Ik had er zelf nog geen leuk woord voor verzonnen, haha.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, rijpe dieren klinkt een beetje gek he?
Hoe heet je? Dan zoek ik je wel op.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had er zelf nog geen leuk woord voor verzonnen, haha.
Maar zijn er nog meer mensen die buren willen worden?
Ik heet Tombo Lafanquote:
Dat heb/had ik ook, maar dan alleen op mijn laptop, want op mijn PC draait alles normaal :squote:Op zondag 31 januari 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Mijn FV bokt trouwens. Kan wel op de game feed maar geen enkele boerderij laadt.Krijg alleen maar rare codes met foutmeldingen.
Over twee uur moet het in orde zijn, dan zijn mijn super pumpkins rijp.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Join us..... you know you want to.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No wayquote:![]()
Hier doet ie het gewoon!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Mijn FV bokt trouwens. Kan wel op de game feed maar geen enkele boerderij laadt.Krijg alleen maar rare codes met foutmeldingen.
Over twee uur moet het in orde zijn, dan zijn mijn super pumpkins rijp.
aaaaaah, toe??? We kunnen wel wat mannelijke boeren/buren gebruiken!quote:
Kan je niet vinden wel dirk (velen zelfs) en dick......als je buren zoektquote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef DJKoster het volgende:
Buh, die super pumpkins halen ze er vandaag weer uit... Mastery 3 ga ik niet meer halen dus![]()
Zoeken op 'dik koster' als je mij als buur wilt.
Ik heb alleen nog maar een laptop.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb/had ik ook, maar dan alleen op mijn laptop, want op mijn PC draait alles normaal :s
Kan jou ook al niet vindenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil buuuuuren.Ik ben Suzanne Heroinjunk. Vrij kenmerkend lijkt me.
Je verzet verslapt.... kijk maar eens hoe veel je hier al rondhangt.quote:
Ja he... Stiekem wil ie wel denk ik...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je verzet verslapt.... kijk maar eens hoe veel je hier al rondhangt.
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen vanquote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah merci, het is gelukt!Ik heb een kersenboom
[..]![]()
Ik snap er nog geen donder van, maar dat komt vast wel!
Kom mop, krijg je een koe van me!
Je kan maar één keer per dag een cadeautje versturen, dus als je dat al een keer hebt gedaan naar een persoon, dan verdwijnt diegene uit je lijst en kan je niets meer sturen. Als je die persoon dan intikt, dan kan je hem wel vinden, maar omdat je al een keer iets hebt gestuurd, zegt hij dat je niemand hebt gekozen.als je dit bedoelde danquote:Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen van.....met die cadeautjes geven zit ik nog te klungelen....kan alleen wat versturen als ik de namen zie in de lijst.....zie ik geen namen dan heb ik ook geen idee hoe ik wat moet versturen....tik wel een naam in maar dan krijg ik te lezen dat ik niemand heb geselecteerd
dan kan je niets sturen, omdat je maar een bepaald aantal cadeaus per dag kan sturenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Duurde ook een tijdje voordat ik het door had...en soms snap ik er nog de ballen van.....met die cadeautjes geven zit ik nog te klungelen....kan alleen wat versturen als ik de namen zie in de lijst.....zie ik geen namen dan heb ik ook geen idee hoe ik wat moet versturen....tik wel een naam in maar dan krijg ik te lezen dat ik niemand heb geselecteerd
Ja. Hoi.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:05 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is heb ik een paar mensen toegevoegd
Hoezo? Moet je ook zaadjes planten ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaah, toe??? We kunnen wel wat mannelijke boeren/buren gebruiken!
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik had hier nooit aan moeten beginnen, haha
Ik heb je als het goed is ook toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Wil je nog buurtjes hebben....Tro Vey.....ik ben wel heel erg nu met buren zoeken
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan maar één keer per dag een cadeautje versturen, dus als je dat al een keer hebt gedaan naar een persoon, dan verdwijnt diegene uit je lijst en kan je niets meer sturen. Als je die persoon dan intikt, dan kan je hem wel vinden, maar omdat je al een keer iets hebt gestuurd, zegt hij dat je niemand hebt gekozen.als je dit bedoelde dan
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan kan je niets sturen, omdat je maar een bepaald aantal cadeaus per dag kan sturen
Wel irritant zeg, die foutmeldingenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Hoi.![]()
Al krijg ik nog steeds foutmeldingen dus of het toevoegen goed is gegaan weet ik niet zeker. Kijk ik wel na als alles weer werkt.
Alleen maar!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je ook zaadjes planten ofzo?
Klopt het dat jij mij net toegevoegd hebt?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Hoi.![]()
Al krijg ik nog steeds foutmeldingen dus of het toevoegen goed is gegaan weet ik niet zeker. Kijk ik wel na als alles weer werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |