Clevah!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
Tipje om sneller met te oogsten/ploegen ertc (als je tenminste geen trekker etc.daar voor hebt)...poppetje vastzetten achter een hekje(bv even bij wat beestjes achter een hek zetten) zodat deze niet naar de gewassen kan lopen dan gaan de handelingen veel sneller en loopt de boel niet vast omdat het poppetjes het niet kan bijhouden....werkt perfect
Oeh, dat is een goede tipquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
Tipje om sneller met te oogsten/ploegen ertc (als je tenminste geen trekker etc.daar voor hebt)...poppetje vastzetten achter een hekje(bv even bij wat beestjes achter een hek zetten) zodat deze niet naar de gewassen kan lopen dan gaan de handelingen veel sneller en loopt de boel niet vast omdat het poppetjes het niet kan bijhouden....werkt perfect
je kan dan het beste nog je poppetje inbouwen op de plek waar hij staat als je het spel opstartquote:
quote:
dat veranderd trouwens elke keer als je je land upgrade. Daar moet je wel ff rekening mee houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan dan het beste nog je poppetje inbouwen op de plek waar hij staat als je het spel opstart
Dan blijft hij namelijk ook als je opnieuw opstart in het hekje
Gewoon ergens in het beeld klikken loopt ie automatisch heen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Cat22 het volgende:
Stomme vraag, maar hoe krijg je dat poppetje aan het bewegen?![]()
Klikken met de muis naar waar ik hem wil hebben werkt niet. En als ik erop ga staan kan ik alleen de settings aanpassen.
Geen hekjes, daar willen ze nog wel eens doorheen lopen. Hooibalen of iets van decoratie ofzo kan wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
maar hij kan niet door hekjes heen...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon ergens in het beeld klikken loopt ie automatisch heen.
ja, dat merk je inderdaad vanzelf... loopt dat stomme mens ineens weer in de wegquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat veranderd trouwens elke keer als je je land upgrade. Daar moet je wel ff rekening mee houden
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen hekjes, daar willen ze nog wel eens doorheen lopen. Hooibalen of iets van decoratie ofzo kan wel.
Meer tips over FV kan je wel vinden op Farmvillefreaks.com ;o
*is verward*quote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar hij kan niet door hekjes heen...dus niet op een plaats in een hekje klikken, eerst het hek open maken
quote:
whahahahahaha, je kan nog beter in de ffsc gaan posten, das rustigerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Echt alles loopt vast en ik zit er om te stressen dat ik nieuwe neighbours niet kan accepteren.
Leuk joh, ontspannend ook, dat FarmVille
En ze is ontsnapt.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ha! Ik heb d'r opgesloten in mijn parkje!![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze is ontsnapt.Nu heb ik haar ingebouwd met heggen. Kijken wat dat doet.
Ja, da's best wel erg eigk.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Echt alles loopt vast en ik zit er om te stressen dat ik nieuwe neighbours niet kan accepteren.
Leuk joh, ontspannend ook, dat FarmVille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |