Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omdat andere het komen fertilizen
Hehe, dat doe ik bijna nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
Niets?quote:
Ik heb dat verzoek genegeerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Je was al bemest toen ik langs kwamquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Plaats telkens reminders dat ze mogen fertilizen bij mij.
ah dat was in het begin nog niet zoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niets?Als je superpompoenen bemest zijn krijg je één grote joekelpompoen. Normaliter krijg je 3 a 4 ietwat grote op één akker. Kijk maar op die foto van LasTeR.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Mor, dank voor je koe, maar nu moet ik dus gaan CountryLifen?
Dat is dus weer wat anders dan FarmVille? Dat heb ik nog amper onder de knie
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb dat verzoek genegeerd.FV is al druk zat voor me.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Jeujquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Iedereen die in mijn vriendenlijst staat heeft weer een koe binnen....melken maar
Dan ben je vandaag al een keer langs geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ik zou graag je groentetjes bemesten, maar de furtilizer is op?
Tro just earned the 'Cream of the Crop' white ribbon in FarmVille!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Pinda's.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zag een boerderij met olifantjes. Ik wil een olifantje.
Wat geeft een olifantje eigenlijk?
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb heul geen koe van je gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
Wil je een koe, konijn, schaap, gans? U roept het maar?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen koe, maar die mag ik dan zeker nog niet hebben ivm mijn nog lage level?
Als een pinguin ijsklontjes geeft en een varken truffels, dan geloof ik dat best.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus?Een olifant geeft pinda's?
![]()
Je moet het op volgorde kopen. Dus eerst 22x22 voordat je de grotere kan kopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen koe van je gehad.![]()
Ik twijfel...... straks 250.000 lappen voor de 22x22 of doorsparen voor de 24x24 die 500.000 kost.
Want ik neem aan dat die 500.000 blijft kosten, ook als je de 22x22 hebt? Weet iemand dat? Als hij daardoor de helft goedkoper wordt ga ik nu meteen sjoppen natuurlijk, na mijn volgende pumpkin oogst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |