Nou als ik Harry zo observeer dan kauwt hij wel eens een lekker paddestoeltje weg, steekt eens zo een natuursigaretje in de hens, en lurkt wat aan de waterpijp.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Daar zit dan zeker niet alleen onschuldige appeltabak in?
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:22 schreef tuinfluiter het volgende:
http://streams.servehttp.com/sv.asp
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Dank je tuinfluiter heb hem eronder gezet, was ik even vergeten.
Nu ben ik nog meer geobsedeerd!quote:
I won't be intervened with!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef Noek het volgende:
Let it go Simon. This isn't a topic. It's an intervention.
Hij blijft nog tot middernacht al meen ik ook ergens gelezen hebben dat het wel eens morgenmiddag kan wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:00 schreef Juud79 het volgende:
Is Harry alweer weg, dan kan ik weer eens een kijkje nemen, ben zondag al afgehaakt, vooral ook vanwege de HAHAHAHA die ook nog eens langskwam. Deaud!!!
Ik zou bijna zeggen dat ik uitkijk naar Jaap zijn show van morgenavond, maar dat zou wel heul raar zijn.
je ban is ws hernieuwd.quote:
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
Een volgelingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik werd door een volgeling op de chat al voor nowlive zuiger uitgemaakt terwijl ik het daar helemaal nooit over die engerd heb.
Daar issie al mee bezig, zijn chatsektequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
Harry zou ook best een sekte willen hebben gok ik.
Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een volgeling. Klinkt als een sekte
.
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
je ban is ws hernieuwd.
in 1e instantie was die oude van een uur of 3 ofzo. gegegven door mod-1.
net ff gecheckt en je ban staat nu vanaf 16.49, gegeven door suzzy ofzo
Het is een "Statement.." !! Niemand komt aan de Onze... No Man Be Left Behind!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Gewoon 6 pagina's over een ban. Wat beleven jullie toch een avonturen.
Nou ja, leest wel snel bij.![]()
Enne... GOH wat een verrassing dat die enge agressieveling z'n invloed nu al voelbaar wordt, voelbaar (nog) niet fysiek maar dat komt ook nog wel.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar issie al mee bezig, zijn chatsekte
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!![]()
Sorry mods, ontopic:
De mannen hebben even pauze.
vandaag is laatste dag van harry toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Ik heb het geluid maar uitgezet, al zie ik dat de mannen nu even van het bed af zijn. Zo'n lijzige stem trek je niet zo lang.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.
ws probeerde ze te unbannen en heeft per ongeluk hernieuwd
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
dus geen 3 hele dagen? Oooo morgen opstaan zonder Harry..I love it. Ben benieuwd wat we boven aantreffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
Die durft op der 1e werkdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.
denk ik niet tbh. als ze niets had gedaan was die ban ook blijven staan. ze had niet hoeven hernieuwen om de ban te behouden. omdat ze wel iest egdaan heeft denk ik dat ze een poging gewaagd heeft en niet wist hoequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Om 12 uur wordt hij(Harry) losgelaten en gaat over de bar lopen.
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.
ok, ik heb niet veel gekeken, maar dat is bijzaak
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigspleinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.
Toch wel voor 2011 hoop ik hèquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigsplein
Ik durf het je niet te beloven..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag is laatste dag van harry toch?
Kijk dat vind ik nou lief, tis maar stil daar. Maar uiteindelijk kan het geen feest blijven en zullen we er weer maanden afscheid van moeten nemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigsplein
Die ban is gezet op het IP van je werk dus thuis moet je er gewoon in kunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog steeds een ban.
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die ban is gezet op het IP van je werk dus thuis moet je er gewoon in kunnen.
Alleen op je werk kan nu niemand meer chatten.
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?
Hmm.. met alleen die kelderstudio en géén Johan gaat het zoiezo leeglopen daar...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
Gauw dit topic ervoor gezetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn aan 't dansen, maar niemand kijkt meer naar de streams?
zeker wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hmm.. met alleen die kelderstudio en géén Johan gaat het zoiezo leeglopen daar...
Nee, hij was toch klaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn aan 't dansen, maar niemand kijkt meer naar de streams?
Ja, nou, laat me nog een beetje hoop houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
ff snel om een hoekje gegluurd, de een doet een vliegtuig na en de ander ben ik nog niet over uit, het lijkt alsof hij schaatstquote:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriën...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat lult die Ray nou? Hij gaat bejaarden in het Rudolf Steinerhuis vertellen wat ze moeten eten en niet eten. Aanhangers van Rudolf Steiner zijn antroposofen dus vegetarisch en zien er net zo uit als Ray.
Slecht dus.
Met rauwe eieren is dat proces nog extra te versnellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacreriën...
oke, dat kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
via mirc en dan channelmodes.
dus niet via de chat op hun site
Ja, die is gezet op een bedrijf in het science park in ehv/Son.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?
Die vent is volkomen gestoord en weet duidelijk niet waar hij over praat. Vunzige smoothie is het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriën...
Zijn ze verbannen naar een zolderkamertje ergens in Scheveningenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |