En Debby die met haar nieuwe coupe eruit ziet als een veertigjarigequote:
jezus nou weten we het wel hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
En weeeeer aan de zuip die zwangere dames he
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
Wat een achterlijke verhuizingKelly die gewoon moet werken, daar kun je toch gewoon vrij voor vragen? En van een familie die normaal gesproken elkaar al helpt met naar de wc gaan, zijn er twee spoorloos en gaan er twee naar de kapper? En ook vreemd is Sam die z'n schoonvader en goeie vriend alles van de trap laat dragen. Bovendien was er nog vrijwel niks ingepakt
!
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Kelly heeft een gewoon 9 tot 5 baantje??
Volgens mij gaat ze van klus naar klus, dus als ze zelf de verhuizing had willen meemaken had ze de klus van dat moment niet moeten aannemen.
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet toch van tevoren wel wanneer je gaat verhuizen dus dan kun je dat toch een beetje afstemmen? Juist omdat ze geen 9 tot 5 baantje heeft moet dat toch niet al te veel geregel zijn.
Ja, en dat vind ik een tikkeltje vreemd dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dus.... dat is dan dus geen kwestie van "vrij vragen" maar van op dat moment geen klus aannemen, maar kennelijk lagen de prioriteiten van Kelly niet bij de verhuizing
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar misschien is die klus al maanden van te voren gepland en viel de verhuizing toevallig samen met die klus.
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Daar heb je wel gelijk in, het zag er sowieso al uit als een geïmproviseerde verhuizing, aangezien er ook nog niks ingepakt was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zij hebben zelf heel veel in dat huis geklust en ze hoefden nergens huur op te zeggen natuurlijk, dus ik weet niet of je zoiets dan echt werkelijk zo ver vooruit hoeft te plannen als de meeste mensen
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een verhuizing plan je toch? Dan plan je het op een dag dat je allebei vrij bent lijkt me.
Ze doen altijd alles zelf, ook schilderen en zo, volgens mij vinden ze dat gewoon heel leuk hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef lily het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je vrij neemt maar ik begrijp niet waarom ze geen verhuisbedrijf regelen? Zitten ze zelf te sjouwen (als ik geld genoeg had ging ik niet zelf sjouwen)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Kelly doet ook zat daar in huis, ik zou ook denken laat Sam het maar es regelen![]()
en Kenji met zn "ik moest maar es naar huis gaan".
Heeft Sam een achterbank dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
en dat Sam Angie zo op de voorbank liet meerijden, hartstikke gevaarlijk voor die hond Hoewel het er koddig uitzag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |