Je moet even F5-en en de plek waar ze dan staat, daar moet je haar inbouwenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze is ontsnapt.Nu heb ik haar ingebouwd met heggen. Kijken wat dat doet.
Ow. Kut.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel op de plek waar ze begint he! Anders is ze elke keer dat je het scherm verlaat weer ontsnapt
hahahahahaha, ik snapte dat in het begin ook niet...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow. Kut.![]()
Nu snap ik ook opeens de hooibaaltjes die schijnbaar willekeurig bij sommige mensen op hun akkers lagen.
Ook verslaafd fan?quote:
Fijne avond!quote:
Ja, ook via de FF SCquote:Op zondag 31 januari 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook verslaafd fan?
[..]
Fijne avond!
Japs, dit is de hangout voor FV fans verslaafden fans. (ja, echt waar hoor!)quote:
quote:
Als het goed is kan je dan gewoon fertilizen en de kipjes voeren hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
cat, ik kan niks meer doen als ik op jouw farm bem, ik sta ingebouwd in heggen
Nee toch? Ik sta ook weleens tussen hooibaaltjes maar kan mijn ding gewoon doen heur. Heb je nog wel fertiliser?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
cat, ik kan niks meer doen als ik op jouw farm bem, ik sta ingebouwd in heggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kun je ook kopen. Moet je bij market -> decorations kijken en een paar pagina's doorklikken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Kan ik die witte hekken ook kopen, of moet je die krijgen?
Ik kan ze niet vinden in de Market
Of blijven je dieren automatisch op het gras en gaan ze niet door je pas gezaaide bedjes lopen stampen?
je kunt ze verkopen natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom zo langzamerhand om in de geiten toparies
Ik heb bijna al mijn topiaries verkocht. Brengen op zich een leuk bedragje op en mij staan ze alleen maar in de weg. Alleen de Duck topiary vind ik wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom zo langzamerhand om in de geiten toparies
Wat zijn de FV's bovenaan, met die stapels geld?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je ook kopen. Moet je bij market -> decorations kijken en een paar pagina's doorklikken.
Je beestjes blijven zonder hekken trouwens ook braaf op het gras.
Maar met hekken bouwen kun je weer ribbons verdienen!
Waarmee niet trouwens?
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn topiaries verkocht. Brengen op zich een leuk bedragje op en mij staan ze alleen maar in de weg. Alleen de Duck topiary vind ik wel leuk.![]()
Da's het 'vervelende' met de mystery gifts. De halve tijd krijg ik die krengen. Maar soms ook koeien, gouden tuinkabouters of fuel. En da's wel weer leuk.
ohquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Zijn mijn reservepotje.....ben nu druk aan het sparen voor een verdere uitbreiding van grond nog ong.40.000 coins te gaan....maar de superpompoenen worden straks weer geoogst en dan schiet het lekker op
XP's krijg je vanaf level 10. Even wachten dus nog.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn de FV's bovenaan, met die stapels geld?
En wat zijn de XP's waar ze het steeds over hebben? Die earn je hier en daar, die XP's, maar waar blijven die?Oh en ik heb hekjes gebouwd
Ssssh, ik heb een gouden tuinkabouter in mijn schuurtje verstopt. Als reservepotje.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Zijn mijn reservepotje.....ben nu druk aan het sparen voor een verdere uitbreiding van grond nog ong.40.000 coins te gaan....maar de superpompoenen worden straks weer geoogst en dan schiet het lekker op
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ohjullie zijn nog niet zover
ik ben inmiddels aan mijn derde villa toe
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
XP's krijg je vanaf level 10. Even wachten dus nog.
En ik zag al dat je hekken kon bouwen. Volgens mij heb je de knopjes al aardig gevonden.![]()
FV is leuk he?![]()
[..]
Ssssh, ik heb een gouden tuinkabouter in mijn schuurtje verstopt. Als reservepotje.
En met de huidige oogst denk ik dat ik net genoeg heb om uit te breiden. Moet ik wel opletten dat ik nog genoeg over heb om mijn land te beplanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |