De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan je ook proberen de schijf zelf uit de usb behuizing te halen en die gewoon intern in de computer er bij te hangen. Dan kan je dus uitsluiten of er een probleem is met de externe behuizing.
dat klinkt zuur. Weet je ook nog wat voor foutmelding?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oef Nem, ik hoop dat het snel klaar is, want het begint hier nu weer flink koud te worden!
Wel tof dat je met handig zoeken zoveel geld kunt besparen
Dan heb je wel een probleem vrees ik. Ook als het aan de interne controller van de schijf zelf ligt, die vervang je niet zomaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Nou, hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik had niks te melden, dus ik dacht 'laat ik eens niks posten'
1 |
Die code komt me zeer bekend voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:08 schreef iamredleader het volgende:
& n b s p ; (maar dan zonder spaties)
Tja, dat is politiek-eigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Als de kilometerheffing er niet komt, dan doet Camorra Eurlings er verstandig aan zijn eigen provincie niet meer te verlaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Ik heb geen zin me in die discussie te mengen. Dan moet ik teveel opboksen tegen NIMBY's met sterke onderbuikgevoelens en dat kan me duur komen te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik waagde het om mij positief uit te spreken over de kilometerheffing
1, 2, 3,
FIGHT![]()
![]()
Geen KM-heffing bij 'nee' ANWB
Ze zijn al gekozenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat is politiek-eigen.
Als je namelijk echt eerlijk bent, kun je niet gekozen worden.
Mensen stemmen nou eenmaal liever op de gene die gratis onbeperkt bier en tieten beloofd dan iemand die zegt dat belastingen omhoog moeten om een goed niveau publieke voorzieningen te behouden.
In ieder geval stem ik voorlopig alleen nog D66, omdat deze van alle partijen het minst populistisch is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze zijn al gekozenIk ben al zover dat ik me afvraag of stemmen uberhaupt nut heeft
Op die partij stem ik nooit van mijn leven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Laatste keer op SP gestemd, en aangezien die niet in het kabinet zitten weet ik nog steeds niet of dat terecht was
wtf?quote:
Ja, waar is iedereen......quote:
Ja dat overvalt je soms ineens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk last van een sociaal leven
Dokter het begon met een klein beetje maar ineens......quote:
Misschien een mooi beroep voor mij? Rent a Friend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze schijnen het vrienden te noemen....
(zou dat duur zijn, vrienden? )
Het is één van de chants, moppie. Vandaar de quotation marksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat ik nog wel wil melden is dat de TT toch wel weer redelijke zelfbevlekking is.....
quotation marks? Dat klinkt als het resultaat van zelfbevlekking......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is één van de chants, moppie. Vandaar de quotation marks
Nee, morgen pas weer. Kroegentochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk last van een sociaal leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |