Geef.quote:
Dat dacht ik ook. Maar 24x24 is niet op slot. Komt denk ik omdat ik fan ben van FV. Dan zou die eerder ontsloten worden. Ik moest er alleen 30 buren voor hebben. Nou, da's vanavond wel gelukt.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je moet het op volgorde kopen. Dus eerst 22x22 voordat je de grotere kan kopen.
Oh, ben jij een van mijn vriendjes?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je een koe, konijn, schaap, gans? U roept het maar?
Kersenboom! Want ik heb te weinig roze in mijn gaard.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Crientj het volgende:
Mocht iemand iets willen, kan alles geven, dus roep maar. Ik stuur eigenlijk nooit gifts.
Ik heb al veel mensen eerder vandaag als buren toegevoegd maar die staan er nog steeds niet bijquote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef trovey het volgende:
En nogmaals een oproepje voor degenen die nog buurtjes willen hebben....ik ben te vinden onder de naam Tro Vey.....en sommige mensen moeten eens even kijken of ze nog openstaande vrienden/burenverzoeken hebben staan
....nu ben ik even voor een paar uurtjes elders....nee niet op FV
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Crientj het volgende:
Mocht iemand iets willen, kan alles geven, dus roep maar. Ik stuur eigenlijk nooit gifts.
Mystery gift please!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ben jij een van mijn vriendjes?
Dan wil ik wel een konijnWat wil je van mij terug?
Ik kijk liever via Facebook dan Farmville.com.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Moeten jullie nou ook heel de tijd heen en weer switchen tussen FV on Facebook (om je requests te kunnen zien) en FV Zynga?
Wat is je naam? Dan voeg ik je toe, of jij mij. Carina Scholing is mijn naam.quote:
Duurt meestal eventjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al veel mensen eerder vandaag als buren toegevoegd maar die staan er nog steeds niet bij
Komt eraan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kersenboom! Want ik heb te weinig roze in mijn gaard.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Loveless85?Ik sta altijd garant voor kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 20:30:23 ]
Gift aanklikken, klikken op Proceed to send en dan krijg je de lijst van vrienden waaruit je kan kiezen ?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik een free gift wil sturen vanavond dan klik ik het kado aan en daarna krijg ik 'klaar' onderin, maar verder niets. Ik kan dan niet iemand kiezen (ook niet iemand die ik nog geen kado heb gezonden). Hebben jullie dat ook wel eens of doe ik dan iets fout?
/FV sukkel
Je moet boven en onderin je scherm een knopje hebben staan met 'proceed to gift request' of zoiets. En daarna zou je namen moeten kunnen kiezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik een free gift wil sturen vanavond dan klik ik het kado aan en daarna krijg ik 'klaar' onderin, maar verder niets. Ik kan dan niet iemand kiezen (ook niet iemand die ik nog geen kado heb gezonden). Hebben jullie dat ook wel eens of doe ik dan iets fout?
/FV sukkel
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
Sparen jullie trouwens ook de collections?Ik ga dr er weer eentje uitgooien. ;o
kan zijn dat het allemaal te vers is en dat je morgen wel gewoon cadeaus naar fv/fb-vrienden kunt sturenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
/FV sukkel
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef LasTeR het volgende:
http://www.facebook.com/?ref=home#/profile.php?ref=name&id=100000677803235
Zo zou het moeten werken, voeg me maar toe.
toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000251620502
Voeg maar toe!
Dank (allemaal!).quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gift aanklikken, klikken op Proceed to send en dan krijg je de lijst van vrienden waaruit je kan kiezen ?
Bovenin op Startpagina klikken, dan kom je op de algemene paging waar dus de gamefeed staat.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank (allemaal!).
Via Facebook lukt het wel, via dat Farmville Zynga gebeuren sloeg hij steeds vast
Als ik alleen via Facebook wil FarmVillen, hoe kan ik dan de Game Feed en in de Requests?
Want dat kan ik dus nog steeds niet vinden. Daar kom ik alleen in via dat Zynga gebeuren.
Ik zie in Facebook FV geen linkjes daarheen. Halp!
Ik heb twine van je! (van jou toch?)quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
nope, ik heb van meerdere artikelen meer dan 8 stuksquote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu twee keer een Trowel, maar dat kan je niet ruilen ofzo hè?
Oh, hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Misan het volgende:
[..]
nope, ik heb van meerdere artikelen meer dan 8 stuks
Jep.quote:
Dan heb je de dubbele vast voor je tweede collectie.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu twee keer een Trowel, maar dat kan je niet ruilen ofzo hè?
Het zal vast geen toeval zijn dat ik die ook nog mis.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jep.
Je kan maximaal 10 items opslaan, maar de rest erboven kan je in je giftbox laten.
Ik mis altijd de handigste dingen, Twine, CowBell, Beetle & Blue Feather
Ik mag ook geen buren meer uitnodigenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vandaag geen gifts meer verzenden en geen buren uitnodigen.
Inderdaad, zowel op FV als in dit topicquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel op FV als in dit topic
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?ref=profile&id=1757624197quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog 16 mensen nodig om de 50 neighbours te halen, wie wil, wie wil?
Soms gaat het wel heel snel. o.O Binnen 30 sec alles weg. ;{quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net een stel collectables in 2 minuten uitverkocht.
toegevoegdquote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?ref=profile&id=1757624197
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |