ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zij zou hem juist opheffen maar wist niet hoe dat moest?!![]()
Sorry mods, ontopic:
De mannen hebben even pauze.
vandaag is laatste dag van harry toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Ik heb het geluid maar uitgezet, al zie ik dat de mannen nu even van het bed af zijn. Zo'n lijzige stem trek je niet zo lang.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als ze niet wist hoe, is t daar ws foutgegaan. zal wel goedkomen dan.
ws probeerde ze te unbannen en heeft per ongeluk hernieuwd
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
dus geen 3 hele dagen? Oooo morgen opstaan zonder Harry..I love it. Ben benieuwd wat we boven aantreffen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
Die durft op der 1e werkdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En tegen mij. Ze zei tegen mij dat het in orde zou komen. Nadat ze had gezegd dat eraan werd gewerkt.
denk ik niet tbh. als ze niets had gedaan was die ban ook blijven staan. ze had niet hoeven hernieuwen om de ban te behouden. omdat ze wel iest egdaan heeft denk ik dat ze een poging gewaagd heeft en niet wist hoequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ze lulde uit haar nek tegen mij.
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Om 12 uur wordt hij(Harry) losgelaten en gaat over de bar lopen.
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
3 dagen harry is niet mijn ding tbh, maar hij heeft iig wel voor streams gezorgd.
ok, ik heb niet veel gekeken, maar dat is bijzaak
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigspleinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker voor streams gezorgd, zit nu weer ff te luisteren maar veel herhalingen ook van die Ray, ik weet nu wel welke beroemdheden ook aan die shake zijn. Vanmorgen weer een song die ik al een paar keer gehoord heb. Regelmatig geluid zacht gezet of iets anders gaan doen en mijn chatbezoek werd ook steeds minder. Het is idd wel klaar zo.
Toch wel voor 2011 hoop ik hèquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat vorst besteld voor het Konigsplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |