quote:Jean-Marie Pfaff de cel in?
AMSTERDAM - Jean-Marie Pfaff hangt wellicht een gevangenisstraf boven het hoofd.
De Belgische reallifesoapster en oud-doelman is in zijn thuisland inmiddels zeven keer gehoord door de Bijzondere Belastinginspectie. Hij kon tijdens die ondervragingen zijn tranen niet bedwingen.
Er zouden steeds hardere bewijzen komen tegen Jean-Marie en zijn vrouw Carmen voor belastingontduiking. Eindigt hun tiende, en waarschijnlijk laatste, docusoap achter de tralies?
die was bestquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:00 schreef TayZonday het volgende:
pfaff: 'en spaans is da portugees of wa'![]()
![]()
![]()
![]()
wist niet dat je een onopgevoed brutaal kind kreeg van drinken tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat alcoholdrinken is best stuitend ja.... Zou het boevengedrag van Bruce weleens kunnen verklaren
Bij de pfaffs welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wist niet dat je een onopgevoed brutaal kind kreeg van drinken tijdens de zwangerschap
zie mijn:quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de pfaffs wel
er stond eenachter, was niet geheel serieus bedoeld
Sam, Nicolas, Dave, Fay, Bruce, Kenji, Shania , Keano en Liam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef mime_negert het volgende:
Wie zijn nou eigenlijk allemaal kinderen van Jean-Marie en Carmen?
Sam & Davequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sam, Nicolas, Dave, Fay, Bruce, Kenji, Shania , Keano en Liam.
Brad en Leonardoquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden die meiden nou geheten als ze een jongen waren geweest?
Juan-Marioquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden nou geheet hebben als ze een jongen waren geweest?
Wesley, Jeffrey en Patrickquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden nou geheet hebben als ze een jongen waren geweest?
In ieder geval een die Jeffrey Sneijder heet en ook bij Ajax speelde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:
Flauw: heeft Wesley een broer doe
[..]
Flauw aan
HEeft Wesley een broer die Wesley heet?
Maareh echT?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Juan-Mario
tsja, t blijft vreemd volk
En als zijn kinderen hem s'ochtends opzoeken, zal hij nooit een chagerijnige opmerking makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Sam is idd liever lui dan moe maar tegelijkertijd (dus zo lui is hij nou ook weer niet) maakt hij hele andere uren dan de meeste mensen, snap niet dat mensen dat niet snappen
Ja andere tijden is 1 ding, dat hij wat later nog in zijn bed ligt dat is iets wat ik nog kan begrijpen, maar vorige week moest hij (in de oude afleveringen) het karton opruimen, MOEDER HEILIGE MAAGD MARIA wat maakte hij daar een probleem van zeg. Dat gezeik over het op en neer rijden. Kelly deed toen heel moederlijk maar haar commentaar begrijp ik wel, alleen zou ik nog net iets bozer zijn geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Sam is idd liever lui dan moe maar tegelijkertijd (dus zo lui is hij nou ook weer niet) maakt hij hele andere uren dan de meeste mensen, snap niet dat mensen dat niet snappen
Dat is zeer zeker waar ja, Ik vind het ook zo leuk dat zij als gezinnetje van die dansjes en liedjes met elkaar doen. Voorheen Toon Hermans en Andre van Duin enzo. Hij besteed veel tijd aan zijn gezin, das leuk om te zien ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis een man en dan een ietwat onvolwassen versie.das niets nieuws
je kan wel altijd naar iemands slechte eigenschappen kijken maar tegelijkertijd wekt hij hard, is leuk met de kinderen, doet vaak wat voor de familie en is duidelijk dol op Kelly
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
weet je waar ik van de week, was het vrijdagavond laat?, erg om moest lachen? dat steenkolen Duits van jMecht heel erg was dat
dat staat helemaal niet vast hoor, dat dat ene wijntje geen kwaad kan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
Een keer een wijntje kan idd niet zo heel veel kwaad
True, hoewel ik me bij letterlijk 1 of 2 wijntjes tijdens de hele zwangerschap niet gelijk zorgen zou gaan makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
dat staat helemaal niet vast hoor, dat dat ene wijntje geen kwaad kan.
Maar dan kan je die beter niet in het eerste trimester nemen, wegens aanleg van de hersentjes en organenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, hoewel ik me bij letterlijk 1 of 2 wijntjes tijdens de hele zwangerschap niet gelijk zorgen zou gaan maken
Das dan ook weer waar.... en daar zitten de dames volgens mij nog welquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dan kan je die beter niet in het eerste trimester nemen, wegens aanleg van de hersentjes en organen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dan kan je die beter niet in het eerste trimester nemen, wegens aanleg van de hersentjes en organen.
Ja, dat was wel tekenend inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Komt de wijnleverancier met 800 flessen drankzegt carmen als dat voor mij alleen was is het binnen twee jaar op
Kijk dan ook op vrijdag!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef DrDentz het volgende:
Die kinderen moet eens opgroeien, maandagavond weer een hoop geschreeuw en gejank gehoord en dat was 5 jaar geleden ook al zo.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Gevangene: Here have a soap
JM: Tenk joe
Gevangene: You're welcome
JM naar links: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
JM naar rechts: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
JM weer naar links: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof dat toch niet echt, ik neem aan dat ALS hij vreemd gaat/ ging, iemand dit allang aan de bladen zou hebben verteld. Dat doen ze tegenwoordig snel genoeg voor een centje.quote:[b]
Tevens wordt het gerucht nog eens opgehaald dat Jean-Marie vreemd gaat met meerdere vrouwen, en dat naar aanleiding daarvan Carmen nu compleet aan de drank verslaafd is.
Hahaah..herkenbaar, ik was ook compleet los gegaan op alcohol en een lekker rode steak. Toch niks aan de hand gelukkigquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das dan ook weer waar.... en daar zitten de dames volgens mij nog wel![]()
Daarom snap ik ook niet dat ze het wetend dat ze zwanger zijn gewoon toch doen.
* weet nog hoe schuldig ze zich voelde nadat ze na een negatieve zwangerschapstest een weekend verschrikkelijk los gegaan was en achteraf toch zwanger bleek te zijn.
Jm vraagt aan iemand anders achter hem wat zegt diequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
JM wordt hard in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Jm vraagt aan iemand anders achter hem wat zegt die
Nicolas rookt ook. Ze roken allemaal of hebben allemaal gerookt (Sam, Kelly, Nicolas, Debby, Dave en Lindsey dus).quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
dat er een asbak staat zegt niet zovee, dave zat naast haar en die rookt.
Nicholas rookt volgens mij niet? die is zo op zijn lichaam gesteld, kan ik ik mij haast niet voorstellen.
Ja, niet zo gek dat JM gezocht wordt voor belastingfraude. Lindsey doet toch zijn boekhouding?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lindsey: "zestien kilometer tegen de wind in, das dubbel he; 34 "
Ze kan lekker rekenen hahaha
Haal dat vraagteken uit de topictitel maar wegquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Sporti het volgende:..............
Geinig stukje in de krant![]()
Je zal met hem op cel zitten, en hij begint voor de 38ste keer over Mexico en het WK aldaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
jm tegen celgenoot; hoe ist?
celgenoot;..
jm; aah das mooi heh, groetjes thuis!
Goed leren op school he jongens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
jm tegen celgenoot; hoe ist?
celgenoot;..
jm; aah das mooi heh, groetjes thuis!
idd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Lady-Miekie het volgende:@ alle JM-in-de-gevangenis comments!!
Hij rookt wel hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
Nicholas rookt volgens mij niet? die is zo op zijn lichaam gesteld, kan ik ik mij haast niet voorstellen.
Hoho, als JM de bak in gaat, blijft de camera lopen ! Begint het pas echt leuk te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opvolger gevonden voor als Jean de bak in moet
lol jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Oh god, een voortdurend huilende Carmen en Lindsey dan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lol jaen lindsey die op bezoek komt met bruce, begint bruce als een dolle tegen het glas te slaan ofzo
gelukkig schijnt ontsnappen niet al te moeilijk te zijn in belgiequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:Ik had ook al echt zulke visioenen, bleitende vrouwen, rellende kinderen, die gevangenis gaat niet weten hoe snel ze dr vanaf moeten komen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoho, als JM de bak in gaat, blijft de camera lopen ! Begint het pas echt leuk te worden
Geniaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
ja of over de eeuwige verhaal van em dat hij van het kamp komt en het vroeger heel slecht had, en dat iedereen hem met de nek aankeek en blablaquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je zal met hem op cel zitten, en hij begint voor de 38ste keer over Mexico en het WK aldaar.
Dat laatste zit nog heel hoog bij hem, was laatst een aflevering waar het ter sprake kwam. Hij werd best boosquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef dollce het volgende:
[..]
ja of over de eeuwige verhaal van em dat hij van het kamp komt en het vroeger heel slecht had, en dat iedereen hem met de nek aankeek en blabla
Ik kan me ook wel voorstellen dat je dat hoog gaat zitten als je je hele jeugd de schuld krijgt, terwijl je iets niet gedaan hebt. Maar omdat nu zo vaak aan de orde te stellen is ook weer een ander uiterstequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat laatste zit nog heel hoog bij hem, was laatst een aflevering waar het ter sprake kwam. Hij werd best boos.
Dat bedoelde ik eigenlijk, het is begrijpelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je dat hoog gaat zitten als je je hele jeugd de schuld krijgt, terwijl je het niet doet. Maar omdat nu zo vaak aan de orde te stellen is ook weer een ander uiterste
Dat vond ik echt zielig voor die kids!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Rauzer het volgende:
Hoe geniaal gisteren weer met die kinderen!
JM: Kom maar, kom maar, ga maar mee!
En dan als er gezegd wordt dat het niet mag keihard beginnen te schreeuwen tegen die kinderen!
En Debby die met haar nieuwe coupe eruit ziet als een veertigjarigequote:
jezus nou weten we het wel hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
En weeeeer aan de zuip die zwangere dames he
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
Wat een achterlijke verhuizingKelly die gewoon moet werken, daar kun je toch gewoon vrij voor vragen? En van een familie die normaal gesproken elkaar al helpt met naar de wc gaan, zijn er twee spoorloos en gaan er twee naar de kapper? En ook vreemd is Sam die z'n schoonvader en goeie vriend alles van de trap laat dragen. Bovendien was er nog vrijwel niks ingepakt
!
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??
Volgens mij gaat ze van klus naar klus, dus als ze zelf de verhuizing had willen meemaken had ze de klus van dat moment niet moeten aannemen.
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.
Ja, en dat vind ik een tikkeltje vreemd dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Daar heb je wel gelijk in, het zag er sowieso al uit als een geďmproviseerde verhuizing, aangezien er ook nog niks ingepakt was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensen
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Ze doen altijd alles zelf, ook schilderen en zo, volgens mij vinden ze dat gewoon heel leuk hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef lily het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Kelly doet ook zat daar in huis, ik zou ook denken laat Sam het maar es regelen![]()
en Kenji met zn "ik moest maar es naar huis gaan".
Heeft Sam een achterbank dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
en dat Sam Angie zo op de voorbank liet meerijden, hartstikke gevaarlijk voor die hond Hoewel het er koddig uitzag
iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Oh mensen, wat zouden we toch zijn zonder de Pfaffs!
Die regel dat een hond verplicht op de achterbank moet en in gordel is er pas sinds een aantal jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
en dat Sam Angie zo op de voorbank liet meerijden, hartstikke gevaarlijk voor die hond Hoewel het er koddig uitzag
En is die regel er wel in België??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die regel dat een hond verplicht op de achterbank moet en in gordel is er pas sinds een aantal jaarEn de serie is jaren oud toch.
Maar voorin had prima gekund, maar wel mét gordel, maar ja.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En is die regel er wel in België??
Niet ieder Europees land staat zo bol van de betutteling als Nederland
Dat het verstandiger is begrijp ik, maar met de betutteling bedoelde ik de wettelijke verplichting of het wettelijke verbod.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betutteling, een hond glipt al van de voorste stoel als je zachtjes remt, lekker veilig rijden... dus ik hoop dat het in België er is.
Zij (en Kelly) hebben sowieso top figuurtjes zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Debby had trouwens wel een mooi mini buikje voor iemand die al 6 maanden zwanger is!
En toch zijn ze schattig, tis natuurlijk ook de opwinding van de verhuizing en zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht altijd dat Shania zo'n voorbeeldig meisje was, maar die kan d'r strot ook wel opzetten zegNet zo brutaal als d'r broertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ze willen met Lyndsey/Dave + kids op vakantie.
omg ja, ik lag in een deukquote:
ja ik schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht altijd dat Shania zo'n voorbeeldig meisje was, maar die kan d'r strot ook wel opzetten zegNet zo brutaal als d'r broertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch zijn ze schattig, tis natuurlijk ook de opwinding van de verhuizing en zo
1. Kenjiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Amai, das een schone top 10 he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Die van mij:
1. Sam
2. Kenji
3. Shania
4. Kelly
5. Bruce
6 Jean Marie
7. Dave
8. Liam
9. Bompa
10. Nicholas
11. Debby
12. Keano
13. Lindsey
14. Fay
15. Carmen
Volgens mij werkte zij toen nog steeds fulltime en pfaffte ze ook gewoon ook nog tijdens de zwangerschap(en drinken,fout,foutquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Debby had trouwens wel een mooi mini buikje voor iemand die al 6 maanden zwanger is! Ik zat vol verbazing te kijken. En volgens mijn vriend zijn die kinderen af en toe zo vreselijk irritant omdat de moeders gewoon door drinken tijdens de zwangerschap
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
ze was toch (heel veel) afgevallen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
Gek hequote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Saphia het volgende:
Nog een conclusie :Jean-Marie is ook niet heel populair hier![]()
Hier is ook een "Kyano" geboren...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Lees net dat een vriendin een neefje heeft gekregen: Kenji.
Ik vraag me dan toch af of dat een 'vernoeming' is, of dat die mensen nog nooit van de pfaffs hebben gehoord
Vandaar dezequote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gek hemet zo een topic titel
Omdat Voetbal International zo begint en ik wil het begin niet missen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
Het is vermakelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
Hij noemt hem zelf Michael Claxonquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Sam heeft mooie Michael Jackson standups zie ik.
Dat heeft ie dan van Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij noemt hem zelf Michael Claxon![]()
Hoi ,gezelligquote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
[..]
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch eindequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?![]()
dat is waar. en zelfs daar zal de champagneontkurking niet ontbrekenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch einde![]()
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.
Bruce?? ooooh wat een pestventje is dat zeg. het zal ook wel aan de opvoeding liggen maar da kind luistert voor geen meter. Verschrikkelijk manneke.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
ja he? leek er wel erg op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zat Debby nu toch ook te roken hoor
Ja ik weet het zeker, ik zat er echt op te lettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? leek er wel erg op.
stom hoor.
Volgens mij heeft Kenji vaak te horen gekregen dat ie geen blaadjes mag eten. Dat ging ie nu dan ook niet doen, alleen is dit een blaadje wat je wel mag etenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja ze krijgen vast vaak groente, kelly moest zelfs uitleggen wat sla is
Het was gisteren niet ivm bekervoetbal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:52 schreef JaneDoe het volgende:
wordt t 's morgens niet meer herhaald?
jammer, ben sinds lange tijd weer een ochtendje thuis en dacht t gisteravond gemist te hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het was gisteren niet ivm bekervoetbal.
ik vind het wel leuk dat ze die vervelende irritante lelijke fay probeert op te voeden, haar ouders doen het iig nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een wijsneus die Shania, oh dat zei ik vorige week ook al
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:25 schreef Rianne84 het volgende:
ze moeten wel de intro veranderen nu ze zijn verhuisd
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat ze die vervelende irritante lelijke fay probeert op te voeden, haar ouders doen het iig niet
Ik stond er echt van te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef JaneDoe het volgende:
carmen die haar feestje niet wil laten verpesten door jm die zich nie lekker voelt
De hele familie woont vrijstaand, groot en met riante tuin, en zij wonen boven een bedrijfspandje, amper ruimte en geen enkele buitenstek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef JaneDoe het volgende:
keano; mn mama wil verhuizen, mn papa wil niet verhuizen!, kijk das nou achter de schermen info
![]()
Ja en hij is ook niet vaak ziek of zo he, ik had van Carmen echt wel paniek verwacht of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken.
"Ja hij kan hier toch rusten, hoezo naar huis"
"Rust, er staat 200 man beneden op hem te wachten".
"Ja maar, nou, hier zijn er dokters"
En een uur later "kijk zo ziek was hij net he, haha"![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
ik had van Carmen echt wel paniek verwacht of zo
T'is de kers op de taartquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Saphia het volgende:als ik jullie reacties lees moet ik altijd zo lachen,hier vanachter de computer.
echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aanstellerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken.
"Ja hij kan hier toch rusten, hoezo naar huis"
"Rust, er staat 200 man beneden op hem te wachten".
"Ja maar, nou, hier zijn er dokters"
En een uur later "kijk zo ziek was hij net he, haha"![]()
volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Saphia het volgende:
En ja dankzij Keano weten we dus dat Debby eigenlijk ook wil verhuizen en Nicholas niet, dus hij heeft toch nog wat te vertellen in huize Liebart
Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aansteller
das waar, ze begint leuk bij trekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof zij er iets aan kan doen hoe haar ouders eruit zien, haar moeder is niet bepaalde de knapste.
En ik vond haar koppie juist steeds leuker worden
Je hebt niet echt wat gemist ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...
Als je zo wegtrekt met warm weer na veel inspanning, dat is echt niet fijn. Je zag het echt goed aan hem.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zin
hahhaaha schitterend!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
[..]
o dat stukje had ik weer gemist dan. Ik zie het al voor me ,Nicholas en Debby in Beveren op de bank; "maar Debby....
Debby: ja ma Nicholas,ik wil dat zo graag... Nicholas;"maar Debby..."Debby: Nicholas ik wil verhuizen! en we gaan verhuizen,hee kindjes willen jullie ook in een huisje wonen net zoals Kiki en Lyndsey en opa en oma? Liam en Keano in koor:Ja jaja ja mama! "Nicholas: maar Debby....
das hun bijnaam die de jongste generatie voor kelly gebruikt, net als tanti voor lindseyquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Heb ik vrijdag iets gemist ofzo?
Het Kelly nou Kiki?
Ze hadden het de hele tijd over ene Kiki?
Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
met 2 kinderen is een tuin hebben ook wel handig natuurlijk
En Carmen kon dat zien en voorspellen, hoe snel hij op zou knappen, op het moment dat hij helemaal plat en aan een infuus lag?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:54 schreef Grunsfan het volgende:
En ik vond de reactie van Carmen wel meevallen eigenlijk, zo erg was het ook allemaal niet want een half uur later stond JM al weer te zingen...
oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??
Ik meen me een aflevering te herinneren waar Nicolas met de kinderen in een badje buiten aan t spelen was.
Je kunt idd niet van de bovenwoning zo de tuin inlopen, maar volgens mij zit er wel een tuin achter.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 03:06 schreef fredjanssen het volgende:
JM is niet bang dat ze hem in ze kraag vatten Das alleen maar meer aandacht voor zijn sponsors!!!
Ja dat was toen ze zo'n zwembadje in de tuin hadden staan. Die tuin is al vaker in beeld geweest. O.a. toen ze het pand net kochten en Nicholas samen met JM een serre ging ophalen om bij Carmen en JM in de tuin te zetten. En bij de opening van de zaak was daar o.a. een tent geplaatst om alle genodigden te kunnen ontvangen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?
En Debbie heet didiquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Heb ik vrijdag iets gemist ofzo?
Het Kelly nou Kiki?
Ze hadden het de hele tijd over ene Kiki?
- Verhuizing Debbie & Nicolasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Helaas, gisterenavond niet kunnen kijken. Niets spannends gebeurd?
Alweer?? Dat was laatst toch ook al op tv?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Sam ging optreden en licht viel uit
Klopt, maar dit was weer anders. Blijkbaar heeft hij een gave om de hele techniek op hol te brengenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alweer?? Dat was laatst toch ook al op tv?
Hij is dan ook entertainer, geen zanger.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
écht, sam kan écht niet zingen
Ik merk het vooral als hij zingt in vrije situaties, zoals van de week in de skiklift, anton aus tirol.
Nou daar dacht ik gisteren ook aan. Mijn buik was nog een heeeel stuk kleiner.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou ben ik geen expert natuurlijk maar is lyndseys buik niet al vrij fors voor 12 weken?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou ben ik geen expert natuurlijk maar is lyndseys buik niet al vrij fors voor 12 weken?
ja ik was ook verbaasd! Nou ben ik zelf nooit zwanger geweest maar heb genoeg zwangere vrouwen om mij heen gehad (en nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik gisteren ook aan. Mijn buik was nog een heeeel stuk kleiner.
Ik dacht dat ze al aan haar 25 weken ofzo zat, maar toen zei die man... bij de volgende afspraak voor 16 wkn kan ik het wellicht zien wat het wordt... haha... toen stond ik ff raar te kijken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik was ook verbaasd! Nou ben ik zelf nooit zwanger geweest maar heb genoeg zwangere vrouwen om mij heen gehad (en nog) maar dat was toch allemaal wel een stuk dunner... ook al is het bij de 2e vaak sneller meer maar dit is de eerste en pas 12 weken!
Ja dat was mooi he, en die vrouw maar doorblatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahahaha vrouw vertelt een zielig verhaal en JM 'schrikt wakker'; "huh is de hond weg".
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahahaha vrouw vertelt een zielig verhaal en JM 'schrikt wakker'; "huh is de hond weg".
Netjes, zei de gyneacoloog. En opzich, 1,3 kg per maand...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef Grunsfan het volgende:
Lindsey was ook al 4 kilo aangekomen met 12 weken..best veel!
Ik zei het gisteren ook nog tegen mijn wederhelft..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:Keano met zijn speen bij Carmen in zijn wijn dopen in de aflevering van gisteren.
![]()
![]()
Inderdaad het wordt gedronken alsof het koffie of thee is..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren ook nog tegen mijn wederhelft..
Die kinderen groeien echt op tussen de alcohol.
Wij drinken ook wel eens wat hoor maar die kinderen weten echt niet beter dan dat veel/vaak drinken normaal is, lijkt me.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
[..]
En Nicolas die dan bezorgd vraagt of ze wel mosterd moet eten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad het wordt gedronken alsof het koffie of thee is...
Maar die kinderen komen al voor de geboorte met alcohol in aanraking, hoevaak ik een van die twee zwangeren al niet champagne of wijn heb zien drinken.
Enge vent trouwens die gyneacoloog. Als ik vrouw zou zijn, zou ik het niet fijn vinden als die man aan me zou zitten, of ligt dat aan mij ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Netjes, zei de gyneacoloog. En opzich, 1,3 kg per maand...
Je bent natuurlijk wel van alle gemakken voorzienquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
Bedacht me...ga je trouwen met een meisje (een Pfaff) ga je bij dr ouders inwonen.
en het dan bijzonder vinden dat je straks 'alleen' bent als je je kind krijgtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
Bedacht me...ga je trouwen met een meisje (een Pfaff) ga je bij dr ouders inwonen.
Ik vind het sowieso een creep,al zou hij mijn tandarts zijn.Een vroegere gyneacoloog in een ziekenhuis hier in de buurt heette 'Dokter Slager'.Nu ken ik de man niet,maar ook dat zou mij tegenstaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Enge vent trouwens die gyneacoloog. Als ik vrouw zou zijn, zou ik het niet fijn vinden als die man aan me zou zitten, of ligt dat aan mij ?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een creep,al zou hij mijn tandarts zijn.Een vroegere gyneacoloog in een ziekenhuis hier in de buurt heette 'Dokter Slager'.Nu ken ik de man niet,maar ook dat zou mij tegenstaan
Ik zal iedereen hier wel mee op de tenen trappen, maar die Bompa vind ik ook een ranzig mannetje, enige beeld dat ik van hem heb (kijk pas de Pfaffs sinds 3/4e jaar, alleen die nieuwe afleveringen en sporadisch pik ik een herhaling op de ochtend mee) is een zuipend vieze oude kerel. En maar zuipen aan de tafel waar die kleinkinderen aanschuiven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
Dat bedacht ik me gister ook alquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Grunsfan het volgende:
en hij zegt blijkbaar ook niets over alcoholgebruik dus hoe serieus moet je m nemen...)![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Grunsfan het volgende:
die man glimt elke keer van trots als hij in een pfaffdoos mag wroeten...
Dat heb ik ook! Ik heb die liefde voor die man nooit begrepen. Ik vind het een vieze oude alco die wat onverstaanbaars brabbelt...brrrr.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier wel mee op de tenen trappen, maar die Bompa vind ik ook een ranzig mannetje, enige beeld dat ik van hem heb (kijk pas de Pfaffs sinds 3/4e jaar, alleen die nieuwe afleveringen en sporadisch pik ik een herhaling op de ochtend mee) is een zuipend vieze oude kerel. En maar zuipen aan de tafel waar die kleinkinderen aanschuiven.Die man zit de hele dag aan de drank.
En die aflevering op die cruise, ranzige vent met z'n vrouwenopmerkingen, en wederom weer zuipen.
Waarom iedereen er zo fan van is, is mij een raadsel. Voorliefde voor zielige oude opa's?Of moet ik veel seizoenen gaan kijken om het te begrijpen?
Mwah, ik heb liever met een mannelijke gynaecoloog van doen dan met een vrouwelijke, de vrouwelijke gynaecologe die hier redelijk berucht was, was nog lomper dan haar mannelijke collega's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dokter slagerEn mijn ervaring met gynaecologen is sowieso al dat die kerels zo lomp en vreselijk zijn
, lijkt wel of je een vrouwenlijf moet hebben om te begrijpen hoe ze een vrouw moeten behandelen. Dat hardhandige gedrag
Mwoah, dat snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
ik heb ook liever een man hoor, een keer een vrouwelijke gyn gehad maar dat was echt heel naar. die was idd veel lomper dan een man.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:59 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik heb die liefde voor die man nooit begrepen. Ik vind het een vieze oude alco die wat onverstaanbaars brabbelt...brrrr.
enorme alcoholist is t. je ziet, in de loop van de seizoenen, hem achteruit gaan en maar roken en drinkenquote:
Ja en hoe hij loopt ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
enorme alcoholist is t. je ziet, in de loop van de seizoenen, hem achteruit gaan en maar roken en drinken
Ik zie dat helemaal niet zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
zeker omdat hij overduidelijk dol is op zijn kleinkinderen en zijn familie.. dan wil je daar toch langer van genieten zou je denken...
Als ik de hele dag aan het bier zit ben ik ook heel makkelijk en contentquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:Oh maar hij is nooit lastig en hij is altijd content en ze zijn er allemaal zo lief mee.
Ik vind hem echt altijd heel aandoenlijk
Hij wordt wel emotioneel als er weer zo'n kleintje geboren isquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet zo, als er een zwangerschap aangekondigt wordt snapt die kerel niet eens wat hem gezegd wordt omdat hij er weer zo lekker lomp en half bezopen bij zit.
![]()
Sterker nog, ik heb zelden echt specifiek gedrag waar hij dol op z'n kleindochters of kleinkleinkinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |