83.000.000/10.000.000 = 8.3 euro per inwonerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Hiya het volgende:
Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner...
Wiskunde is niet je sterkste vak.quote:Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Hiya het volgende:
Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
XDquote:Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
Wat een posten maak jij toch jongen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef donthate het volgende:
ahahhahahaa geweldig de wisknde van TS
Fantastisch rekenwerk
Deze open laten
hahah
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:03 schreef ToT het volgende:
Hmmmm...83 miljoen / 8 miljoen = 10 miljoen?
TS volgt kader?
Faalhaas ook goed?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:07 schreef Swine het volgende:
Haha![]()
Dit is een Epic Fail-plaatje waardig
ohja, dat kan ook tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef Hiya het volgende:
Hoi,
Nederland heeft weer zeer gul gegeven. Inclusief de verdubbeling 83 miljoen. Via een bekende heb gehoord dat Duitsland ook een bijdrage doet. De gehele EU doet natuurlijk ook mee.
Totaal is er dus een bedrag van zeker > 83 miljoen gegeven. Op een land 8mln inwoners. Dat is bijna 10(!!) miljoen per inwoner... Dus alle inwoners zijn in 1 klap (multi)miljonair geworden.
Wordt Haiti het land van 3 BMW's per inwoner? Vast niet, het geld gaat vast op en Haiti blijft arm. Waarom? Omdat ze qua natuurgeweld op het beste plekje ter wereld zitten! Sowieso aantal orkanen per jaar. Dus we bouwen alles vrolijk weer op. Terwijl het binnen 10-jaar weer allemaal plat ligt.
Mijn hulpplan is: Geef iedere Haitiaan een miljoentje of 10. Zorg voor een plekje ergens op aarde waar lekker geen aardbevingen,orkanen,vulkanen, weet ik wat allemaal zijn. Van een miljoentje of 10 moet men best een lang leven kunnen hebben in Azie oid...
Nu al?quote:
Ik voorzie een HBO versus WO discussie. Let the game begin!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
Kut
[EDIT]
Ik doe ook nog eens HBO... dit land gaat naar de tyfus :"(
nee, dat zou ook vrij simpel zijn als we wat meer geld hadden opgehaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Hiya het volgende:
Desondanks is het idee natuurlijk niet slecht an sich.
Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker mijn bed in gaan en morgen een nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Hiya het volgende:
Desondanks is het idee natuurlijk niet slecht an sich.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker mijn bed in gaan en morgen een nieuw account aanmaken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ow Ef Em Gee
Ik had al zo'n vermoeden..quote:
Ik weigert. Falen, hoe hard ook, moet je als een man kunnen dragen. Hoe erg het falen ook is....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker mijn bed in gaan en morgen een nieuw account aanmaken.
Je mag deze ook wel in je ondertitel zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Dit valt in de categorie '2× de helft'._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |