En mij negeert hij helemaal. Wat een moeilijk figuur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
over de ban van BQ komt mod-kees zo bij me terug.
En dat alles sinds een ander forum in the picture is...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel veul van een bepaald forum die ineens geen mod meer zijn of geband worden. Of speculaas ik nou?
Maar die persoon kan dat toch niet weten? want die zit toch niet meer bij de club, of gok ik verkeerd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Disana het volgende:
Ik krijg net een privébericht uit betrouwbare bron dat beequeen weer op de chat kan posten.
Tegenvallen doet het me niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn verwachtingen niet te hoog stel als het Palma betreft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik vroeg aan Palma waarom ze zo over Jaap praat, vind ik niet netjes, maar ze reageert daar gewoon niet op.
nee vind dat erg oncollegiaal, want als Jaap haar weer uitnodigt pakt ze de 1e de beste trein richting Eindhoven.
Vind Palma erg tegen vallen op dit punt.
Tita bevestigt het dus ik geloof er maar inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar die persoon kan dat toch niet weten? want die zit toch niet meer bij de club, of gok ik verkeerd?
ze kan er weer op had prive met mod-kees.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En mij negeert hij helemaal. Wat een moeilijk figuur.
Het ging me meer om die tip uit betrouwbare bron, van Bq zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tita bevestigt het dus ik geloof er maar in
Beequeen zal wel blij zijn dat ze weer mee kan lezen.
Even testen:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan er weer op had prive met mod-kees.
maar wat wel opvalt, ik kan niet meer kopieren hebben ze zeker veranderd want het *pakt* het niet meer.
Bij mij lukt het nog gewoon hoor. Via de pagina van Heidi dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kan er weer op had prive met mod-kees.
maar wat wel opvalt, ik kan niet meer kopieren hebben ze zeker veranderd want het *pakt* het niet meer.
Daar botsen we toch al vaker tegenaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik had ff met Kees (hans) gepraat waarna ie de ban van CC eraf haalde.
Was geen fijn gesprek, wat een star persoon is het ook. Wat mij betreft gaan we zo snel mogelijk ons eigen IRC kanaal oprichten.
En dat vervolgens alles smooth loopt, wat zou iedereen er dan nog te bespreken hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik had ff met Kees (hans) gepraat waarna ie de ban van CC eraf haalde.
Was geen fijn gesprek, wat een star persoon is het ook. Wat mij betreft gaan we zo snel mogelijk ons eigen IRC kanaal oprichten.
Vager kan haast niet, toch thanx for the info. Ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Disana het volgende:
Ik krijg net een privébericht uit betrouwbare bron dat beequeen weer op de chat kan posten.
Beter het zelf te verwoorden Sesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef SeSeSeS het volgende:
- chatberichten kopieren is niet toegestaan -
Jep.quote:
Of gewoon een linkje naar tinypic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |