Kan er wel om lachen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan me totaal niet meer boeien, die hele chat niet.
Piet kruipt jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik kan weer werkchatten en PietjeSV kruipt wederom?
Mooi.
Kreeg wel een mailreactie: Alsido gaat met de betreffende mod overleggen en schelden en bedreigen mag niet ...
Ik kijk morgen wel op stream ende chat!
IS ER DAN NIETS MEER HEILIG!!?!?!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik Mera begin te snappen, qua Moniekmootje
Heb Mera vv Moniek gemist? zag je het al eerder over hebben..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik Mera begin te snappen, qua Moniekmootje
Tuurlijk wel!quote:
ja, uit 136 landenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Maanvis het volgende:
Dit zijn geen camera's, dit zijn alleen maar lieve chatters
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt ie ook een halte bij de grote beekquote:
Ja, Mera gaf een tweetal remarks waarin ik een irritatie tov Moniek's bereidwilligheid bij Harrie in bed te kruipen proefde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Heb Mera vv Moniek gemist? zag je het al eerder over hebben..
Volgens Mera is de deadline met voldoende handtekeningen gehaald en doet Johan op drie maart dus mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
O ja, monorail!!! iemand nog iets gehoord van de politieke plannen van Johan vandaag????
En de bestrating van je tuintje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Mera is de deadline met voldoende handtekeningen gehaald en doet Johan op drie maart dus mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven.
Ik kan niet wachten op mijn monorailhalte.
Geniaal gecapt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet paranormaal, maar ik voel de aanwezigheid van intuïtieve dingen.
[ afbeelding ]
Golden Garden. Linksaf bij Dead End Parkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |