Best wel. Want wij zijn nog steeds geen buren volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel irritant zeg, die foutmeldingen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je als het goed is ook toegevoegd
We zijn inderdaad wel vrienden, maar geen burenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel. Want wij zijn nog steeds geen buren volgens mij.![]()
Heb net nog iemand van hier (denk ik) toegevoegd.
Dat dus!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen maar!![]()
Dus je kunt je voorstellen hoe wij vrouwen daar maar wat mee aanklungelen.
*knippert met de ogen en zwaait met haar lokken*
Could ya give me a hand dear?![]()
Denk ik wel! Als jij T.B. bentquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt het dat jij mij net toegevoegd hebt?Gezellig!
kan soms wel een dag duren voordat ie dat verwerkt heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrienden, maar geen burenStoute FV!
Haha, daar heb ik ook naar gekekenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik wel! Als jij T.B. bent![]()
Je had iig al een paar fokkers als vers contact.
NEEquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen maar!![]()
Dus je kunt je voorstellen hoe wij vrouwen daar maar wat mee aanklungelen.
*knippert met de ogen en zwaait met haar lokken*
Could ya give me a hand dear?![]()
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
Jullie willen me alleen maar om m'n zaadjes![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
All work, no playquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijn
Farmville is inderdaad net als het echte leven.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus!
En dat zware ploegen... pfff, een man zou handig zijn...
GMTA!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, voor het ploegen zou een man ook handig zijn
buren kan nog wel eens een dag duren voordat ie het verwerktquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben maar burenrequest aan het goedkeuren, maar dan blijft ie maar confirmen, volgens mij bokt ie
Teveel user activiteit!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben maar burenrequest aan het goedkeuren, maar dan blijft ie maar confirmen, volgens mij bokt ie
Ik heb ook al drie keer een witte poes op mijn farm gezet & telkens zit hij (of zij?) terug in mijn giftboxquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik precies hetzelfde jaquote:Op zondag 31 januari 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al drie keer een witte poes op mijn farm gezet & telkens zit hij (of zij?) terug in mijn giftbox
hahahahahahaha, ah...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben tenminste nog een farm om een poes op te zetten.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben tenminste nog een farm om een poes op te zetten.
Ik stuur geen gifts meer terug.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
ik loop steeds vast als ik gifts terug wil sturen!
Nu lijk ik een vet onaardige buurboer...
quote:
Dus tel je zegeningen. Nog anderhalf uur voordat mijn pompoenen rijp zijn. Dan MOET er een nieuwe batch in zodat ik nog net voor het slapen gaan kan cashen. Ik heb bijijijijijna genoeg gespaard voor de 24x24 farm.quote:
Uhuh, ik ben er nu heel blij meequote:Op zondag 31 januari 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Dus tel je zegeningen. Nog anderhalf uur voordat mijn pompoenen rijp zijn. Dan MOET er een nieuwe batch in zodat ik nog net voor het slapen gaan kan cashen. Ik heb bijijijijijna genoeg gespaard voor de 24x24 farm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |