Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
en pietje/sv bied openlijk zijn excuus aan voor de woorden die hij over *krijg het mijn toetsenbord niet uit* aan.
Dat is al de tweede keer dat PietjeSV zoiets doet dan. De eerste keer was bij Cc over dat zelfmoord overwegen. Kennelijk denkt PietjeSV niet goed na voordat hij iets post.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....
huhquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Er zitten 56 users in de chat en Johan is aan het woord dusss.... nó chance!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Heb die excuses niet gelezen.
Naar Cc heeft hij, volgens mij, nooit excuses aangeboden want dan zou hij een leugenaar geweest zijn(eigen woorden), wat maakt hem dit nu??
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.
Een bangerd? Terecht ook misschien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?
Nee, een leugenaar, zijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Een bangerd? Terecht ook misschien?
Echt geen idee.
Misschien iemand die liever toch wat beleg op de boterham heeft?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?
Yes snet, alle bans opgehevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
mag Beequeen inmiddels ook weer op de chat
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yes snet, alle bans opgeheven
Alle Bans zijn opgeheven... en als ik merk dat dat niet klopt, word ik écht boos....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef snetje het volgende:
Het kan me totaal niet meer boeien, die hele chat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.
gaat best goed ik hoef er maar 1 te negerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vraag is of je op dit moment wel in de chat moet willen. Er is momenteel een aardige Eviwon-overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |