Dat zie je heel goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De wiki loopt heel erg achter
Skull & Bones?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen!! morgen soort van feestje, mijn inwijding
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mehhhh geen zin om dat allemaal bij te werken
Volgens mij zijn de togaparties wel binnenkort...
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, jaquote:
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, ja
lerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lerenWe moeten een behoorlijk hoog GPA houden om lid te blijven. En vrijwilligerswerk en fundraising activiteiten. enzo
Oh en GPA is grade point average...
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog niet
Komt ook door die sletten vrouwen die de onverwachte gasten aan het bedienen zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen! het is 06.00!!!!!!! OPSTAAN!
En snel graag anders vreten die klote kinderen eten die onverwachte gasten alles op.
[ afbeelding ]
Neuh niet echt. Zelfs hier kijkt een aardig deel er op neerquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?
Één van mijn vloer, één van een vloer lager en dan nog zeven andere eerstejaars. Veertig zussen in totaal (o.i.d) Enneehhhh er zijn 4 sororities en ik geloof ook 4 frats...quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En die alto's hebben geen eigen clubje dan?
Zijn veel van je huisgenoten lid van KKG? Of jaargenoten?
APT? Sorry, ben niet zo goed in DLA'squote:Op donderdag 21 januari 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?
quote:
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.quote:Bos zet Hamer opzij
Wouter Bos. FOTO ANP
DEN HAAG - PvdA-leider Wouter Bos gaat zelf aantreden in de tv-debatten in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Hij zou daarmee fractievoorzitter Mariëtte Hamer passeren.
Dat staat in De Telegraaf.
De andere coalitiepartijen vaardigen wél hun fractievoorzitters af, omdat zij meer ruimte hebben om het eigen politieke gezicht te tonen dan de partijleiders, die in het kabinet zitten en het kabinetsbeleid moeten uitdragen.
Daar is een smiley voor gemaakt:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Whiteguy het volgende:
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat was met het kachelavontuurtje wel
Het was heel gezellig in mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we allemaal al gestort voor Haïti?
Nee, en ben het ook niet van planquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Want?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en ben het ook niet van plan
https://rentepunten.ing.nl/info/watIsRentepunten.jspquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel zelf nog, ik kan weinig structuur in de hulp-operatie ontdekken...
Hoorde net wel een actie van ING op de radio. Je kan 15 Euro storten en dan wat van je rentepunten inleveren, waarna ING het bedrag verhoogd naar 30 Euro.
Wel netjes, ik heb toch geen idee wat ik met die rentepunten aan moet...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Waarom hebben ze gekozen voor Kappa kappa gamma als naam? Staan die letters nog ergens voor?
Dat is waarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ieder zo zijn redenen hebben om wel of niet te storten...
Ik weet wel wat rentepunten zijn en wat je er mee kan, maar het aanbod is totaal niet interessant en de gehanteerde prijzen zijn veel hoger dan in de winkel. Kortom, een sigaar uit eigen doos of zoiets...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
https://rentepunten.ing.nl/info/watIsRentepunten.jsp
Je kunt er dus mee sparen a la Douwe Egberts-punten.
"Wat is rentepunten" op die site
Ja daar zijn ze goed in bij bankenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet wel wat rentepunten zijn en wat je er mee kan, maar het aanbod is totaal niet interessant en de gehanteerde prijzen zijn veel hoger dan in de winkel. Kortom, een sigaar uit eigen doos of zoiets...
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje en ik hebben gisteren 3 boekenkasten gekocht en meteen in elkaar gezet
Nu hebben we een boekenwand![]()
Oh dat klinkt echt goed ja!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice
Foto?
Zaterdag gaan we weer bij het huis kijken, maar dan met m'n ex (die ervoor gestudeerd heeft en ook al kon vertellen wat de oorzaak is van de scheuren, namelijk dat ze een groot raam hebben geplaatst en de opgedeelde raampjes zijn weggehaald. Geen verzakking dus.).
En de directeur van het werk van Sven heeft alles doorgesproken en aangegeven dat hij Sven graag wil houden en natuurlijk de intentieverklaring wil tekenen. Plus dat er nog te praten valt over het salaris.![]()
En de buren gaan hun dakgoot laten fixen, zodat er geen lekkage meer is.
Allemaal best wel goed nieuws dus.
Maar hoe ging het tentamen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef Soempie het volgende:
En de ouders van Sven gaan hun rekeningen opzoeken, omdat ze precies hetzelfde werk hebben laten doen als wat er aan dit huis moet gebeuren (cv, badkamer, vloeren en dubbel glas), zodat we een beetje een idee hebben.
Morgen om 16.00 uur heb ik tentamen. Ben nu aan het leren.quote:
He? Ik dacht dat je vandaag ook wat had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen om 16.00 uur heb ik tentamen. Ben nu aan het leren.
Ik schrok me dood. Keek naast me in m'n agenda: donderdag tentamen...blabla Kijk ik bij volgende week. Nee dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat je vandaag ook wat had?
Ja, daarom. Als we gaan verhuizen zal ik toch wel wat kritischer naar m'n zooi kijken en een deel weg doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
"zonde om weg te doen"
"je weet maar nooit waar het goed voor is"
Zijn *de* redenen waarom kasten uitpuilen
Zet ze nu alvast op Marktplaats, je weet maar nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als we gaan verhuizen zal ik toch wel wat kritischer naar m'n zooi kijken en een deel weg doen.Alleen dan bedenk je je dat sommige boeken erg prijzig waren en dat je er nu echt geen drol voor krijgt natuurlijk, best zonde.
Had je gisteren dan een tentamen ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Keek naast me in m'n agenda: donderdag tentamen...blabla Kijk ik bij volgende week. Nee dusVanavond wel een volleybalwedstrijd en dan morgen echt pas tentamen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je gisteren dan een tentamen ofzo?
Ik ookquote:
Ja, maar dan moet de familie een keer opschieten met leuke foto's aanleverenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ga je er ook nog foto's inplakken?
Echt tof die boekenwand!
Ik heb wel geboden op verschillende voetbalshirts, maar ik vrees dat er nog wel verder geboden gaat worden dan ik er voor wil gaan.(www.ebay.nl en dan rechts boven bieden op eredivisie shirts)quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ieder zo zijn redenen hebben om wel of niet te storten...
Ik heb Evenblij met Anouk zitten kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
Eh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja daar zijn ze goed in bij banken
Dat dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Waarom hebben ze gekozen voor Kappa kappa gamma als naam? Staan die letters nog ergens voor?
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse lettersquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik kan er niets over vinden op de website of de Wikiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse letters
Jawel dat doe ik wel haha want daar is het voor....quote:
Nu nog heel veel boeken kopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de boekenwand
[ afbeelding ]
En hier nog de lijstjes die ik eindelijk heb opgeplakt
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede tip voor mensen die het nog op gaan hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu nog heel veel boeken kopen![]()
Die lijstjes hebben we op mijn werk ook hangen, we plakten eerst de foto op en dan het lijstje erover heen. Scheelt veel secuur knipwerk
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik zou er trouwens geen foto's bij doen. Vind die lijstjes zo leuk genoeg en foto's maken het dan weer 'chaotisch'.
Goatse en tubgirl zou ik inderdaad niet naast elkaar hangen, maar lijstjes kiezen die wat verder uit elkaar hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt aan wat voor foto's je erin hangt.....
Zit wat in. Geen kleurenfoto's dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt aan wat voor foto's je erin hangt.....
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.![]()
![]()
Giro 555 vertrouw ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Aan de scrotum?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik al geef zal het niet zijn door de tv/radio actie. Ik probeer dat categorisch te ontwijken, krijg er altijd jeuk van
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, misschien iets voor Jair?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Some say, that there are only 5 "real" users on fok! - and that three of them are called Danny
All we know is: he's called the Stig
Okee, misschien moet ik niet elke hersenscheet posten
trustequote:
Nee, toen was aan het genieten van onder andere Pino d'Angio.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Waren jullie vanochtend nog op tijd om die kinderen bij de ontbijttafel weg te schoppen?
Pino ken ik wel. Maar wie is d'Angio?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, toen was aan het genieten van onder andere Pino d'Angio.
Truste danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wel, met als gevolg dat ik alweer naar bed moet. De aflossing is er zie ik. Dus tot morgen vroeg
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pino ken ik wel. Maar wie is d'Angio?
Heb vanavond toch maar gestort...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giro 555 vertrouw ik niet.
De BN'ers die al ejaculerend en klaarkomend de bevolking moeten overtuigen op Giro 555 te storten evenmin...
Ik had wel verwacht dat het op de site zou staan. Want daar staat de geschiedenis ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik wel haha want daar is het voor....
Op zich is er niks mis mee dat er miljoenen euros niet uitgegeven zijn. Je moet het niet uitgeven om het uitgeven. Maar bouw daarmee dan een direct inzetbare voorraad noodhulp mee op voor de volgende ramp. Koop er tenten voor enzo, dingen die niet rotten. Zet ze klaar in kratten en zodra ergens shit de fan raakt gooi je ze inclusief medewerker die het op kan zetten uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
In deze moet ik toch Ofyles in zijn standpunt steunen. Er blijft nog steeds veel te veel geld aan de strijkstok hangen bij acties via 555.
(En dan te bedenken dat er nog steeds miljoenen euro's niet uitgegeven zijn welk jaren geleden zijn opgehaald na de Tsunami.)
Ik help liever in natura. BV met het beladen van vliegtuigen met directe noodhulp (voeding/dekens/tenten) die richting rampgebieden gaan. Of natuurlijk op de locatie zelf.
Alleen het Rode Kruis en Defensie hebben wat van zulke voorraden. Maar dan in minimale hoeveelheden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis mee dat er miljoenen euros niet uitgegeven zijn. Je moet het niet uitgeven om het uitgeven. Maar bouw daarmee dan een direct inzetbare voorraad noodhulp mee op voor de volgende ramp. Koop er tenten voor enzo, dingen die niet rotten. Zet ze klaar in kratten en zodra ergens shit de fan raakt gooi je ze inclusief medewerker die het op kan zetten uit een vliegtuig.
quote:Maar nee nu gebeurt er iets. Een week later is er een inzamelings actie. Een paar dagen later is het geld er en gaan we het uitgeven. Weer een week later zijn de spullen er. Nog wat later gaan we het brengen. En de mensen die tegen die tijd nog steeds leven hadden het waarschijnlijk toch al gered.
quote:
Met het geld wat naar 555 gaat worden dergelijke dingen niet gedaan voor zover ik weet. Of krijgt defensie een gedeelte van de opbrengst van de 555 actie ? Lijkt me niet he.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. De voorraden die Defensie nu al dagen aan het uitgeven is in Haiti komt o.a. uit Mobilisatie Complexen. (oud) materiaal dus wat anders door de centengraaiers van het Ministerie van Wouter Bos als "overbodig" verkocht zou gaan worden.
Defensie krijgt geen cent van dat geld. Die doen alles uit eigen voorraad en met eigen (transport) materiaal en personeel. Het aanvullen van de nu gebruikte spullen, wat niet uit de MOB complexen is gekomen, gaat dus gewoon ten koste van het Defensie budget.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met het geld wat naar 555 gaat worden dergelijke dingen niet gedaan voor zover ik weet. Of krijgt defensie een gedeelte van de opbrengst van de 555 actie ? Lijkt me niet he.
Nou aan dat soort hulp is dus veel meer behoefte, en dat weerhoud me er dus van om rechtstreeks aan acties als 555 mee te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie krijgt geen cent van dat geld. Die doen alles uit eigen voorraad en met eigen (transport) materiaal en personeel. Het aanvullen van de nu gebruikte spullen, wat niet uit de MOB complexen is gekomen, gaat dus gewoon ten koste van het Defensie budget.
Komende zaterdag vertrekt er weer (4de keer) een KDC-10 van Defensie naar Haiti. Als alles volgens verwachting verloopt draag ik mijn steentje, in natura, bij door te gaan helpen met beladen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou aan dat soort hulp is dus veel meer behoefte, en dat weerhoud me er dus van om rechtstreeks aan acties als 555 mee te doen.
feliquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net mijn ceremonie gehadnu ben ik officieel een kappa pledge tot aan initiation over zes weken. En tot die tijd moet ik dus over Kappa leren
Gefeliciteerd PS.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net mijn ceremonie gehadnu ben ik officieel een kappa pledge tot aan initiation over zes weken. En tot die tijd moet ik dus over Kappa leren
kappa nou he, genoeg grapjes over de gammaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PS.![]()
Hier is een site waar je veel over Kappa kunt leren.
En we wachten natuurlijk rustig de foto's af.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kappa nou he, genoeg grapjes over de gamma
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PS.![]()
Hier is een site waar je veel over Kappa kunt leren.
En we wachten natuurlijk rustig de foto's af.
Dus we mogen je nu biggetje noemen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast mijn 'grote zus' en met andere nieuwe 'zussen' en hun 'bigs'
nee ik ben een babyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus we mogen je nu biggetje noemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik ga meteen even kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eh bah
Ik ben blijMeer foto's op mn website!
Ja, want ik heb het ontbijt nog niet klaar.quote:
Aanvang werk mag bij jou tussen 0700 en 0900?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was al om 5 uur wakker maar ben tot 6 uur blijven liggen. Eigenlijk ook nutteloos, maar ik kan pas om 7 uur terecht op m'n werk. Met een beetje mazzel op tijd naar huis vanmiddag (zal wel niet)
Zoveel als ik zelf wil. en ze doen het verkeerd om!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:51 schreef Cobra4 het volgende:
Leuke foto's.
Gaat er veel van je vrije tijd in je sorority zitten?
En dit zijn trouwens je concullega's
[ afbeelding ]
Ook al is het "gewoon" je werk: goed zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
Komende zaterdag vertrekt er weer (4de keer) een KDC-10 van Defensie naar Haiti. Als alles volgens verwachting verloopt draag ik mijn steentje, in natura, bij door te gaan helpen met beladen.
Oei, beterschapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ben hartstikke ziek en vanmiddag om 4 uur een tentamen.
Jawel, maar ik ga denk ik toch maar heen. Alleen dan hopen dat ik daar niet ook over moet geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was skippen geen optie
Ik ben zo bang dat ik de herkansing niet haal en dat ik dan volgend jaar geen master mag doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Blijf thuis Soempje wilt toch niet ziek in de trein zitten??
Kruip onder een dekentje op de bank, met een boek of een film erbij, en ga het uitzieken
Wat de donkere mevrouw zegtquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
Net even met Sven overlegd en besloten dat ik toch maar thuis blijf. Dan in elk geval zorgen dat ik de tentamens van volgende week haal. Die van vandaag moet wel in de herkansing kunnen op zich...niet zo moeilijk.
Maar toch.![]()
Oke, ik ga op de bank liggen met veel kussens, dekens en een teiltje.
Beterschap, lekker rustig aandoenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik de herkansing niet haal en dat ik dan volgend jaar geen master mag doen.
Maar ik voel me ook echt te beroerd. Net onder de douche gestaan en nu zijn m'n kleren al helemaal doorweekt van het zweet.En giga hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Soempie het volgende:
Nog even, net de uitslag gekregen van een paper (Nem, die waarbij ik net op tijd was en hem in 3 uur ofzo heb gedaan): goed.
Oke, nu naar de bank.En nog bedankt allemaal.
![]()
Probeer hem eens uit te zetten, het usb stekkertje in een andere usb-poort te stoppen en dan weer aan te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraag voor onze IT vrienden hier.
Als je een harde schijf hebt (extern), die nog wel normaal draait en waarvan de USB controller wel herkend wordt maar niet benaderd kan worden kan deze dan nog gered worden?
Wat ook al geprobeerd is is de schijf als vaste harde schijf te benaderen, dit leverde een foutmelding op.
Heeft de harde schijf een eigen voeding of komt deze via de USB? In het laatste geval kan het zijn dat de schijf te weinig stroom krijgt en daardoor niet goed genoeg werkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je een harde schijf hebt (extern), die nog wel normaal draait en waarvan de USB controller wel herkend wordt maar niet benaderd kan worden kan deze dan nog gered worden?
Wat ook al geprobeerd is is de schijf als vaste harde schijf te benaderen, dit leverde een foutmelding op.
Dat wil inderdaad ook nog wel eens het geval zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heeft de harde schijf een eigen voeding of komt deze via de USB? In het laatste geval kan het zijn dat de schijf te weinig stroom krijgt en daardoor niet goed genoeg werkt.
In het uiterste geval kan je ook proberen de schijf zelf uit de usb behuizing te halen en die gewoon intern in de computer er bij te hangen. Dan kan je dus uitsluiten of er een probleem is met de externe behuizing.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is nog net geen Soempie-actiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hele gezeur met die CV zou ons 800-900 euro gaan kosten volgens die leverancier die ook nog eens 2-3 weken langer de tijd nodig heeft
Ik ben gisteren op internet gaan zoeken. Ik vond nieuwe lager voor de ventilator voor 60 euro bij elkaar.
Mijn vader heeft de motor(waarvan de lagers ook vervangen moeten worden) bij een electrobedrijf gebracht(zit letterlijk 50-100 meter verderop) en die maken dat ding voor 100 euro
Hadden we dat eerder kunnen doen? Vast wel
Handig zoeken: bespaar geld!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wel tof dat je met handig zoeken zoveel geld kunt besparen
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan je ook proberen de schijf zelf uit de usb behuizing te halen en die gewoon intern in de computer er bij te hangen. Dan kan je dus uitsluiten of er een probleem is met de externe behuizing.
dat klinkt zuur. Weet je ook nog wat voor foutmelding?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oef Nem, ik hoop dat het snel klaar is, want het begint hier nu weer flink koud te worden!
Wel tof dat je met handig zoeken zoveel geld kunt besparen
Dan heb je wel een probleem vrees ik. Ook als het aan de interne controller van de schijf zelf ligt, die vervang je niet zomaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Nou, hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik had niks te melden, dus ik dacht 'laat ik eens niks posten'
1 |
Die code komt me zeer bekend voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:08 schreef iamredleader het volgende:
& n b s p ; (maar dan zonder spaties)
Tja, dat is politiek-eigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Als de kilometerheffing er niet komt, dan doet Camorra Eurlings er verstandig aan zijn eigen provincie niet meer te verlaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Ik heb geen zin me in die discussie te mengen. Dan moet ik teveel opboksen tegen NIMBY's met sterke onderbuikgevoelens en dat kan me duur komen te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik waagde het om mij positief uit te spreken over de kilometerheffing
1, 2, 3,
FIGHT![]()
![]()
Geen KM-heffing bij 'nee' ANWB
Ze zijn al gekozenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat is politiek-eigen.
Als je namelijk echt eerlijk bent, kun je niet gekozen worden.
Mensen stemmen nou eenmaal liever op de gene die gratis onbeperkt bier en tieten beloofd dan iemand die zegt dat belastingen omhoog moeten om een goed niveau publieke voorzieningen te behouden.
In ieder geval stem ik voorlopig alleen nog D66, omdat deze van alle partijen het minst populistisch is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze zijn al gekozenIk ben al zover dat ik me afvraag of stemmen uberhaupt nut heeft
Op die partij stem ik nooit van mijn leven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Laatste keer op SP gestemd, en aangezien die niet in het kabinet zitten weet ik nog steeds niet of dat terecht was
wtf?quote:
Ja, waar is iedereen......quote:
Ja dat overvalt je soms ineens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk last van een sociaal leven
Dokter het begon met een klein beetje maar ineens......quote:
Misschien een mooi beroep voor mij? Rent a Friend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze schijnen het vrienden te noemen....
(zou dat duur zijn, vrienden? )
Het is één van de chants, moppie. Vandaar de quotation marksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat ik nog wel wil melden is dat de TT toch wel weer redelijke zelfbevlekking is.....
quotation marks? Dat klinkt als het resultaat van zelfbevlekking......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is één van de chants, moppie. Vandaar de quotation marks
Nee, morgen pas weer. Kroegentochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk last van een sociaal leven
Je was toch net thuis van de vorige?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, morgen pas weer. Kroegentoch
Ik ben nu mijn spareribs aan het koken in de bouillion
Van de vorige wat? Kroegentoch? Nee hoor, die is morgen pasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was toch net thuis van de vorige?
Je kotst wel met bier op?quote:
Toevallig onlangs gedaan, voor het eerst in jarenquote:
Dat je 20 bier achter loopt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al koppijn en nog geen bier op. Wat klopt er niet?
Ik ga maffen
Dat is inderdaad altijd iets wat je liever niet doet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toevallig onlangs gedaan, voor het eerst in jaren
Waarom denk je dat je hoofdpijn hebt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al koppijn en nog geen bier op. Wat klopt er niet?
Ik ga maffen
Tenzij je je daarna meteen beter voelt, zoals ik deed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd iets wat je liever niet doet.
Meestal is dat inderdaad het geval. Maar die gore nasmaak......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tenzij je je daarna meteen beter voelt, zoals ik deed.
Geen last van gehad. Veel water, kauwgom en een zat hoofd. Dat helpt enormquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal is dat inderdaad het geval. Maar die gore nasmaak......
Misschien voortaan ook maar kauwgom bij me hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Veel water, kauwgom en een zat hoofd. Dat helpt enorm
Dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de spareribjes zijn gemarineerd. Morgenavond of zondag maar eens in de oven gooien
Dat is echt nog maar de vraag. eerst gaan ze een paar uur in de oven op een lage temperatuur om helemaal door te garen. Daarna onder grill alhoewel een BBQ natuurlijk verreweg de voorkeur heeft.quote:
1 dagje niet ziek en gelijk weer aan de zuip? That's more like itquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vanavond ook weer 'party in the usa'!
Kom op zeg! Beetje vertrouwen in je kookkunst!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt nog maar de vraag. eerst gaan ze een paar uur in de oven op een lage temperatuur om helemaal door te garen. Daarna onder grill alhoewel een BBQ natuurlijk verreweg de voorkeur heeft.
Het gaat me vooral om de marinade en de dry rub die ik gemaakt heb, of die gelukt zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom op zeg! Beetje vertrouwen in je kookkunst!
Ah okay. Nou succes dan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de marinade en de dry rub die ik gemaakt heb, of die gelukt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
koelkast is geen optie. Tenzij je van plan bent op korte termijn veel af te willen vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een vraag: ik heb vandaag quiche gemaakt met kip (volgens mij het bederfelijkste wat er in zit) en ben dit weekend niet thuis, maandag pas weer. Kan ik het in de diepvries of koelkast bewaren tot die tijd?
Je lag dus samen op bed en er is niets gebeurd?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kutje. Hoe eindig ik weer in bed met een bezette jongen? Ik ben weggegaan op tijd, voor er echt iets gebeurde, maar dat voelt oook niet goed... Ik ben denk ik nu twee vrienden kwijt, omdat de ander naar binnen kwam lopenToen had ik weliswaar mn jas al aan maar het was toch.... fuckfuckfuck
Trek er dan eens snel een open!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
matig, nog steeds koppijn en geen bier op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |