Zijn ze verbannen naar een zolderkamertje ergens in Scheveningenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan je gevoegelijk vergeten. Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix. Waarschijnlijk is JV door de knieën gegaan en heeft hij toegegeven aan Peter N en Liesbeth, die niet erg content zijn met de kritische blik waarmee wij ze volgen.
Kan Harry de Alleskunner geen reggae spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De reggae gaat niet door, de band heeft afgezegd en Harry kan geen reggae spelen.
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.quote:
Precies. En geld willen verdienen met die idioterie en het dan ook nog niet commercieel noemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een understatement .Supercreep met een zelfstandigen uitkering. Daar gaan je belastingcenten.
Hij is weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Corrie is een fan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
De hyves van de zanger
http://jaipah.hyves.nl/
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is ie weg of hebben ze hem ergens geparkeerd tot het zweefuurtje.
Je moet gewoon een groene smoothie nemen voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag hem wel weggaan maar of hij echt helemaal verdwenen is op de trein/auto/fiets/brommer is gestapt weet ik niet.
Misschien dacht hij (omdat Harry het maar over 1000000 kijkers heeft) ik zal ze vanavond nog even verblijden met mijn aanwezigheidecht dan slaap ik alweer niet vannacht, van Harry moet ik al zo dromen
als ik tegen een uurtje of 5 in slaap sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |