Dat zie je heel goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De wiki loopt heel erg achter
Skull & Bones?quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen!! morgen soort van feestje, mijn inwijding
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mehhhh geen zin om dat allemaal bij te werken
Volgens mij zijn de togaparties wel binnenkort...
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, jaquote:
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet van de mijne hoor. maar ze bestaan, ja
lerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doet jouw clubje dan? Netwerken en thee drinken?
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lerenWe moeten een behoorlijk hoog GPA houden om lid te blijven. En vrijwilligerswerk en fundraising activiteiten. enzo
Oh en GPA is grade point average...
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah een club die goede doelen steunt en goed kan leren.
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar komt het zo'n beetje op neer... Het is ècht zo slecht nog niet
Komt ook door die sletten vrouwen die de onverwachte gasten aan het bedienen zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen! het is 06.00!!!!!!! OPSTAAN!
En snel graag anders vreten die klote kinderen eten die onverwachte gasten alles op.
[ afbeelding ]
Neuh niet echt. Zelfs hier kijkt een aardig deel er op neerquote:Op donderdag 21 januari 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?
Één van mijn vloer, één van een vloer lager en dan nog zeven andere eerstejaars. Veertig zussen in totaal (o.i.d) Enneehhhh er zijn 4 sororities en ik geloof ook 4 frats...quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En die alto's hebben geen eigen clubje dan?
Zijn veel van je huisgenoten lid van KKG? Of jaargenoten?
APT? Sorry, ben niet zo goed in DLA'squote:Op donderdag 21 januari 2010 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
Als je maar lol maakt. Maar is het op Knox belangrijk om bij zo'n Alfa Papa Tango club te zitten?
quote:
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.quote:Bos zet Hamer opzij
Wouter Bos. FOTO ANP
DEN HAAG - PvdA-leider Wouter Bos gaat zelf aantreden in de tv-debatten in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Hij zou daarmee fractievoorzitter Mariëtte Hamer passeren.
Dat staat in De Telegraaf.
De andere coalitiepartijen vaardigen wél hun fractievoorzitters af, omdat zij meer ruimte hebben om het eigen politieke gezicht te tonen dan de partijleiders, die in het kabinet zitten en het kabinetsbeleid moeten uitdragen.
Daar is een smiley voor gemaakt:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Whiteguy het volgende:
Raar. Hamer doet het altijd zo goed in de media. Vlotte babbel, sterk overkomen, echt mediageniek. Bijna net zo goed als Vogelaar.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat was met het kachelavontuurtje wel
Het was heel gezellig in mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we allemaal al gestort voor Haïti?
Nee, en ben het ook niet van planquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we allemaal al gestort voor Haïti?
Want?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en ben het ook niet van plan
https://rentepunten.ing.nl/info/watIsRentepunten.jspquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel zelf nog, ik kan weinig structuur in de hulp-operatie ontdekken...
Hoorde net wel een actie van ING op de radio. Je kan 15 Euro storten en dan wat van je rentepunten inleveren, waarna ING het bedrag verhoogd naar 30 Euro.
Wel netjes, ik heb toch geen idee wat ik met die rentepunten aan moet...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Waarom hebben ze gekozen voor Kappa kappa gamma als naam? Staan die letters nog ergens voor?
Dat is waarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ieder zo zijn redenen hebben om wel of niet te storten...
Ik weet wel wat rentepunten zijn en wat je er mee kan, maar het aanbod is totaal niet interessant en de gehanteerde prijzen zijn veel hoger dan in de winkel. Kortom, een sigaar uit eigen doos of zoiets...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
https://rentepunten.ing.nl/info/watIsRentepunten.jsp
Je kunt er dus mee sparen a la Douwe Egberts-punten.
"Wat is rentepunten" op die site
Ja daar zijn ze goed in bij bankenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet wel wat rentepunten zijn en wat je er mee kan, maar het aanbod is totaal niet interessant en de gehanteerde prijzen zijn veel hoger dan in de winkel. Kortom, een sigaar uit eigen doos of zoiets...
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje en ik hebben gisteren 3 boekenkasten gekocht en meteen in elkaar gezet
Nu hebben we een boekenwand![]()
Oh dat klinkt echt goed ja!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice
Foto?
Zaterdag gaan we weer bij het huis kijken, maar dan met m'n ex (die ervoor gestudeerd heeft en ook al kon vertellen wat de oorzaak is van de scheuren, namelijk dat ze een groot raam hebben geplaatst en de opgedeelde raampjes zijn weggehaald. Geen verzakking dus.).
En de directeur van het werk van Sven heeft alles doorgesproken en aangegeven dat hij Sven graag wil houden en natuurlijk de intentieverklaring wil tekenen. Plus dat er nog te praten valt over het salaris.![]()
En de buren gaan hun dakgoot laten fixen, zodat er geen lekkage meer is.
Allemaal best wel goed nieuws dus.
Maar hoe ging het tentamen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef Soempie het volgende:
En de ouders van Sven gaan hun rekeningen opzoeken, omdat ze precies hetzelfde werk hebben laten doen als wat er aan dit huis moet gebeuren (cv, badkamer, vloeren en dubbel glas), zodat we een beetje een idee hebben.
Morgen om 16.00 uur heb ik tentamen. Ben nu aan het leren.quote:
He? Ik dacht dat je vandaag ook wat had?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen om 16.00 uur heb ik tentamen. Ben nu aan het leren.
Ik schrok me dood. Keek naast me in m'n agenda: donderdag tentamen...blabla Kijk ik bij volgende week. Nee dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat je vandaag ook wat had?
Ja, daarom. Als we gaan verhuizen zal ik toch wel wat kritischer naar m'n zooi kijken en een deel weg doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
"zonde om weg te doen"
"je weet maar nooit waar het goed voor is"
Zijn *de* redenen waarom kasten uitpuilen
Zet ze nu alvast op Marktplaats, je weet maar nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als we gaan verhuizen zal ik toch wel wat kritischer naar m'n zooi kijken en een deel weg doen.Alleen dan bedenk je je dat sommige boeken erg prijzig waren en dat je er nu echt geen drol voor krijgt natuurlijk, best zonde.
Had je gisteren dan een tentamen ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Keek naast me in m'n agenda: donderdag tentamen...blabla Kijk ik bij volgende week. Nee dusVanavond wel een volleybalwedstrijd en dan morgen echt pas tentamen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je gisteren dan een tentamen ofzo?
Ik ookquote:
Ja, maar dan moet de familie een keer opschieten met leuke foto's aanleverenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ga je er ook nog foto's inplakken?
Echt tof die boekenwand!
Ik heb wel geboden op verschillende voetbalshirts, maar ik vrees dat er nog wel verder geboden gaat worden dan ik er voor wil gaan.(www.ebay.nl en dan rechts boven bieden op eredivisie shirts)quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ieder zo zijn redenen hebben om wel of niet te storten...
Ik heb Evenblij met Anouk zitten kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
Eh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja daar zijn ze goed in bij banken
Dat dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Waarom hebben ze gekozen voor Kappa kappa gamma als naam? Staan die letters nog ergens voor?
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse lettersquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik kan er niets over vinden op de website of de Wikiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse letters
Jawel dat doe ik wel haha want daar is het voor....quote:
Nu nog heel veel boeken kopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de boekenwand
[ afbeelding ]
En hier nog de lijstjes die ik eindelijk heb opgeplakt
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede tip voor mensen die het nog op gaan hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu nog heel veel boeken kopen![]()
Die lijstjes hebben we op mijn werk ook hangen, we plakten eerst de foto op en dan het lijstje erover heen. Scheelt veel secuur knipwerk
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik zou er trouwens geen foto's bij doen. Vind die lijstjes zo leuk genoeg en foto's maken het dan weer 'chaotisch'.
Goatse en tubgirl zou ik inderdaad niet naast elkaar hangen, maar lijstjes kiezen die wat verder uit elkaar hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt aan wat voor foto's je erin hangt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |