Je zal met hem op cel zitten, en hij begint voor de 38ste keer over Mexico en het WK aldaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
jm tegen celgenoot; hoe ist?
celgenoot;..
jm; aah das mooi heh, groetjes thuis!
Goed leren op school he jongens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
jm tegen celgenoot; hoe ist?
celgenoot;..
jm; aah das mooi heh, groetjes thuis!
idd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Lady-Miekie het volgende:@ alle JM-in-de-gevangenis comments!!
Hij rookt wel hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
Nicholas rookt volgens mij niet? die is zo op zijn lichaam gesteld, kan ik ik mij haast niet voorstellen.
Hoho, als JM de bak in gaat, blijft de camera lopen ! Begint het pas echt leuk te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opvolger gevonden voor als Jean de bak in moet
lol jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Oh god, een voortdurend huilende Carmen en Lindsey dan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lol jaen lindsey die op bezoek komt met bruce, begint bruce als een dolle tegen het glas te slaan ofzo
gelukkig schijnt ontsnappen niet al te moeilijk te zijn in belgiequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:Ik had ook al echt zulke visioenen, bleitende vrouwen, rellende kinderen, die gevangenis gaat niet weten hoe snel ze dr vanaf moeten komen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoho, als JM de bak in gaat, blijft de camera lopen ! Begint het pas echt leuk te worden
Geniaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Gevangene: Here have a soap
JM: Tenk joe
Gevangene: You're welcome
JM naar links: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
JM naar rechts: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
JM weer naar links: Hij zegt you're welcome maar ik ben hier al drie dagen
ja of over de eeuwige verhaal van em dat hij van het kamp komt en het vroeger heel slecht had, en dat iedereen hem met de nek aankeek en blablaquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je zal met hem op cel zitten, en hij begint voor de 38ste keer over Mexico en het WK aldaar.
Dat laatste zit nog heel hoog bij hem, was laatst een aflevering waar het ter sprake kwam. Hij werd best boosquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef dollce het volgende:
[..]
ja of over de eeuwige verhaal van em dat hij van het kamp komt en het vroeger heel slecht had, en dat iedereen hem met de nek aankeek en blabla
Ik kan me ook wel voorstellen dat je dat hoog gaat zitten als je je hele jeugd de schuld krijgt, terwijl je iets niet gedaan hebt. Maar omdat nu zo vaak aan de orde te stellen is ook weer een ander uiterstequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat laatste zit nog heel hoog bij hem, was laatst een aflevering waar het ter sprake kwam. Hij werd best boos.
Dat bedoelde ik eigenlijk, het is begrijpelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je dat hoog gaat zitten als je je hele jeugd de schuld krijgt, terwijl je het niet doet. Maar omdat nu zo vaak aan de orde te stellen is ook weer een ander uiterste
Dat vond ik echt zielig voor die kids!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Rauzer het volgende:
Hoe geniaal gisteren weer met die kinderen!
JM: Kom maar, kom maar, ga maar mee!
En dan als er gezegd wordt dat het niet mag keihard beginnen te schreeuwen tegen die kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |