Buur worden van mij...PM me maar waar je te vinden bentquote:
is het wel via farmville?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef trovey het volgende:
Je kunt mensen privé-gifts geven... als je die accepteert dan zijn ze nergens in het spel te vinden (nee ook niet bij de gifts)...iemand een idee?
Ja hoorquote:
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgtquote:
Dat was zo'n stom iets. Wij liepen helemaal te zoeken waar onze cadeautjes nou waren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Misan het volgende:
[..]
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgt
Hebben we het over roze koeien, zwarte katten etcquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Misan het volgende:
[..]
er zijn ook een paar andere applicaties waarbij je wel farmville kadootjes kunt krijgen, maar die je dus niet in farmville krijgt
Ieder zijn spel....voor mij hoeft het geschiet niet zoquote:
quote:
Nee, je bent het geld pas kwijt als je de zaadjes daadwerkelijk geplant hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef Mirjam het volgende:
sinds gisteren begonnen.
maar als je nou niks omgepleogd hebt, en je koopt zaadjes. en moet dan eerst omploegen, klopt het dan dat je en het geld en de zaadjes kwijt bent?
dat is me al 5 keer gebeurd ofzo
hmm, want ik was wel steeds het geld kwijt, en de zaadjes zag ik niet meerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, je bent het geld pas kwijt als je de zaadjes daadwerkelijk geplant hebt
kan ook zijn dat farmville weer eens brak is hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, want ik was wel steeds het geld kwijt, en de zaadjes zag ik niet meer
Heb je geaccepteerd en verzoek gestuurd om een Neighbor te worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:30 schreef gothic-blackie het volgende:
hoi iedereen, ik gaat ff wat buurtjes erbij zoekenik zal wel eerst ff een pm sturen, wil graag weer wat groter, en ook wat meer buren en zow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |