quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Vlindur het volgende:
DA heeft 3 pakken pampers voor de prijs van 2. Dat hoort hier ook toch?
Ik had die slofjes ook nodig, morgen ga ik ook naar de wibra hier in Rotterdam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef Noli. het volgende:
Erg leuk die slofjes bij Wibra.![]()
Gistermiddag kreeg ik de folder binnen, heb meteen manlief gebeld (de folder was nog geen 5 min. door de bus) en die reed na zijn werk meteen naar de dichtstbijzijnde Wibra.
Er lagen nog drie paar alleen in maat 56-62.![]()
Roofgoed dat spul..
* Noli. zichzelf een schop onder haar kont geeft om verder te gaan met zelf weer slofjes maken *
ik ook niet, maar hier bij mijn werk zit een wibra en naar aanleiding van dit topic heb ik de online folder bekeken en dat ziet er leuk uit. Maar de wibra is niet echt mijn soort winkel, maar even doorbijten als ik er straks in de pauze even ben.quote:
ik ook bijna niet maar je kan natuurlijk altijd op www.wibra.nl kijkenquote:
ik stuur mijn moeder er altijd op uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef Troel het volgende:
Klopt, maar ik kom er zelden omdat hij niet in Ijsselstein zit. En er naartoe gaan voor een aanbieding kost vaak net zoveel als elders dat artikel wat duurder halen
Of www.degoedkoopsteluiers.nl ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor een volledig overzicht van de luieraanbiedingen heb je ook de website www.watkostenluiers.nl
He een autostoel voor kinderen van 0 kiloquote:
Jij leeft voor het afkraken van anderen hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
He een autostoel voor kinderen van 0 kilo![]()
Deze stoel kan je pas vanaf 1 jaar gebruiken. Als de beschrijving al niet eens goed kan zijn... je zal maar ouders hebben die dat niet weten en in deze stoel een baby van een paar dagen oud zetten
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Jij leeft voor het afkraken van anderen hè?
Ah, hier ga ik mn kerel even op wijzen! We hebben een tweede autostoeltje nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef willempjewever het volgende:
En 20% korting autostoeltjes en gratis thuisbezorgd (Halfords):
http://www.halfords.nl/NL/Kids/Catalog/CategoryProductList.htm?categoryId=26497&subCategoryId=
zeker niet duur en leuk!! Ik heb hele leuke laarzen voor Amber gzien, maar ze hebben alleen nog maat 32-33quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef trui het volgende:
crocs heeft nu kortingen tot 70% op winterlaarzen enzo. er zitten nog wel leuke dingen bij!
een troost, zweetkakken = natte sokken = koude voeten, die laarzen zijn alleen leuk als het echt echt echt koud is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
zeker niet duur en leuk!! Ik heb hele leuke laarzen voor Amber gzien, maar ze hebben alleen nog maat 32-33
klikquote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Linda2205 het volgende:
zijn er ergens in NL nog pampers in de aanbieding?
oh!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, bij de Hema was er flink afgeprijsd en ik heb echt hoopjes boxershorts ingeslagen voor wènâg![]()
2 euro voor een set van 2 is toch geen geld.
dit was wel voor mijn kroost moet ik er bijzeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
binnenkort weer tijd voor een tripje richting Hema dus
(echt ik hóu van de Hema!)
ja ik ga ook voor mijn kroost kijken!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was wel voor mijn kroost moet ik er bijzeggen.
kroosterin? kroosteres?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik ga ook voor mijn kroost kijken!![]()
ik heb kroosthihi. Yay!
of is t kroos als t er maar 1 is?
Tja, 8.50 of 10 euro, zoveel verschil zit er ook niet in.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind de NL pampers ook veels te duur...hier kosten ze 8.50 per pak
Als je 1 pak koopt niet nee, maar 2 jaar à 3 pakken per maand = 100¤ winst. Dat jij dat niet veel vindt moet je zelf weten, maar hier is het welkom.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Tja, 8.50 of 10 euro, zoveel verschil zit er ook niet in.
Ik vind die luiers niet zoveel kosten, ben meer geld kwijt aan de spullen die de kids weten af te breken zoals laatst mijn dvd recorderEn dat ding staat nog achter slot en grendel, maar je vergeet het 1 keer af te sluiten...
Omdat ze in de toekomst misschien wel in de aanbieding komen en dan weet je vast dat ze heel lief zijn. (Isabeau heeft getest en goed bevonden)quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben ook zukse toffe rood met witte stippen sexy rompers voor je kroos Huups!
Niet in de aanbieding..dat dan weer niet...waarom meld ik t dan hier?![]()
eeeeenn in t winkelmandje...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben ook zukse toffe rood met witte stippen sexy rompers voor je kroos Huups!
hahaa dat lees ik nu pas; nou die ligt hier ook al op Evie te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
aaah wat baal ik nu ervan dat ze hier geen dirx hebben die zijn heerlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Stiemie het volgende:
En bij Dirx hebben ze nu huggies pure billendoekjes voor maar 99 cent. Het gaat om zowel de blauwe geurloze variant als om de groene (heb vanmorgen dus maar meteen 6 pakjes meegenomen)
ha!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Huup! De hygienische (toilet) doekjes zijn in de bonus bij Appie! 99 cent slechts!
lijkt me niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
Een kleine aanvulling. Mensen die bij Atos Origin werken hebben ook zo'n pas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:39 schreef amaranta het volgende:
En bijj de Philips personeelswinkel in Eindhoven, zij er heel veel avent spullen (flessen, speen, kolf, borstschelpen, pads, etc) voor de helft van de prijs.
Je hebt echter wel een personeelspas (die krijg je als je bij philips werkt) nodig.
Ik had die mail ook, die tentjes zijn echtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben bij Lief! nu een leuke aanbieding dat je bij een bestelling boven de 40 euro een gratis speeltentje (j/m) twv 24,95 krijgt. Als je dan toch aan het bestellen bent; met de Eurocampcode st10 ontvang je ook nog eens 10 euro korting op een strandset voor jongens op meisjes! (van 12,95 voor 2,95)
Koterkado!quote:Wegens succes met 1 dag verlengd!
Ook zullen zondag 21 en maandag 22 maart alle kortingscodes werken, aan u dus de keus welke korting het beste bij u past.
Ik heb hem ook gezien!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:24 schreef Lenaatje het volgende:![]()
Gisterenavond was het een kindertent met allerlei tunnels. Hihihi!
Die tentjes waren echt snel op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben bij Lief! nu een leuke aanbieding dat je bij een bestelling boven de 40 euro een gratis speeltentje (j/m) twv 24,95 krijgt. Als je dan toch aan het bestellen bent; met de Eurocampcode st10 ontvang je ook nog eens 10 euro korting op een strandset voor jongens op meisjes! (van 12,95 voor 2,95)
Kreeg ik bij lekker in het leven magazine.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en waar haal je die bonnen? Ik wil ook!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:41 schreef Jaheur het volgende:
Vandaag bij de jumbo geweest en de lekker leven bonnen gebruikt.
Heb dus voor 30 euro 6 pakken pampers :-D
hoezo 30 euro?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:41 schreef Jaheur het volgende:
Vandaag bij de jumbo geweest en de lekker leven bonnen gebruikt.
Heb dus voor 30 euro 6 pakken pampers :-D
Oh lachen! Ik ben gek op Jip&Jannekequote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef Keshet het volgende:
Voor de kleine oranjefans onder ons: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/feest/oranjefans.aspx
Grr... net 2 weken geleden gekocht voor 54 euroquote:Op zondag 16 mei 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de ouders/papa's/mama's die (nog) op vakantie gaan vanaf dinsdag 18 mei een Deryan luxe kinderreisbedje van 54.99 voor 39.99
Dat staat er dus niet bijquote:Op zondag 16 mei 2010 09:14 schreef Nijna het volgende:
Maar is dat de peuter of de baby Deryan...? Want dat babyding is echt klein namelijk... en ook goedkoper en gezien de prijs gok ik dat dit de babyuitvoering is. Anders is het absoluut een leuke aanbieding!
via de site al uitverkochtquote:Op zondag 16 mei 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de ouders/papa's/mama's die (nog) op vakantie gaan vanaf dinsdag 18 mei een Deryan luxe kinderreisbedje van 54.99 voor 39.99
Bij de makroquote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef willempjewever het volgende:
Zijn er nog ergens 3 pakken pampers voor 20 euro te koop? AH heeft ze nu 3 voor 25 euro , maar dat vind ik niet zo denderende aanbieding.
Wat Lily zegt is al incl BTW 8,33 per pak als je 2 van die megadozen koopt waar 3 pakken per doos in zittenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef bodpa09 het volgende:
De Makro laat altijd aanbiedingen zonder BTW zien, Lily. 9,99 is met BTW.
Waarom?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat echt pampers, uit nood heb ik gister een pak gehaald omdat onze AH alleen eigen merk en pampers heeft.. Maar wat een ondingen.. Echt kutluiers.
Goedkoper dan kruidvat eigen huismerk?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook pampers en hier bevallen ze prima. Moet er ook wel bij zeggen dat ik nooit andere heb gehad, maar als mensen mij kunnen vertellen waarom anderen beter zijn dan hoor ik dat graag![]()
De flesvoeding hebben we wel van de AH, maar dat is alleen omdat hij 3 euro goedkoper is
Ah sorry, dan Lily!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat Lily zegt is al incl BTW 8,33 per pak als je 2 van die megadozen koopt waar 3 pakken per doos in zitten
+een gratis Nijntje knuffel krijg je er bij
Ik moet weer naar de Makro, effe alvast een maat groter hamsteren! Ben zeer tevreden over Pampers
Sinds ze vernieuwd zijn blijft Jen niet goed droog in de pampers en ze krijgt er uitslag van..quote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook pampers en hier bevallen ze prima. Moet er ook wel bij zeggen dat ik nooit andere heb gehad, maar als mensen mij kunnen vertellen waarom anderen beter zijn dan hoor ik dat graag![]()
De flesvoeding hebben we wel van de AH, maar dat is alleen omdat hij 3 euro goedkoper is
Die kan je na gebruik losmaken en zo de luier oprollen en dichtplakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook alltijd pampers trouwens.
Nu voor Eva de easy up onder andere. Zit alleen een rare sticker op de achterkant die ik niet kan plaatsen.
is dat die dubbele handsfree?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef Ticootje het volgende:
iemand een leuke site/aanbieding voor de medela freestyle?
Wat zijn die dingen toch duur...
hihih, amarantaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Stiemie het volgende:
Die kan je na gebruik losmaken en zo de luier oprollen en dichtplakken![]()
zoiets heb ik net ook gedaan, op de gok, maar het plakken ging niet zo denderend...dus vandaarmijn vraag.quote:
Ja die... Of de pump in style ofzo, maar die is amper goedkoper... Het moet in elk geval een dubbele zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef lily het volgende:
[..]
is dat die dubbele handsfree?
dat vind ik zo'n raar ding...
Ik zag hem net staan bij de kruidvat. Het is de baby luxe uitvoering.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:14 schreef Nijna het volgende:
Maar is dat de peuter of de baby Deryan...? Want dat babyding is echt klein namelijk... en ook goedkoper en gezien de prijs gok ik dat dit de babyuitvoering is. Anders is het absoluut een leuke aanbieding!
die prijzen zijn inderdaad absurdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die... Of de pump in style ofzo, maar die is amper goedkoper... Het moet in elk geval een dubbele zijn.
Ja belachelijk, M. sloeg stijl achterover dat ik er 1 zag van avent van 500 euro. Mensen 500 euro! Das een hoop geld..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef lily het volgende:
[..]
die prijzen zijn inderdaad absurd
Ik heb een enkele (avent philips), 150 euro en als je dan kijkt wat het uiteindelijk is....belachelijke prijs!
2e hands kan ook prima bij buggy's, veel mensen gebruiken ze namelijk maar af en toe. Ik heb een maclaren buggy gekocht voor 25 euro 2e hands en die was nog in nieuwstaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de geleende buggy op vakantie prima beviel, denk ik erover er eentje te kopen.
ik herhaal mijn vraag maar weer evenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef willempjewever het volgende:
Zijn er nog ergens 3 pakken pampers voor 20 euro te koop? AH heeft ze nu 3 voor 25 euro , maar dat vind ik niet zo denderende aanbieding.
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik herhaal mijn vraag maar weer even
de aanbiedingen zijn sinds een paar maand alleen nog maar 3 voor 25 euro. Makro is misschien goedkoper, maar dat zit hier 40 km vandaan en dan ben ik evenveel kwijt door de benzine kosten.
Dat zijn veeeel luiersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
uhuhquote:
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak). Evenals de billendoekjes, want die zijn in een handige opbergdoos 12 pakken ook heel goedkoop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
Inclusief btw is dat 8 nogwat.... het scheelt wel, maar niet mega.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak).
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaad
Daarvoor ga ik niet naar de makro rijden nee.. das nog geen 2 euro per pak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
ja inderdaad..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.
Dit is dan ook niet de fijna aanbiedingquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
7 euro ex is 8 nog wat incl...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de fijna aanbieding
Je hebt ook wel dat je bij afname van drie dozen a 3 pakken nog geen 7 euro excl btw moet betalen. Dan kom je wel echt goedkoper uit
je kan ook naar Wateringenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
7 euro ex is 8 nog wat incl...
Al betaal je 6 ex.. dan haal je ongeveer een euro per pak winst in vergelijking met de aanbieding die er bijna altijd is 3 voor 25.. Serieus dan bespaar je 9 euro... Ik zou ervoor naar delft moeten rijden enz.. Ik denk dat het geen reet uitmaakt..
Net zo ver...quote:
Ik heb 1x luiers gekocht bij de Makro omdat het zo goedkoop zou zijn. TOen ik na ging rekenen bleek ik veel duurder uit te zijn.quote:
Die nemen wij inderdaad, die aanbieding van nu en vorige krantje is gewoon 3 voor 25 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de fijna aanbieding
Je hebt ook wel dat je bij afname van drie dozen a 3 pakken nog geen 7 euro excl btw moet betalen. Dan kom je wel echt goedkoper uit
Deze week nog geen beesie hoor, ik ben vanmorgen nog geweest....quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef willempjewever het volgende:
nee, ik wil een beesie hebben van de ah, daar ga ik nu de luiers kopen
Dat dus. Voor 1 ding naar de Makro gaan is bijna altijd duurder (of het moet om een tv gaan ofzo).quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef happyme28 het volgende:
Wij halen van alles bij de Makro dus rijden er toch heen (ook van rijswijk naar wateringen dus da's misschien 2 liter benzine) dus zelfs die 3 voor 25 euro is voor mij gunstig. Naar de boogaard is lastiger want daar heb ik alleen op zaterdag tijd voor en de makro heeft veel ruimere openingstijden. Kreeg er trouwens nu een grote Nijntje knuffel bij
Ja zeg, wanneer ben je thuis dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Zeg al die mensen die naar Wateringen gaan voor de luiers... kom es gewoon bij mij op de koffie dan als je toch daar bent![]()
ja maar jij woont helemaal niet naast de makroquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Zeg al die mensen die naar Wateringen gaan voor de luiers... kom es gewoon bij mij op de koffie dan als je toch daar bent![]()
Goed punt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar jij woont helemaal niet naast de makro
die heeft mijnzus gekocht, bevalt goed, maar is wel wat hoog. Vanaf ongeveer 2,5 a 3 jaar te gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Nu bij Kruidvat houten loopfietsjes in jongens- of meisjesvariant voor 29,95
Eva is er ook net te kort voor, we hebben er een gat bijgemaakt en nu past ie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die heeft mijnzus gekocht, bevalt goed, maar is wel wat hoog. Vanaf ongeveer 2,5 a 3 jaar te gebruiken.
Geen idee. Ik zou ze anders bellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Troel het volgende:
GAAF!
Het is alleen zo ver weg. Zouden ze in Utrecht dezelfde opruiming hebben?
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil een babyfoon omdat ie straks op zolder komt. Dan is t wel prettig dat ik m kan horen als ik beneden zit of in de slaapkamer, als alle deuren dicht zitten.
Ik denk dat ik m in de tuin wel kan horen![]()
Mijn zus had dr babyfoon weggegeven, want toch niet nodig. Tim was geboren en thuis en er moest een nieuwe kopen
Nu gebruikt ze m ook niet meer zoveel als in t begin.
als je 't bonnetje nog hebt kun je 'm misschien nog terugbrengen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:23 schreef Mereltje het volgende:
Mooie aanbieding van de babyfoon, heb helaas net vorige week een babyfoon gekocht (Alecto 89 DECT)
ik heb hem al gebruikt, verpakking weggegooid en batterijen opgeladen. Niets aan te doen, deze babyfoon is in 2010 wel als best getest (Best Baby & Infant Product verkiezing 2009-2010) en is ook een aanbieding bij de Kijkshop voor 90 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef trui het volgende:
[..]
als je 't bonnetje nog hebt kun je 'm misschien nog terugbrengen?
Ik ook, maar ik hoor vanuit onze slaapkamer of de woonkamer hem dus echt niet als hij op zn kamer ligt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...
dat is ook zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...
ons huis is ook nog eens bar slecht geïsoleerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hoor vanuit onze slaapkamer of de woonkamer hem dus echt niet als hij op zn kamer ligt.
Ik vind het ideaal en een fijn idee ieder geluidje te horen!
BIj de DA ook deze weekquote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef sindell het volgende:
Volgens mij vanaf morgen bij Kruidvat
3 pakken Pampers voor ¤ 25
Alle luierdoekjes weer gekocht. Ik kan weer een paar maanden verderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Orea het volgende:
Mega doos Zwitsal Luierdoekjes, 17 pakken incl. bewaardoos, ¤ 27,-
En sowieso 25% korting op zwitsal producten bij de Etos
Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Shandaly het volgende:
Pampers aanbieding alert!!!
Bij de ETOS zijn ze nu 3 halen, 2 betalen.
Ja, in die Active Fit zitten echt veel minder luiers in per pak. Volgens mij als ze een beetje gaan bewegen kruipen/lopen dat die BabyDry ook prima gaat, lijkt me dun genoeg dus die blijf ik gewoon gebruiken denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer niet
Dat is lekker kopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, ik dacht dat die dingen gekoppeld waren aan die doos van de prenatal???
Heb ze bij beide meiden gehad...
Ik hoorde idd ook dat ze willekeurig uit een adressenbestand kiezen. Ik heb ze iig zowel bij de oudste als bij de jongste gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mij(ik heb toen iedere doos wel aangevraagd en zelfs via internet geprobeerd me in te schrijven)
Fijn dat jij t ff hebt uitgerekend, dat moest ik nog doen thx hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze gisteren gekocht, ik dacht dat het nieuwe pakken waren en daarom er minder inzatener zaten er trouwens maar 3 per pak minder in. In totaal 9 luiers minder dus, maar wel ¤ 5,= goedkoper per 3 pakken. Normale actie is vaak 3 pakken voor ¤ 25,= Ik heb er een rekensommetje op los gelaten... ik heb nu ¤ 0,20 ipv ¤ 0,23 per luier betaald, dus toch goedkoper. ga wel uit van maat 4+. Ik vind ze trouwens wel fijner, ze zijn dunner en zitten mooier... En de afbeeldingen op de luier zijn leuker... maar dat is helemaal niet zo belangrijk natuurlijk.
hahaha nee dat niet maar ging voor mezelf na waarom wij ze niet zouden krijgen en toen dacht ik, zou het dat zijn maar je hoefde geen inkomen op te geven vlgs mij.........quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef Meimeltje het volgende:
het-is-mij; moest je dan een inkomen opgeven?
Ik krijg ze hier ongeveer per kwartaal geloof ik. En altijd als die bonnen in de brievenbus liggen is de actie van Etos er.
Wel balen dat niet iedereen ze krijgt als je je wel opgegeven hebt.
Hier ookquote:Op zondag 18 juli 2010 09:15 schreef Marlinde het volgende:
Stom joh, bij onze Etos nemen ze de bonnen niet meer aan icm een aanbieding. Ze zeiden dat geen enkele Etos dat meer mocht doen
Jammer, had ook graag nog 20 euro korting gehad
Ik kreeg ze nadat ik me had ingeschreven op de pampers site, incl. tijdschriftje van Pampers, passend bij de levensfase van je babyquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*
Dit is zeker niet online te bestellen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Webkim het volgende:
Ik wilde even zeggen dat Kruidvat vanaf vandaag weer AmbiToys heeft, die zijn opnieuw in productie.
Een tijdje geleden waren hier wat mama's erg enthousiast over de zonnetjesrammelaars.
[ afbeelding ]
http://dagjeuit.praatjesm(...)oninginjulianatoren/quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef dolphinqueen het volgende:
geen bon voor Julianatoren? Ik weet het ik vraag veel
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!![]()
Heb ongeveer een jaar geleden 1 pakketje kunnen kopen, toen was alles op en nu lagen ze er weer.
Gelijk ingeslagen! Aanrader!
He wat grappig, dat zijn dus hier de favoriete slabben! en ik heb groot ingeslagen,nu een stuk of 10 van (naast kleine slabben). Echt geweldig fijne dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
Bedankt voor de tip met voordeelmuis. Heb nog nooit van Attent supermarkten gehoord, dus dat belooft niet veel goeds maar zal eens kijken. Vind de Baby dry ook zo veel fijner dan Active Fit. Volgens de verkoper scheelde het niets. Apart dan dat bij ons de Active Fit nooit een nacht mee gaan zonder door te lekken. Het is nu sinds 4 dagen op een rij dat wij s'ochtends heel vroeg alles mogen verschonen. Een keer zelfs s'avonds laat al. Heb jij dat ook meegemaakt Het-is-mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef het-is-mij het volgende:
Ja irritant dat overal alleen de active fit in aanbieding is he?
Heb ze wel gekocht maar vind ze minder fijn dan de baby dry........
Vlgs voordeelmuis.nl is de baby dry in de aanbieding bij attent supermarkten, zit hier 40 km verderop ofzo hehe dus dat schiet niet op maar misschien voor jou wel.
Ja, maar geen BabyDryquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
De pampers zijn volgende week bij de C1000 in de aanbieding, 3 pakken voor 19,98.
Nee klopt, maar die zit tegenwoordig heel vaak niet meer bij die aanbiedingen toch? Ik heb eigenlijk meestal active fit nu.quote:
Oh die bon heb ik volgens mij ook gekregen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik had de bonnen ook Meimel, heb vandaag ff groot ingeslagen: 3 pakken voor de prijs van 2 (pampers dus) en jumbodoos met 7 euro korting. Altijd leuk.
De active-fit zijn volgens mij nu overal in de aanbieding ofzo, zag het bij kruidvat en sdb in ieder geval!
Dat heb ik dus ook...Ik dacht dat dat zogenaamde 'dry max' op de nieuwe verpakking van active fit wel veel goeds zou betekenen, dus ik heb groot ingeslagen bij een aanbieding laatst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip met voordeelmuis. Heb nog nooit van Attent supermarkten gehoord, dus dat belooft niet veel goeds maar zal eens kijken. Vind de Baby dry ook zo veel fijner dan Active Fit. Volgens de verkoper scheelde het niets. Apart dan dat bij ons de Active Fit nooit een nacht mee gaan zonder door te lekken. Het is nu sinds 4 dagen op een rij dat wij s'ochtends heel vroeg alles mogen verschonen. Een keer zelfs s'avonds laat al. Heb jij dat ook meegemaakt Het-is-mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...Ik dacht dat dat zogenaamde 'dry max' op de nieuwe verpakking van active fit wel veel goeds zou betekenen, dus ik heb groot ingeslagen bij een aanbieding laatst.
En nu lekt Thijs heel erg vaak door en hebben we overdag ook veel meer andersoortige ongelukjes. Kortom: bergen vieze en natte was en 's avonds laat of 's ochtends heel vroeg wordt hij soms ook gewoon echt wakker omdat hij te nat is. De luiers voelen ook veel sneller vol, vind ik.
Omdat ik het zat was doe ik nu een testje met Huggies super dry.Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Bonnen? Die heb ik gemist denk ik, zaten die in het AHreclame foldertje? Die heeft Wolf versnippertquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:59 schreef Nijna het volgende:
Die bonnen van AH he... ik zag daar achterop iets staan dat het voor 2 verpakkingen (ofzo iets) geldt, zoals ik het lees zou je dus 6 pakken kunnen halen en 4 betalen en 2 jumbo pakken met die korting en 2 van die 6-packs doekjes met korting... (ga het ff navragen bij de kassa, want dan sla ik heul groot in als dat is zoals ik het lees...).
ik had hem al in mn pm gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:28 schreef Keshet het volgende:
Aankomende week heeft 't kruidvat weer wat kinderspul in de aanbieding zoals ondergoed, pyjama's, rugzakjes, stapelbekertjes, etc.
Ook een nachtlampje en een projector. (Huup!)
Kwamen in een envelop volgens mij...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bonnen? Die heb ik gemist denk ik, zaten die in het AHreclame foldertje? Die heeft Wolf versnippert
Volgens mijn collega kwam dat via de bonuskaart en hij vond het geniepig want ze zien dus aan jouw aankopen dat je een baby hebt en sturen je dan kortingsbonnen voor luiers e.d.quote:
ik.denk eerder via de blije doos ed, want k heb ze gekregen zonder ooit babyaankopen te hebben gedaan bij de ah.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mijn collega kwam dat via de bonuskaart en hij vond het geniepig want ze zien dus aan jouw aankopen dat je een baby hebt en sturen je dan kortingsbonnen voor luiers e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |