Je was toch net thuis van de vorige?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, morgen pas weer. Kroegentoch
Ik ben nu mijn spareribs aan het koken in de bouillion
Van de vorige wat? Kroegentoch? Nee hoor, die is morgen pasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was toch net thuis van de vorige?
Je kotst wel met bier op?quote:
Toevallig onlangs gedaan, voor het eerst in jarenquote:
Dat je 20 bier achter loopt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al koppijn en nog geen bier op. Wat klopt er niet?
Ik ga maffen
Dat is inderdaad altijd iets wat je liever niet doet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toevallig onlangs gedaan, voor het eerst in jaren
Waarom denk je dat je hoofdpijn hebt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al koppijn en nog geen bier op. Wat klopt er niet?
Ik ga maffen
Tenzij je je daarna meteen beter voelt, zoals ik deed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd iets wat je liever niet doet.
Meestal is dat inderdaad het geval. Maar die gore nasmaak......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tenzij je je daarna meteen beter voelt, zoals ik deed.
Geen last van gehad. Veel water, kauwgom en een zat hoofd. Dat helpt enormquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal is dat inderdaad het geval. Maar die gore nasmaak......
Misschien voortaan ook maar kauwgom bij me hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Veel water, kauwgom en een zat hoofd. Dat helpt enorm
Dat klinkt lekker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de spareribjes zijn gemarineerd. Morgenavond of zondag maar eens in de oven gooien
Dat is echt nog maar de vraag. eerst gaan ze een paar uur in de oven op een lage temperatuur om helemaal door te garen. Daarna onder grill alhoewel een BBQ natuurlijk verreweg de voorkeur heeft.quote:
1 dagje niet ziek en gelijk weer aan de zuip? That's more like itquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vanavond ook weer 'party in the usa'!
Kom op zeg! Beetje vertrouwen in je kookkunst!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt nog maar de vraag. eerst gaan ze een paar uur in de oven op een lage temperatuur om helemaal door te garen. Daarna onder grill alhoewel een BBQ natuurlijk verreweg de voorkeur heeft.
Het gaat me vooral om de marinade en de dry rub die ik gemaakt heb, of die gelukt zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom op zeg! Beetje vertrouwen in je kookkunst!
Ah okay. Nou succes dan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de marinade en de dry rub die ik gemaakt heb, of die gelukt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
koelkast is geen optie. Tenzij je van plan bent op korte termijn veel af te willen vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een vraag: ik heb vandaag quiche gemaakt met kip (volgens mij het bederfelijkste wat er in zit) en ben dit weekend niet thuis, maandag pas weer. Kan ik het in de diepvries of koelkast bewaren tot die tijd?
Je lag dus samen op bed en er is niets gebeurd?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kutje. Hoe eindig ik weer in bed met een bezette jongen? Ik ben weggegaan op tijd, voor er echt iets gebeurde, maar dat voelt oook niet goed... Ik ben denk ik nu twee vrienden kwijt, omdat de ander naar binnen kwam lopenToen had ik weliswaar mn jas al aan maar het was toch.... fuckfuckfuck
Trek er dan eens snel een open!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
matig, nog steeds koppijn en geen bier op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |