Als ik wist wat het was zou ik je helpen!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef nieslief het volgende:
Wie helpt mee met mijn barn raisin'????
Gewoon op je startpagia klikken (helemaal bovenaan) dan staat het vanzelf in het overzicht....kun je weer wat mee verdienenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Als je mijn vriendje bent kun je op home (van facebook) kijken daar staat dan een oproepje van mij eronder staat in blauwe letters of je mee wil helpen even klikken en hoppa heb jij weer 100 coins verdiend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondagquote:
Decorations volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondag
Waar staan de heggen om te kopen? Die kan ik niet vinden (ook al)
Zelfde plekje als de hekken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij decorations, maar heggen mag je pas kopen vanaf level 19 of 20 ofzo..quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Loveless85?*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is er niet denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog wel wat buurtjes gebruikenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knorquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
quote:
I take care of my crop.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knor![]()
[..]
Reuzen!!
Ja, omdat andere het komen fertilizenquote:
verandert toch helemaal niets?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Die bemeste superpompoenen zijn echt eng.Op een fascinerende manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |