Heb al ff gespiekt op de chat, was het al aan het bijwerkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Roland Verstappen (verstond ik althans), zanger en liedjesschrijver en docent Engels.
ach...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik moet ineens aan Menyou denken bij dit liedje.
Stom hè? Maar ik denk vaak aan Menyou. Ben blij dat Cc regelmatig een groet brengt als ze langs het PSV stadion rijdt op haar fietsiequote:
"Ken"hem alleen van de eerste maanden meelezen en de paar maanden dat ik "echt"op fok! zat. Maar was ook 1 van de mensen die het vreemd vond dat hij zo lang wegbleef......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stom hè? Maar ik denk vaak aan Menyou. Ben blij dat Cc regelmatig een groet brengt als ze langs het PSV stadion rijdt op haar fietsie.
Las het. De moderatie is pet, ze doen maar wat. Suzzy zegt van niks te weten over de ban van Cc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Er wordt weer gereageert door mod-kees tegen Maanvis en SeSeSe want je mag niet vragen over Cc en over BQ.
Dat is vast omdat hij haar nogal hard tot stilte maande toen ze hard zat te lachen tijdens zijn gesprek met Heintje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Palma zegt ff geen zin in Jaap te hebben.
Ze is er vanavond niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan de ban van Cc niet gewoon opgelost worden door Cc, als er iemand toch mondig genoeg is.
Heb ik niet gezien, zou dat de reden zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is vast omdat hij haar nogal hard tot stilte maande toen ze hard zat te lachen tijdens zijn gesprek met Heintje.
Ja dat denk ik echt. Hij blafte haar flink af terwijl ze zat te schateren dwars door zijn bezoek heen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, zou dat de reden zijn?
Ja ik vroeg aan Palma waarom ze zo over Jaap praat, vind ik niet netjes, maar ze reageert daar gewoon niet op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Palma zegt ff geen zin in Jaap te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |