Nou als ik Harry zo observeer dan kauwt hij wel eens een lekker paddestoeltje weg, steekt eens zo een natuursigaretje in de hens, en lurkt wat aan de waterpijp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Daar zit dan zeker niet alleen onschuldige appeltabak in?
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:22 schreef tuinfluiter het volgende:
http://streams.servehttp.com/sv.asp
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.
Nu ben ik nog meer geobsedeerd!quote:
I won't be intervened with!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef Noek het volgende:
Let it go Simon. This isn't a topic. It's an intervention.
Hij blijft nog tot middernacht al meen ik ook ergens gelezen hebben dat het wel eens morgenmiddag kan wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:00 schreef Juud79 het volgende:
Is Harry alweer weg, dan kan ik weer eens een kijkje nemen, ben zondag al afgehaakt, vooral ook vanwege de HAHAHAHA die ook nog eens langskwam. Deaud!!!
Ik zou bijna zeggen dat ik uitkijk naar Jaap zijn show van morgenavond, maar dat zou wel heul raar zijn.
je ban is ws hernieuwd.quote:
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
Een volgelingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.
Daar issie al mee bezig, zijn chatsektequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
Harry zou ook best een sekte willen hebben gok ik.
Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een volgeling. Klinkt als een sekte
.
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
je ban is ws hernieuwd.
in 1e instantie was die oude van een uur of 3 ofzo. gegegven door mod-1.
net ff gecheckt en je ban staat nu vanaf 16.49, gegeven door suzzy ofzo
Het is een "Statement.." !! Niemand komt aan de Onze... No Man Be Left Behind!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar issie al mee bezig, zijn chatsekte
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!![]()
Sorry mods, ontopic:
De mannen hebben even pauze.
vandaag is laatste dag van harry toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Ik heb het geluid maar uitgezet, al zie ik dat de mannen nu even van het bed af zijn. Zo'n lijzige stem trek je niet zo lang.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.
ws probeerde ze te unbannen en heeft per ongeluk hernieuwd
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
dus geen 3 hele dagen? Oooo morgen opstaan zonder Harry..I love it. Ben benieuwd wat we boven aantreffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
Die durft op der 1e werkdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.
denk ik niet tbh. als ze niets had gedaan was die ban ook blijven staan. ze had niet hoeven hernieuwen om de ban te behouden. omdat ze wel iest egdaan heeft denk ik dat ze een poging gewaagd heeft en niet wist hoequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Om 12 uur wordt hij(Harry) losgelaten en gaat over de bar lopen.
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.
ok, ik heb niet veel gekeken, maar dat is bijzaak
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigspleinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.
Toch wel voor 2011 hoop ik hčquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigsplein
Ik durf het je niet te beloven..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag is laatste dag van harry toch?
Kijk dat vind ik nou lief, tis maar stil daar. Maar uiteindelijk kan het geen feest blijven en zullen we er weer maanden afscheid van moeten nemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigsplein
Die ban is gezet op het IP van je werk dus thuis moet je er gewoon in kunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog steeds een ban.
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieėn gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die ban is gezet op het IP van je werk dus thuis moet je er gewoon in kunnen.
Alleen op je werk kan nu niemand meer chatten.
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?
Hmm.. met alleen die kelderstudio en géén Johan gaat het zoiezo leeglopen daar...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieėn gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
Gauw dit topic ervoor gezetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn aan 't dansen, maar niemand kijkt meer naar de streams?
zeker wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. met alleen die kelderstudio en géén Johan gaat het zoiezo leeglopen daar...
Nee, hij was toch klaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn aan 't dansen, maar niemand kijkt meer naar de streams?
Ja, nou, laat me nog een beetje hoop houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieėn gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
ff snel om een hoekje gegluurd, de een doet een vliegtuig na en de ander ben ik nog niet over uit, het lijkt alsof hij schaatstquote:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriėn...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat lult die Ray nou? Hij gaat bejaarden in het Rudolf Steinerhuis vertellen wat ze moeten eten en niet eten. Aanhangers van Rudolf Steiner zijn antroposofen dus vegetarisch en zien er net zo uit als Ray.
Slecht dus.
Met rauwe eieren is dat proces nog extra te versnellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacreriėn...
oke, dat kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
via mirc en dan channelmodes.
dus niet via de chat op hun site
Ja, die is gezet op een bedrijf in het science park in ehv/Son.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?
Die vent is volkomen gestoord en weet duidelijk niet waar hij over praat. Vunzige smoothie is het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriėn...
Zijn ze verbannen naar een zolderkamertje ergens in Scheveningenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan Harry de Alleskunner geen reggae spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De reggae gaat niet door, de band heeft afgezegd en Harry kan geen reggae spelen.
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.quote:
Precies. En geld willen verdienen met die idioterie en het dan ook nog niet commercieel noemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.
Hij is weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Corrie is een fan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
De hyves van de zanger
http://jaipah.hyves.nl/
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Je moet gewoon een groene smoothie nemen voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.
Misschien dacht hij (omdat Harry het maar over 1000000 kijkers heeft) ik zal ze vanavond nog even verblijden met mijn aanwezigheidecht dan slaap ik alweer niet vannacht, van Harry moet ik al zo dromen
als ik tegen een uurtje of 5 in slaap sukkel.
Oh, even kijken. Of hij het uit gaat leggen.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef Jian het volgende:
Wegens ongekend succes heeft Johan besloten om de komende vijf dagen zelf in dat bed te gaan liggen
Komt doordat je automatisch operator wordt.quote:
Het programma stopt om 24.00 maar Harry blijft slapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel is het mogelijk dat je er achter komt hoelaat Harry vertrekt?
Johan zei vanochtend 24:00 uur.
Harry zei net nog een paar uurtjes.
Maar hier en daar denken ze morgenochtend.
Goed, bedankt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het programma stopt om 24.00 maar Harry blijft slapen.
Mod Kees is gewoon Hansiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zag het niet te geloven en een mod Kees????
Ik heb genoten Liesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
Die reggae man was een verademing na 3 dagen Harry.
Je hebt al antwoordt Fluiter dat is ook wat ik er van weet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, bedankt.
Morgen ontbijt met Harry en Johan.
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.quote:
oké dan rest de vraag wie is suzzy??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.
Er worden dus duidelijk spelletjes gespeeld. Waarschijnlijk is er een nijpend tekort aan mods ontstaan en proberen ze met een beetje goochelen met namen en identiteiten het idee te wekken dat ze op volle sterkte zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.
Hansie is twee keer ingelogd. 1 keer onder Mod Kees en de andere onder zn privénaam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hansie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
oké dan rest de vraag wie is suzzy??
Aaltsje?quote:
Suzzy chatte eerder onder de naam SuzzyJane. Ze heeft blijkbaar promotie gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
oké dan rest de vraag wie is suzzy??
Heb al ff gespiekt op de chat, was het al aan het bijwerkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Roland Verstappen (verstond ik althans), zanger en liedjesschrijver en docent Engels.
ach...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik moet ineens aan Menyou denken bij dit liedje.
Stom hč? Maar ik denk vaak aan Menyou. Ben blij dat Cc regelmatig een groet brengt als ze langs het PSV stadion rijdt op haar fietsiequote:
"Ken"hem alleen van de eerste maanden meelezen en de paar maanden dat ik "echt"op fok! zat. Maar was ook 1 van de mensen die het vreemd vond dat hij zo lang wegbleef......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stom hč? Maar ik denk vaak aan Menyou. Ben blij dat Cc regelmatig een groet brengt als ze langs het PSV stadion rijdt op haar fietsie.
Las het. De moderatie is pet, ze doen maar wat. Suzzy zegt van niks te weten over de ban van Cc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Er wordt weer gereageert door mod-kees tegen Maanvis en SeSeSe want je mag niet vragen over Cc en over BQ.
Dat is vast omdat hij haar nogal hard tot stilte maande toen ze hard zat te lachen tijdens zijn gesprek met Heintje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Palma zegt ff geen zin in Jaap te hebben.
Ze is er vanavond niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan de ban van Cc niet gewoon opgelost worden door Cc, als er iemand toch mondig genoeg is.
Heb ik niet gezien, zou dat de reden zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is vast omdat hij haar nogal hard tot stilte maande toen ze hard zat te lachen tijdens zijn gesprek met Heintje.
Ja dat denk ik echt. Hij blafte haar flink af terwijl ze zat te schateren dwars door zijn bezoek heen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, zou dat de reden zijn?
Ja ik vroeg aan Palma waarom ze zo over Jaap praat, vind ik niet netjes, maar ze reageert daar gewoon niet op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Palma zegt ff geen zin in Jaap te hebben.
En mij negeert hij helemaal. Wat een moeilijk figuur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
over de ban van BQ komt mod-kees zo bij me terug.
En dat alles sinds een ander forum in the picture is...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel veul van een bepaald forum die ineens geen mod meer zijn of geband worden. Of speculaas ik nou?
Maar die persoon kan dat toch niet weten? want die zit toch niet meer bij de club, of gok ik verkeerd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Disana het volgende:
Ik krijg net een privébericht uit betrouwbare bron dat beequeen weer op de chat kan posten.
Tegenvallen doet het me niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn verwachtingen niet te hoog stel als het Palma betreft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik vroeg aan Palma waarom ze zo over Jaap praat, vind ik niet netjes, maar ze reageert daar gewoon niet op.
nee vind dat erg oncollegiaal, want als Jaap haar weer uitnodigt pakt ze de 1e de beste trein richting Eindhoven.
Vind Palma erg tegen vallen op dit punt.
Tita bevestigt het dus ik geloof er maar inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar die persoon kan dat toch niet weten? want die zit toch niet meer bij de club, of gok ik verkeerd?
ze kan er weer op had prive met mod-kees.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En mij negeert hij helemaal. Wat een moeilijk figuur.
Het ging me meer om die tip uit betrouwbare bron, van Bq zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tita bevestigt het dus ik geloof er maar in
Beequeen zal wel blij zijn dat ze weer mee kan lezen.
Even testen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan er weer op had prive met mod-kees.
maar wat wel opvalt, ik kan niet meer kopieren hebben ze zeker veranderd want het *pakt* het niet meer.
Bij mij lukt het nog gewoon hoor. Via de pagina van Heidi dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan er weer op had prive met mod-kees.
maar wat wel opvalt, ik kan niet meer kopieren hebben ze zeker veranderd want het *pakt* het niet meer.
Daar botsen we toch al vaker tegenaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik had ff met Kees (hans) gepraat waarna ie de ban van CC eraf haalde.
Was geen fijn gesprek, wat een star persoon is het ook. Wat mij betreft gaan we zo snel mogelijk ons eigen IRC kanaal oprichten.
En dat vervolgens alles smooth loopt, wat zou iedereen er dan nog te bespreken hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik had ff met Kees (hans) gepraat waarna ie de ban van CC eraf haalde.
Was geen fijn gesprek, wat een star persoon is het ook. Wat mij betreft gaan we zo snel mogelijk ons eigen IRC kanaal oprichten.
Vager kan haast niet, toch thanx for the info. Ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Disana het volgende:
Ik krijg net een privébericht uit betrouwbare bron dat beequeen weer op de chat kan posten.
Beter het zelf te verwoorden Sesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef SeSeSeS het volgende:
- chatberichten kopieren is niet toegestaan -
Jep.quote:
Of gewoon een linkje naar tinypic.quote:
Cc had vanavond wat anders te doen, heb ik al 3 of 4 keer gezegdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik denk dat Cc het wel weer gezien heeft daar...![]()
In iedergeval heeft de actie "Alle Bannen Opgerot" gewerkt...
Hoeveel keer ook weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Cc had vanavond wat anders te doen, heb ik al 3 of 4 keer gezegd
En ze kwam de eerste keer wel opdraven. Dus wat er ook is, ze moet het tegen Jaap zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
en weer was Palma negatief iets over jaap dat ie zwak was, nog 1 keer en ik pak haar ff aan, vind dat zo min dat een *bekende* zo over een collega, of ex collega praat, als ze gewoon wil mee ouwehoeren had ze een andere naam moeten aannemen, want ze vergeet dat wat zei zegt wel onthouden wordt.
Bedankt tuinfluiter voor deze verslagjes, ik kijk niet en lees slechts hier mee momenteel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan : Zijn er nog vragen?
*Weet niet waar de zanger het over had, kom erin vallen, iets van ziekte, darmen, hamburg, 1/3 vitaminen opnemen dus vitaminen bijeten.
Johan : Ik kwam net uit Apeldoorn en voelde me raar , maar bedacht me dat ik gewoon wat moest eten.
Harry: je krijgt applaus, heel veel applaus.
Zanger Paul: Overgewicht geef niet op, zet door.
Ja va;t me gewoon op, bbbrrr krijg nu echt een nare smaak van Palma, doe je gewoon niet omdat ze weet alles wat zei zegt onthouden mensen en zo negatief steeds over Jaap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ze kwam de eerste keer wel opdraven. Dus wat er ook is, ze moet het tegen Jaap zeggen.
ja erg hčquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
en pietje/sv bied openlijk zijn excuus aan voor de woorden die hij over *krijg het mijn toetsenbord niet uit* aan.
Ja wat is het nou, is het niet waar of door de knieen vrees het laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
en pietje/sv bied openlijk zijn excuus aan voor de woorden die hij over *krijg het mijn toetsenbord niet uit* aan.
Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
Dat is al de tweede keer dat PietjeSV zoiets doet dan. De eerste keer was bij Cc over dat zelfmoord overwegen. Kennelijk denkt PietjeSV niet goed na voordat hij iets post.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....
huhquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Er zitten 56 users in de chat en Johan is aan het woord dusss.... nó chance!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Heb die excuses niet gelezen.
Naar Cc heeft hij, volgens mij, nooit excuses aangeboden want dan zou hij een leugenaar geweest zijn(eigen woorden), wat maakt hem dit nu??
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.
Een bangerd? Terecht ook misschien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?
Nee, een leugenaar, zijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Een bangerd? Terecht ook misschien?
Echt geen idee.
Misschien iemand die liever toch wat beleg op de boterham heeft?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?
Yes snet, alle bans opgehevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
mag Beequeen inmiddels ook weer op de chat
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yes snet, alle bans opgeheven
Alle Bans zijn opgeheven... en als ik merk dat dat niet klopt, word ik écht boos....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
Het kan me totaal niet meer boeien, die hele chat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.
gaat best goed ik hoef er maar 1 te negerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.
Kan er wel om lachen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan me totaal niet meer boeien, die hele chat niet.
Piet kruipt jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik kan weer werkchatten en PietjeSV kruipt wederom?
Mooi.
Kreeg wel een mailreactie: Alsido gaat met de betreffende mod overleggen en schelden en bedreigen mag niet ...
Ik kijk morgen wel op stream ende chat!
IS ER DAN NIETS MEER HEILIG!!?!?!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik Mera begin te snappen, qua Moniekmootje
Heb Mera vv Moniek gemist? zag je het al eerder over hebben..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik Mera begin te snappen, qua Moniekmootje
Tuurlijk wel!quote:
ja, uit 136 landenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Maanvis het volgende:
Dit zijn geen camera's, dit zijn alleen maar lieve chatters
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt ie ook een halte bij de grote beekquote:
Ja, Mera gaf een tweetal remarks waarin ik een irritatie tov Moniek's bereidwilligheid bij Harrie in bed te kruipen proefde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Heb Mera vv Moniek gemist? zag je het al eerder over hebben..
Volgens Mera is de deadline met voldoende handtekeningen gehaald en doet Johan op drie maart dus mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
O ja, monorail!!! iemand nog iets gehoord van de politieke plannen van Johan vandaag????
En de bestrating van je tuintje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Mera is de deadline met voldoende handtekeningen gehaald en doet Johan op drie maart dus mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven.
Ik kan niet wachten op mijn monorailhalte.
Geniaal gecapt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet paranormaal, maar ik voel de aanwezigheid van intuļtieve dingen.
[ afbeelding ]
Golden Garden. Linksaf bij Dead End Parkquote:
Wat? Ik kan er momenteel live niet mee omgaan.quote:
Ik zie 't nu pas. Wat is harry toch een vieslapquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. die Harry...
Nou Harry, ik behandel ook het liefst vrouwen tussen de 20 en 30 en ik ben niet eens een medium...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Monique: Ik hoorde van mijn vriendin Monique dat Salie ook geesten verjaagt of knoflook om je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |