Nou als ik Harry zo observeer dan kauwt hij wel eens een lekker paddestoeltje weg, steekt eens zo een natuursigaretje in de hens, en lurkt wat aan de waterpijp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Daar zit dan zeker niet alleen onschuldige appeltabak in?
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:22 schreef tuinfluiter het volgende:
http://streams.servehttp.com/sv.asp
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.
Nu ben ik nog meer geobsedeerd!quote:
I won't be intervened with!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef Noek het volgende:
Let it go Simon. This isn't a topic. It's an intervention.
Hij blijft nog tot middernacht al meen ik ook ergens gelezen hebben dat het wel eens morgenmiddag kan wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:00 schreef Juud79 het volgende:
Is Harry alweer weg, dan kan ik weer eens een kijkje nemen, ben zondag al afgehaakt, vooral ook vanwege de HAHAHAHA die ook nog eens langskwam. Deaud!!!
Ik zou bijna zeggen dat ik uitkijk naar Jaap zijn show van morgenavond, maar dat zou wel heul raar zijn.
je ban is ws hernieuwd.quote:
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
Een volgelingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.
Daar issie al mee bezig, zijn chatsektequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
Harry zou ook best een sekte willen hebben gok ik.
Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een volgeling. Klinkt als een sekte
.
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
je ban is ws hernieuwd.
in 1e instantie was die oude van een uur of 3 ofzo. gegegven door mod-1.
net ff gecheckt en je ban staat nu vanaf 16.49, gegeven door suzzy ofzo
Het is een "Statement.." !! Niemand komt aan de Onze... No Man Be Left Behind!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar issie al mee bezig, zijn chatsekte
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!![]()
Sorry mods, ontopic:
De mannen hebben even pauze.
vandaag is laatste dag van harry toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Ik heb het geluid maar uitgezet, al zie ik dat de mannen nu even van het bed af zijn. Zo'n lijzige stem trek je niet zo lang.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.
ws probeerde ze te unbannen en heeft per ongeluk hernieuwd
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
dus geen 3 hele dagen? Oooo morgen opstaan zonder Harry..I love it. Ben benieuwd wat we boven aantreffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
Die durft op der 1e werkdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |