via de site al uitverkochtquote:Op zondag 16 mei 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de ouders/papa's/mama's die (nog) op vakantie gaan vanaf dinsdag 18 mei een Deryan luxe kinderreisbedje van 54.99 voor 39.99
Bij de makroquote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef willempjewever het volgende:
Zijn er nog ergens 3 pakken pampers voor 20 euro te koop? AH heeft ze nu 3 voor 25 euro , maar dat vind ik niet zo denderende aanbieding.
Wat Lily zegt is al incl BTW 8,33 per pak als je 2 van die megadozen koopt waar 3 pakken per doos in zittenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef bodpa09 het volgende:
De Makro laat altijd aanbiedingen zonder BTW zien, Lily. 9,99 is met BTW.
Waarom?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat echt pampers, uit nood heb ik gister een pak gehaald omdat onze AH alleen eigen merk en pampers heeft.. Maar wat een ondingen.. Echt kutluiers.
Goedkoper dan kruidvat eigen huismerk?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook pampers en hier bevallen ze prima. Moet er ook wel bij zeggen dat ik nooit andere heb gehad, maar als mensen mij kunnen vertellen waarom anderen beter zijn dan hoor ik dat graag![]()
De flesvoeding hebben we wel van de AH, maar dat is alleen omdat hij 3 euro goedkoper is
Ah sorry, dan Lily!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat Lily zegt is al incl BTW 8,33 per pak als je 2 van die megadozen koopt waar 3 pakken per doos in zitten
+een gratis Nijntje knuffel krijg je er bij
Ik moet weer naar de Makro, effe alvast een maat groter hamsteren! Ben zeer tevreden over Pampers
Sinds ze vernieuwd zijn blijft Jen niet goed droog in de pampers en ze krijgt er uitslag van..quote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook pampers en hier bevallen ze prima. Moet er ook wel bij zeggen dat ik nooit andere heb gehad, maar als mensen mij kunnen vertellen waarom anderen beter zijn dan hoor ik dat graag![]()
De flesvoeding hebben we wel van de AH, maar dat is alleen omdat hij 3 euro goedkoper is
Die kan je na gebruik losmaken en zo de luier oprollen en dichtplakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook alltijd pampers trouwens.
Nu voor Eva de easy up onder andere. Zit alleen een rare sticker op de achterkant die ik niet kan plaatsen.
is dat die dubbele handsfree?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef Ticootje het volgende:
iemand een leuke site/aanbieding voor de medela freestyle?
Wat zijn die dingen toch duur...
hihih, amarantaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef Stiemie het volgende:
Die kan je na gebruik losmaken en zo de luier oprollen en dichtplakken![]()
zoiets heb ik net ook gedaan, op de gok, maar het plakken ging niet zo denderend...dus vandaarmijn vraag.quote:
Ja die... Of de pump in style ofzo, maar die is amper goedkoper... Het moet in elk geval een dubbele zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef lily het volgende:
[..]
is dat die dubbele handsfree?
dat vind ik zo'n raar ding...
Ik zag hem net staan bij de kruidvat. Het is de baby luxe uitvoering.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:14 schreef Nijna het volgende:
Maar is dat de peuter of de baby Deryan...? Want dat babyding is echt klein namelijk... en ook goedkoper en gezien de prijs gok ik dat dit de babyuitvoering is. Anders is het absoluut een leuke aanbieding!
die prijzen zijn inderdaad absurdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die... Of de pump in style ofzo, maar die is amper goedkoper... Het moet in elk geval een dubbele zijn.
Ja belachelijk, M. sloeg stijl achterover dat ik er 1 zag van avent van 500 euro. Mensen 500 euro! Das een hoop geld..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef lily het volgende:
[..]
die prijzen zijn inderdaad absurd
Ik heb een enkele (avent philips), 150 euro en als je dan kijkt wat het uiteindelijk is....belachelijke prijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |