En Debby die met haar nieuwe coupe eruit ziet als een veertigjarigequote:
jezus nou weten we het wel hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
En weeeeer aan de zuip die zwangere dames he
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
Wat een achterlijke verhuizingKelly die gewoon moet werken, daar kun je toch gewoon vrij voor vragen? En van een familie die normaal gesproken elkaar al helpt met naar de wc gaan, zijn er twee spoorloos en gaan er twee naar de kapper? En ook vreemd is Sam die z'n schoonvader en goeie vriend alles van de trap laat dragen. Bovendien was er nog vrijwel niks ingepakt
!
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??
Volgens mij gaat ze van klus naar klus, dus als ze zelf de verhuizing had willen meemaken had ze de klus van dat moment niet moeten aannemen.
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.
Ja, en dat vind ik een tikkeltje vreemd dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Daar heb je wel gelijk in, het zag er sowieso al uit als een geïmproviseerde verhuizing, aangezien er ook nog niks ingepakt was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensen
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Ze doen altijd alles zelf, ook schilderen en zo, volgens mij vinden ze dat gewoon heel leuk hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef lily het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Kelly doet ook zat daar in huis, ik zou ook denken laat Sam het maar es regelen![]()
en Kenji met zn "ik moest maar es naar huis gaan".
Heeft Sam een achterbank dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
en dat Sam Angie zo op de voorbank liet meerijden, hartstikke gevaarlijk voor die hond Hoewel het er koddig uitzag
iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Oh mensen, wat zouden we toch zijn zonder de Pfaffs!
Die regel dat een hond verplicht op de achterbank moet en in gordel is er pas sinds een aantal jaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
en dat Sam Angie zo op de voorbank liet meerijden, hartstikke gevaarlijk voor die hond Hoewel het er koddig uitzag
En is die regel er wel in België??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die regel dat een hond verplicht op de achterbank moet en in gordel is er pas sinds een aantal jaarEn de serie is jaren oud toch.
Maar voorin had prima gekund, maar wel mét gordel, maar ja.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En is die regel er wel in België??
Niet ieder Europees land staat zo bol van de betutteling als Nederland
Dat het verstandiger is begrijp ik, maar met de betutteling bedoelde ik de wettelijke verplichting of het wettelijke verbod.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betutteling, een hond glipt al van de voorste stoel als je zachtjes remt, lekker veilig rijden... dus ik hoop dat het in België er is.
Zij (en Kelly) hebben sowieso top figuurtjes zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Debby had trouwens wel een mooi mini buikje voor iemand die al 6 maanden zwanger is!
En toch zijn ze schattig, tis natuurlijk ook de opwinding van de verhuizing en zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht altijd dat Shania zo'n voorbeeldig meisje was, maar die kan d'r strot ook wel opzetten zegNet zo brutaal als d'r broertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ze willen met Lyndsey/Dave + kids op vakantie.
omg ja, ik lag in een deukquote:
ja ik schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht altijd dat Shania zo'n voorbeeldig meisje was, maar die kan d'r strot ook wel opzetten zegNet zo brutaal als d'r broertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch zijn ze schattig, tis natuurlijk ook de opwinding van de verhuizing en zo
1. Kenjiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Amai, das een schone top 10 he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Die van mij:
1. Sam
2. Kenji
3. Shania
4. Kelly
5. Bruce
6 Jean Marie
7. Dave
8. Liam
9. Bompa
10. Nicholas
11. Debby
12. Keano
13. Lindsey
14. Fay
15. Carmen
Volgens mij werkte zij toen nog steeds fulltime en pfaffte ze ook gewoon ook nog tijdens de zwangerschap(en drinken,fout,foutquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Debby had trouwens wel een mooi mini buikje voor iemand die al 6 maanden zwanger is! Ik zat vol verbazing te kijken. En volgens mijn vriend zijn die kinderen af en toe zo vreselijk irritant omdat de moeders gewoon door drinken tijdens de zwangerschap
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
ze was toch (heel veel) afgevallen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
Gek hequote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Saphia het volgende:
Nog een conclusie :Jean-Marie is ook niet heel populair hier![]()
Hier is ook een "Kyano" geboren...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Lees net dat een vriendin een neefje heeft gekregen: Kenji.
Ik vraag me dan toch af of dat een 'vernoeming' is, of dat die mensen nog nooit van de pfaffs hebben gehoord
Vandaar dezequote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gek hemet zo een topic titel
Omdat Voetbal International zo begint en ik wil het begin niet missen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
Het is vermakelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
Hij noemt hem zelf Michael Claxonquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Sam heeft mooie Michael Jackson standups zie ik.
Dat heeft ie dan van Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij noemt hem zelf Michael Claxon![]()
Hoi ,gezelligquote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
[..]
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch eindequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?![]()
dat is waar. en zelfs daar zal de champagneontkurking niet ontbrekenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch einde![]()
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.
Bruce?? ooooh wat een pestventje is dat zeg. het zal ook wel aan de opvoeding liggen maar da kind luistert voor geen meter. Verschrikkelijk manneke.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
ja he? leek er wel erg op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zat Debby nu toch ook te roken hoor
Ja ik weet het zeker, ik zat er echt op te lettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? leek er wel erg op.
stom hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |