Als ik wist wat het was zou ik je helpen!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef nieslief het volgende:
Wie helpt mee met mijn barn raisin'????
Gewoon op je startpagia klikken (helemaal bovenaan) dan staat het vanzelf in het overzicht....kun je weer wat mee verdienenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Als je mijn vriendje bent kun je op home (van facebook) kijken daar staat dan een oproepje van mij eronder staat in blauwe letters of je mee wil helpen even klikken en hoppa heb jij weer 100 coins verdiend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je helpen!
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondagquote:
Decorations volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ineens nieuwsgierig vandaag op mijn saaie zondag
Waar staan de heggen om te kopen? Die kan ik niet vinden (ook al)
Zelfde plekje als de hekken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij decorations, maar heggen mag je pas kopen vanaf level 19 of 20 ofzo..quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Loveless85?*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is er niet denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt de popcorn en EHBO trommel er vast bij*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog wel wat buurtjes gebruikenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knorquote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef gateway het volgende:
hmmzz, dus wat ik doe (hele land vol met 1 gewas, geen dieren en gebouwen) is niet echt handig om verder te komen met FV?
owjah en wie wil vriendjes worden???
quote:
I take care of my crop.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, vriendjes zijn altijd goed. Morre Knor![]()
[..]
Reuzen!!
Ja, omdat andere het komen fertilizenquote:
verandert toch helemaal niets?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Die bemeste superpompoenen zijn echt eng.Op een fascinerende manier.
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat andere het komen fertilizen
Hehe, dat doe ik bijna nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
Niets?quote:
Ik heb dat verzoek genegeerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Je was al bemest toen ik langs kwamquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
ah dat was in het begin nog niet zoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niets?Als je superpompoenen bemest zijn krijg je één grote joekelpompoen. Normaliter krijg je 3 a 4 ietwat grote op één akker. Kijk maar op die foto van LasTeR.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb dat verzoek genegeerd.FV is al druk zat voor me.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Jeujquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Dan ben je vandaag al een keer langs geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?
Tro just earned the 'Cream of the Crop' white ribbon in FarmVille!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Pinda's.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zag een boerderij met olifantjes. Ik wil een olifantje.
Wat geeft een olifantje eigenlijk?
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb heul geen koe van je gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Wil je een koe, konijn, schaap, gans? U roept het maar?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?
Als een pinguin ijsklontjes geeft en een varken truffels, dan geloof ik dat best.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus?Een olifant geeft pinda's?
![]()
Je moet het op volgorde kopen. Dus eerst 22x22 voordat je de grotere kan kopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen koe van je gehad.![]()
Ik twijfel...... straks 250.000 lappen voor de 22x22 of doorsparen voor de 24x24 die 500.000 kost.
Want ik neem aan dat die 500.000 blijft kosten, ook als je de 22x22 hebt? Weet iemand dat? Als hij daardoor de helft goedkoper wordt ga ik nu meteen sjoppen natuurlijk, na mijn volgende pumpkin oogst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |