quote:Jean-Marie Pfaff de cel in?
AMSTERDAM - Jean-Marie Pfaff hangt wellicht een gevangenisstraf boven het hoofd.
De Belgische reallifesoapster en oud-doelman is in zijn thuisland inmiddels zeven keer gehoord door de Bijzondere Belastinginspectie. Hij kon tijdens die ondervragingen zijn tranen niet bedwingen.
Er zouden steeds hardere bewijzen komen tegen Jean-Marie en zijn vrouw Carmen voor belastingontduiking. Eindigt hun tiende, en waarschijnlijk laatste, docusoap achter de tralies?
die was bestquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:00 schreef TayZonday het volgende:
pfaff: 'en spaans is da portugees of wa'![]()
![]()
![]()
![]()
wist niet dat je een onopgevoed brutaal kind kreeg van drinken tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat alcoholdrinken is best stuitend ja.... Zou het boevengedrag van Bruce weleens kunnen verklaren
Bij de pfaffs welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wist niet dat je een onopgevoed brutaal kind kreeg van drinken tijdens de zwangerschap
zie mijn:quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de pfaffs wel
er stond eenachter, was niet geheel serieus bedoeld
Sam, Nicolas, Dave, Fay, Bruce, Kenji, Shania , Keano en Liam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef mime_negert het volgende:
Wie zijn nou eigenlijk allemaal kinderen van Jean-Marie en Carmen?
Sam & Davequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sam, Nicolas, Dave, Fay, Bruce, Kenji, Shania , Keano en Liam.
Brad en Leonardoquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden die meiden nou geheten als ze een jongen waren geweest?
Juan-Marioquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden nou geheet hebben als ze een jongen waren geweest?
Wesley, Jeffrey en Patrickquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
Hoe hadden nou geheet hebben als ze een jongen waren geweest?
In ieder geval een die Jeffrey Sneijder heet en ook bij Ajax speelde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:
Flauw: heeft Wesley een broer doe
[..]
Flauw aan
HEeft Wesley een broer die Wesley heet?
Maareh echT?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Juan-Mario
tsja, t blijft vreemd volk
En als zijn kinderen hem s'ochtends opzoeken, zal hij nooit een chagerijnige opmerking makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Sam is idd liever lui dan moe maar tegelijkertijd (dus zo lui is hij nou ook weer niet) maakt hij hele andere uren dan de meeste mensen, snap niet dat mensen dat niet snappen
Ja andere tijden is 1 ding, dat hij wat later nog in zijn bed ligt dat is iets wat ik nog kan begrijpen, maar vorige week moest hij (in de oude afleveringen) het karton opruimen, MOEDER HEILIGE MAAGD MARIA wat maakte hij daar een probleem van zeg. Dat gezeik over het op en neer rijden. Kelly deed toen heel moederlijk maar haar commentaar begrijp ik wel, alleen zou ik nog net iets bozer zijn geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Sam is idd liever lui dan moe maar tegelijkertijd (dus zo lui is hij nou ook weer niet) maakt hij hele andere uren dan de meeste mensen, snap niet dat mensen dat niet snappen
Dat is zeer zeker waar ja, Ik vind het ook zo leuk dat zij als gezinnetje van die dansjes en liedjes met elkaar doen. Voorheen Toon Hermans en Andre van Duin enzo. Hij besteed veel tijd aan zijn gezin, das leuk om te zien ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis een man en dan een ietwat onvolwassen versie.das niets nieuws
je kan wel altijd naar iemands slechte eigenschappen kijken maar tegelijkertijd wekt hij hard, is leuk met de kinderen, doet vaak wat voor de familie en is duidelijk dol op Kelly
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
weet je waar ik van de week, was het vrijdagavond laat?, erg om moest lachen? dat steenkolen Duits van jMecht heel erg was dat
dat staat helemaal niet vast hoor, dat dat ene wijntje geen kwaad kan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
Een keer een wijntje kan idd niet zo heel veel kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |