quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik zou er trouwens geen foto's bij doen. Vind die lijstjes zo leuk genoeg en foto's maken het dan weer 'chaotisch'.
Goatse en tubgirl zou ik inderdaad niet naast elkaar hangen, maar lijstjes kiezen die wat verder uit elkaar hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt aan wat voor foto's je erin hangt.....
Zit wat in. Geen kleurenfoto's dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt aan wat voor foto's je erin hangt.....
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.![]()
![]()
Giro 555 vertrouw ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we allemaal al gestort voor Haïti?
Aan de scrotum?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik al geef zal het niet zijn door de tv/radio actie. Ik probeer dat categorisch te ontwijken, krijg er altijd jeuk van
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, misschien iets voor Jair?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Some say, that there are only 5 "real" users on fok! - and that three of them are called Danny
All we know is: he's called the Stig
Okee, misschien moet ik niet elke hersenscheet posten
trustequote:
Nee, toen was aan het genieten van onder andere Pino d'Angio.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Waren jullie vanochtend nog op tijd om die kinderen bij de ontbijttafel weg te schoppen?
Pino ken ik wel. Maar wie is d'Angio?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, toen was aan het genieten van onder andere Pino d'Angio.
Truste danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wel, met als gevolg dat ik alweer naar bed moet. De aflossing is er zie ik. Dus tot morgen vroeg
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pino ken ik wel. Maar wie is d'Angio?
Heb vanavond toch maar gestort...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giro 555 vertrouw ik niet.
De BN'ers die al ejaculerend en klaarkomend de bevolking moeten overtuigen op Giro 555 te storten evenmin...
Ik had wel verwacht dat het op de site zou staan. Want daar staat de geschiedenis ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik wel haha want daar is het voor....
Op zich is er niks mis mee dat er miljoenen euros niet uitgegeven zijn. Je moet het niet uitgeven om het uitgeven. Maar bouw daarmee dan een direct inzetbare voorraad noodhulp mee op voor de volgende ramp. Koop er tenten voor enzo, dingen die niet rotten. Zet ze klaar in kratten en zodra ergens shit de fan raakt gooi je ze inclusief medewerker die het op kan zetten uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
In deze moet ik toch Ofyles in zijn standpunt steunen. Er blijft nog steeds veel te veel geld aan de strijkstok hangen bij acties via 555.
(En dan te bedenken dat er nog steeds miljoenen euro's niet uitgegeven zijn welk jaren geleden zijn opgehaald na de Tsunami.)
Ik help liever in natura. BV met het beladen van vliegtuigen met directe noodhulp (voeding/dekens/tenten) die richting rampgebieden gaan. Of natuurlijk op de locatie zelf.
Alleen het Rode Kruis en Defensie hebben wat van zulke voorraden. Maar dan in minimale hoeveelheden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis mee dat er miljoenen euros niet uitgegeven zijn. Je moet het niet uitgeven om het uitgeven. Maar bouw daarmee dan een direct inzetbare voorraad noodhulp mee op voor de volgende ramp. Koop er tenten voor enzo, dingen die niet rotten. Zet ze klaar in kratten en zodra ergens shit de fan raakt gooi je ze inclusief medewerker die het op kan zetten uit een vliegtuig.
quote:Maar nee nu gebeurt er iets. Een week later is er een inzamelings actie. Een paar dagen later is het geld er en gaan we het uitgeven. Weer een week later zijn de spullen er. Nog wat later gaan we het brengen. En de mensen die tegen die tijd nog steeds leven hadden het waarschijnlijk toch al gered.
quote:
Met het geld wat naar 555 gaat worden dergelijke dingen niet gedaan voor zover ik weet. Of krijgt defensie een gedeelte van de opbrengst van de 555 actie ? Lijkt me niet he.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. De voorraden die Defensie nu al dagen aan het uitgeven is in Haiti komt o.a. uit Mobilisatie Complexen. (oud) materiaal dus wat anders door de centengraaiers van het Ministerie van Wouter Bos als "overbodig" verkocht zou gaan worden.
Defensie krijgt geen cent van dat geld. Die doen alles uit eigen voorraad en met eigen (transport) materiaal en personeel. Het aanvullen van de nu gebruikte spullen, wat niet uit de MOB complexen is gekomen, gaat dus gewoon ten koste van het Defensie budget.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met het geld wat naar 555 gaat worden dergelijke dingen niet gedaan voor zover ik weet. Of krijgt defensie een gedeelte van de opbrengst van de 555 actie ? Lijkt me niet he.
Nou aan dat soort hulp is dus veel meer behoefte, en dat weerhoud me er dus van om rechtstreeks aan acties als 555 mee te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie krijgt geen cent van dat geld. Die doen alles uit eigen voorraad en met eigen (transport) materiaal en personeel. Het aanvullen van de nu gebruikte spullen, wat niet uit de MOB complexen is gekomen, gaat dus gewoon ten koste van het Defensie budget.
Komende zaterdag vertrekt er weer (4de keer) een KDC-10 van Defensie naar Haiti. Als alles volgens verwachting verloopt draag ik mijn steentje, in natura, bij door te gaan helpen met beladen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou aan dat soort hulp is dus veel meer behoefte, en dat weerhoud me er dus van om rechtstreeks aan acties als 555 mee te doen.
feliquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net mijn ceremonie gehadnu ben ik officieel een kappa pledge tot aan initiation over zes weken. En tot die tijd moet ik dus over Kappa leren
Gefeliciteerd PS.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net mijn ceremonie gehadnu ben ik officieel een kappa pledge tot aan initiation over zes weken. En tot die tijd moet ik dus over Kappa leren
kappa nou he, genoeg grapjes over de gammaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PS.![]()
Hier is een site waar je veel over Kappa kunt leren.
En we wachten natuurlijk rustig de foto's af.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kappa nou he, genoeg grapjes over de gamma
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PS.![]()
Hier is een site waar je veel over Kappa kunt leren.
En we wachten natuurlijk rustig de foto's af.
Dus we mogen je nu biggetje noemen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast mijn 'grote zus' en met andere nieuwe 'zussen' en hun 'bigs'
nee ik ben een babyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus we mogen je nu biggetje noemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik ga meteen even kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eh bah
Ik ben blijMeer foto's op mn website!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |