless85?Ik sta altijd garant voor kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 20:30:23 ]
Gift aanklikken, klikken op Proceed to send en dan krijg je de lijst van vrienden waaruit je kan kiezen ?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik een free gift wil sturen vanavond dan klik ik het kado aan en daarna krijg ik 'klaar' onderin, maar verder niets. Ik kan dan niet iemand kiezen (ook niet iemand die ik nog geen kado heb gezonden). Hebben jullie dat ook wel eens of doe ik dan iets fout?
/FV sukkel
Je moet boven en onderin je scherm een knopje hebben staan met 'proceed to gift request' of zoiets. En daarna zou je namen moeten kunnen kiezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik een free gift wil sturen vanavond dan klik ik het kado aan en daarna krijg ik 'klaar' onderin, maar verder niets. Ik kan dan niet iemand kiezen (ook niet iemand die ik nog geen kado heb gezonden). Hebben jullie dat ook wel eens of doe ik dan iets fout?
/FV sukkel
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
Sparen jullie trouwens ook de collections?Ik ga dr er weer eentje uitgooien. ;o
kan zijn dat het allemaal te vers is en dat je morgen wel gewoon cadeaus naar fv/fb-vrienden kunt sturenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
/FV sukkel
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef LasTeR het volgende:
http://www.facebook.com/?ref=home#/profile.php?ref=name&id=100000677803235
Zo zou het moeten werken, voeg me maar toe.
toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000251620502
Voeg maar toe!
Dank (allemaal!).quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gift aanklikken, klikken op Proceed to send en dan krijg je de lijst van vrienden waaruit je kan kiezen ?
Bovenin op Startpagina klikken, dan kom je op de algemene paging waar dus de gamefeed staat.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank (allemaal!).
Via Facebook lukt het wel, via dat Farmville Zynga gebeuren sloeg hij steeds vast
Als ik alleen via Facebook wil FarmVillen, hoe kan ik dan de Game Feed en in de Requests?
Want dat kan ik dus nog steeds niet vinden. Daar kom ik alleen in via dat Zynga gebeuren.
Ik zie in Facebook FV geen linkjes daarheen. Halp!
Ik heb twine van je! (van jou toch?)quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
nope, ik heb van meerdere artikelen meer dan 8 stuksquote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu twee keer een Trowel, maar dat kan je niet ruilen ofzo hè?
Oh, hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Misan het volgende:
[..]
nope, ik heb van meerdere artikelen meer dan 8 stuks
Jep.quote:
Dan heb je de dubbele vast voor je tweede collectie.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu twee keer een Trowel, maar dat kan je niet ruilen ofzo hè?
Het zal vast geen toeval zijn dat ik die ook nog mis.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jep.
Je kan maximaal 10 items opslaan, maar de rest erboven kan je in je giftbox laten.
Ik mis altijd de handigste dingen, Twine, CowBell, Beetle & Blue Feather
Ik mag ook geen buren meer uitnodigenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vandaag geen gifts meer verzenden en geen buren uitnodigen.
Inderdaad, zowel op FV als in dit topicquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel op FV als in dit topic
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?ref=profile&id=1757624197quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog 16 mensen nodig om de 50 neighbours te halen, wie wil, wie wil?
Soms gaat het wel heel snel. o.O Binnen 30 sec alles weg. ;{quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net een stel collectables in 2 minuten uitverkocht.
toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?ref=profile&id=1757624197
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |