Cc had vanavond wat anders te doen, heb ik al 3 of 4 keer gezegdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik denk dat Cc het wel weer gezien heeft daar...![]()
In iedergeval heeft de actie "Alle Bannen Opgerot" gewerkt...
Hoeveel keer ook weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Cc had vanavond wat anders te doen, heb ik al 3 of 4 keer gezegd
En ze kwam de eerste keer wel opdraven. Dus wat er ook is, ze moet het tegen Jaap zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
en weer was Palma negatief iets over jaap dat ie zwak was, nog 1 keer en ik pak haar ff aan, vind dat zo min dat een *bekende* zo over een collega, of ex collega praat, als ze gewoon wil mee ouwehoeren had ze een andere naam moeten aannemen, want ze vergeet dat wat zei zegt wel onthouden wordt.
Bedankt tuinfluiter voor deze verslagjes, ik kijk niet en lees slechts hier mee momenteel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan : Zijn er nog vragen?
*Weet niet waar de zanger het over had, kom erin vallen, iets van ziekte, darmen, hamburg, 1/3 vitaminen opnemen dus vitaminen bijeten.
Johan : Ik kwam net uit Apeldoorn en voelde me raar , maar bedacht me dat ik gewoon wat moest eten.
Harry: je krijgt applaus, heel veel applaus.
Zanger Paul: Overgewicht geef niet op, zet door.
Ja va;t me gewoon op, bbbrrr krijg nu echt een nare smaak van Palma, doe je gewoon niet omdat ze weet alles wat zei zegt onthouden mensen en zo negatief steeds over Jaap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ze kwam de eerste keer wel opdraven. Dus wat er ook is, ze moet het tegen Jaap zeggen.
ja erg hèquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
en pietje/sv bied openlijk zijn excuus aan voor de woorden die hij over *krijg het mijn toetsenbord niet uit* aan.
Ja wat is het nou, is het niet waar of door de knieen vrees het laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
en pietje/sv bied openlijk zijn excuus aan voor de woorden die hij over *krijg het mijn toetsenbord niet uit* aan.
Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
Dat is al de tweede keer dat PietjeSV zoiets doet dan. De eerste keer was bij Cc over dat zelfmoord overwegen. Kennelijk denkt PietjeSV niet goed na voordat hij iets post.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Sly hij had het écht over Sly en excuses en Sly en.... excuses en Sly en zo.....
huhquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Er zitten 56 users in de chat en Johan is aan het woord dusss.... nó chance!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee keer geprobeerd iets te reageren daarover. Leg dat nou aan me toetsenbord?? Het komt er niet op
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Heb die excuses niet gelezen.
Naar Cc heeft hij, volgens mij, nooit excuses aangeboden want dan zou hij een leugenaar geweest zijn(eigen woorden), wat maakt hem dit nu??
Hij wilde het in eerste instantie niet doen, dat maakte hem een leugenaar, wat is hij nu dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft aan Cc twee dagen later zijn excuses publiekelijk aangeboden. Kennelijk is PietjeSV geen man van zijn woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |