Ja, want ik heb het ontbijt nog niet klaar.quote:
Aanvang werk mag bij jou tussen 0700 en 0900?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was al om 5 uur wakker maar ben tot 6 uur blijven liggen. Eigenlijk ook nutteloos, maar ik kan pas om 7 uur terecht op m'n werk. Met een beetje mazzel op tijd naar huis vanmiddag (zal wel niet)
Zoveel als ik zelf wil. en ze doen het verkeerd om!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:51 schreef Cobra4 het volgende:
Leuke foto's.
Gaat er veel van je vrije tijd in je sorority zitten?
En dit zijn trouwens je concullega's
[ afbeelding ]
Ook al is het "gewoon" je werk: goed zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
Komende zaterdag vertrekt er weer (4de keer) een KDC-10 van Defensie naar Haiti. Als alles volgens verwachting verloopt draag ik mijn steentje, in natura, bij door te gaan helpen met beladen.
Oei, beterschapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ben hartstikke ziek en vanmiddag om 4 uur een tentamen.
Jawel, maar ik ga denk ik toch maar heen. Alleen dan hopen dat ik daar niet ook over moet geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was skippen geen optie
Ik ben zo bang dat ik de herkansing niet haal en dat ik dan volgend jaar geen master mag doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Blijf thuis Soempje wilt toch niet ziek in de trein zitten??
Kruip onder een dekentje op de bank, met een boek of een film erbij, en ga het uitzieken
Wat de donkere mevrouw zegtquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
Net even met Sven overlegd en besloten dat ik toch maar thuis blijf. Dan in elk geval zorgen dat ik de tentamens van volgende week haal. Die van vandaag moet wel in de herkansing kunnen op zich...niet zo moeilijk.
Maar toch.![]()
Oke, ik ga op de bank liggen met veel kussens, dekens en een teiltje.
Beterschap, lekker rustig aandoenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik de herkansing niet haal en dat ik dan volgend jaar geen master mag doen.
Maar ik voel me ook echt te beroerd. Net onder de douche gestaan en nu zijn m'n kleren al helemaal doorweekt van het zweet.En giga hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Soempie het volgende:
Nog even, net de uitslag gekregen van een paper (Nem, die waarbij ik net op tijd was en hem in 3 uur ofzo heb gedaan): goed.
Oke, nu naar de bank.En nog bedankt allemaal.
![]()
Probeer hem eens uit te zetten, het usb stekkertje in een andere usb-poort te stoppen en dan weer aan te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraag voor onze IT vrienden hier.
Als je een harde schijf hebt (extern), die nog wel normaal draait en waarvan de USB controller wel herkend wordt maar niet benaderd kan worden kan deze dan nog gered worden?
Wat ook al geprobeerd is is de schijf als vaste harde schijf te benaderen, dit leverde een foutmelding op.
Heeft de harde schijf een eigen voeding of komt deze via de USB? In het laatste geval kan het zijn dat de schijf te weinig stroom krijgt en daardoor niet goed genoeg werkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je een harde schijf hebt (extern), die nog wel normaal draait en waarvan de USB controller wel herkend wordt maar niet benaderd kan worden kan deze dan nog gered worden?
Wat ook al geprobeerd is is de schijf als vaste harde schijf te benaderen, dit leverde een foutmelding op.
Dat wil inderdaad ook nog wel eens het geval zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heeft de harde schijf een eigen voeding of komt deze via de USB? In het laatste geval kan het zijn dat de schijf te weinig stroom krijgt en daardoor niet goed genoeg werkt.
In het uiterste geval kan je ook proberen de schijf zelf uit de usb behuizing te halen en die gewoon intern in de computer er bij te hangen. Dan kan je dus uitsluiten of er een probleem is met de externe behuizing.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is nog net geen Soempie-actiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hele gezeur met die CV zou ons 800-900 euro gaan kosten volgens die leverancier die ook nog eens 2-3 weken langer de tijd nodig heeft
Ik ben gisteren op internet gaan zoeken. Ik vond nieuwe lager voor de ventilator voor 60 euro bij elkaar.
Mijn vader heeft de motor(waarvan de lagers ook vervangen moeten worden) bij een electrobedrijf gebracht(zit letterlijk 50-100 meter verderop) en die maken dat ding voor 100 euro
Hadden we dat eerder kunnen doen? Vast wel
Handig zoeken: bespaar geld!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wel tof dat je met handig zoeken zoveel geld kunt besparen
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In het uiterste geval kan je ook proberen de schijf zelf uit de usb behuizing te halen en die gewoon intern in de computer er bij te hangen. Dan kan je dus uitsluiten of er een probleem is met de externe behuizing.
dat klinkt zuur. Weet je ook nog wat voor foutmelding?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oef Nem, ik hoop dat het snel klaar is, want het begint hier nu weer flink koud te worden!
Wel tof dat je met handig zoeken zoveel geld kunt besparen
Dan heb je wel een probleem vrees ik. Ook als het aan de interne controller van de schijf zelf ligt, die vervang je niet zomaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De schijf is er al uitgeweest en is als interne schijf in een computer gehangen. In de bios wordt dan een foutmelding gedaan. Kan het te maken hebben met de interne controller?
Nou, hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik had niks te melden, dus ik dacht 'laat ik eens niks posten'
| 1 |
Die code komt me zeer bekend voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:08 schreef iamredleader het volgende:
& n b s p ; (maar dan zonder spaties)
Tja, dat is politiek-eigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Als de kilometerheffing er niet komt, dan doet Camorra Eurlings er verstandig aan zijn eigen provincie niet meer te verlaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwensKilometerheffing ís eerlijker. Maar ik word (en dat heb ik al eerder gezegd geloof ik) zo moe van die leugens van het kabinet.
Ik heb geen zin me in die discussie te mengen. Dan moet ik teveel opboksen tegen NIMBY's met sterke onderbuikgevoelens en dat kan me duur komen te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik waagde het om mij positief uit te spreken over de kilometerheffing
1, 2, 3,
FIGHT![]()
![]()
Geen KM-heffing bij 'nee' ANWB
Ze zijn al gekozenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat is politiek-eigen.
Als je namelijk echt eerlijk bent, kun je niet gekozen worden.
Mensen stemmen nou eenmaal liever op de gene die gratis onbeperkt bier en tieten beloofd dan iemand die zegt dat belastingen omhoog moeten om een goed niveau publieke voorzieningen te behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |