Ja, nou, laat me nog een beetje hoop houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
ff snel om een hoekje gegluurd, de een doet een vliegtuig na en de ander ben ik nog niet over uit, het lijkt alsof hij schaatstquote:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriën...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat lult die Ray nou? Hij gaat bejaarden in het Rudolf Steinerhuis vertellen wat ze moeten eten en niet eten. Aanhangers van Rudolf Steiner zijn antroposofen dus vegetarisch en zien er net zo uit als Ray.
Slecht dus.
Met rauwe eieren is dat proces nog extra te versnellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacreriën...
oke, dat kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
via mirc en dan channelmodes.
dus niet via de chat op hun site
Ja, die is gezet op een bedrijf in het science park in ehv/Son.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ziet ook ban gezet door suzzy om 16.49 toch?
Die vent is volkomen gestoord en weet duidelijk niet waar hij over praat. Vunzige smoothie is het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef SeSeSeS het volgende:
En ouwe mensen rauw eten geven word hun dood.. die darmen nemen daar nix van op! Ja de bacteriën...
Zijn ze verbannen naar een zolderkamertje ergens in Scheveningenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
Kan Harry de Alleskunner geen reggae spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De reggae gaat niet door, de band heeft afgezegd en Harry kan geen reggae spelen.
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.quote:
Precies. En geld willen verdienen met die idioterie en het dan ook nog niet commercieel noemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.
Hij is weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Corrie is een fan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
De hyves van de zanger
http://jaipah.hyves.nl/
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Je moet gewoon een groene smoothie nemen voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.
Misschien dacht hij (omdat Harry het maar over 1000000 kijkers heeft) ik zal ze vanavond nog even verblijden met mijn aanwezigheidecht dan slaap ik alweer niet vannacht, van Harry moet ik al zo dromen
als ik tegen een uurtje of 5 in slaap sukkel.
Oh, even kijken. Of hij het uit gaat leggen.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef Jian het volgende:
Wegens ongekend succes heeft Johan besloten om de komende vijf dagen zelf in dat bed te gaan liggen
Komt doordat je automatisch operator wordt.quote:
Het programma stopt om 24.00 maar Harry blijft slapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel is het mogelijk dat je er achter komt hoelaat Harry vertrekt?
Johan zei vanochtend 24:00 uur.
Harry zei net nog een paar uurtjes.
Maar hier en daar denken ze morgenochtend.
Goed, bedankt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het programma stopt om 24.00 maar Harry blijft slapen.
Mod Kees is gewoon Hansiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zag het niet te geloven en een mod Kees????
Ik heb genoten Liesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
Die reggae man was een verademing na 3 dagen Harry.
Je hebt al antwoordt Fluiter dat is ook wat ik er van weet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, bedankt.
Morgen ontbijt met Harry en Johan.
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.quote:
oké dan rest de vraag wie is suzzy??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.
Er worden dus duidelijk spelletjes gespeeld. Waarschijnlijk is er een nijpend tekort aan mods ontstaan en proberen ze met een beetje goochelen met namen en identiteiten het idee te wekken dat ze op volle sterkte zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mod1 was ook Hansie dus er klopt iets niet. Toen mod1 er was zat Hansie gewoon onder zijn privénaam op de chat en was geen mod.
Hansie is twee keer ingelogd. 1 keer onder Mod Kees en de andere onder zn privénaam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hansie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
oké dan rest de vraag wie is suzzy??
Aaltsje?quote:
Suzzy chatte eerder onder de naam SuzzyJane. Ze heeft blijkbaar promotie gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
oké dan rest de vraag wie is suzzy??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |