Alle luierdoekjes weer gekocht. Ik kan weer een paar maanden verderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Orea het volgende:
Mega doos Zwitsal Luierdoekjes, 17 pakken incl. bewaardoos, ¤ 27,-
En sowieso 25% korting op zwitsal producten bij de Etos
Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Shandaly het volgende:
Pampers aanbieding alert!!!
Bij de ETOS zijn ze nu 3 halen, 2 betalen.
Ja, in die Active Fit zitten echt veel minder luiers in per pak. Volgens mij als ze een beetje gaan bewegen kruipen/lopen dat die BabyDry ook prima gaat, lijkt me dun genoeg dus die blijf ik gewoon gebruiken denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer niet
Dat is lekker kopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, ik dacht dat die dingen gekoppeld waren aan die doos van de prenatal???
Heb ze bij beide meiden gehad...
Ik hoorde idd ook dat ze willekeurig uit een adressenbestand kiezen. Ik heb ze iig zowel bij de oudste als bij de jongste gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mij(ik heb toen iedere doos wel aangevraagd en zelfs via internet geprobeerd me in te schrijven)
Fijn dat jij t ff hebt uitgerekend, dat moest ik nog doen thx hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze gisteren gekocht, ik dacht dat het nieuwe pakken waren en daarom er minder inzatener zaten er trouwens maar 3 per pak minder in. In totaal 9 luiers minder dus, maar wel ¤ 5,= goedkoper per 3 pakken. Normale actie is vaak 3 pakken voor ¤ 25,= Ik heb er een rekensommetje op los gelaten... ik heb nu ¤ 0,20 ipv ¤ 0,23 per luier betaald, dus toch goedkoper. ga wel uit van maat 4+. Ik vind ze trouwens wel fijner, ze zijn dunner en zitten mooier... En de afbeeldingen op de luier zijn leuker... maar dat is helemaal niet zo belangrijk natuurlijk.
hahaha nee dat niet maar ging voor mezelf na waarom wij ze niet zouden krijgen en toen dacht ik, zou het dat zijn maar je hoefde geen inkomen op te geven vlgs mij.........quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef Meimeltje het volgende:
het-is-mij; moest je dan een inkomen opgeven?
Ik krijg ze hier ongeveer per kwartaal geloof ik. En altijd als die bonnen in de brievenbus liggen is de actie van Etos er.
Wel balen dat niet iedereen ze krijgt als je je wel opgegeven hebt.
Hier ookquote:Op zondag 18 juli 2010 09:15 schreef Marlinde het volgende:
Stom joh, bij onze Etos nemen ze de bonnen niet meer aan icm een aanbieding. Ze zeiden dat geen enkele Etos dat meer mocht doen
Jammer, had ook graag nog 20 euro korting gehad
Ik kreeg ze nadat ik me had ingeschreven op de pampers site, incl. tijdschriftje van Pampers, passend bij de levensfase van je babyquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*
Dit is zeker niet online te bestellen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Webkim het volgende:
Ik wilde even zeggen dat Kruidvat vanaf vandaag weer AmbiToys heeft, die zijn opnieuw in productie.
Een tijdje geleden waren hier wat mama's erg enthousiast over de zonnetjesrammelaars.
[ afbeelding ]
http://dagjeuit.praatjesm(...)oninginjulianatoren/quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef dolphinqueen het volgende:
geen bon voor Julianatoren? Ik weet het ik vraag veel
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!![]()
Heb ongeveer een jaar geleden 1 pakketje kunnen kopen, toen was alles op en nu lagen ze er weer.
Gelijk ingeslagen! Aanrader!
He wat grappig, dat zijn dus hier de favoriete slabben! en ik heb groot ingeslagen,nu een stuk of 10 van (naast kleine slabben). Echt geweldig fijne dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
Bedankt voor de tip met voordeelmuis. Heb nog nooit van Attent supermarkten gehoord, dus dat belooft niet veel goeds maar zal eens kijken. Vind de Baby dry ook zo veel fijner dan Active Fit. Volgens de verkoper scheelde het niets. Apart dan dat bij ons de Active Fit nooit een nacht mee gaan zonder door te lekken. Het is nu sinds 4 dagen op een rij dat wij s'ochtends heel vroeg alles mogen verschonen. Een keer zelfs s'avonds laat al. Heb jij dat ook meegemaakt Het-is-mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef het-is-mij het volgende:
Ja irritant dat overal alleen de active fit in aanbieding is he?
Heb ze wel gekocht maar vind ze minder fijn dan de baby dry........
Vlgs voordeelmuis.nl is de baby dry in de aanbieding bij attent supermarkten, zit hier 40 km verderop ofzo hehe dus dat schiet niet op maar misschien voor jou wel.
Ja, maar geen BabyDryquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
De pampers zijn volgende week bij de C1000 in de aanbieding, 3 pakken voor 19,98.
Nee klopt, maar die zit tegenwoordig heel vaak niet meer bij die aanbiedingen toch? Ik heb eigenlijk meestal active fit nu.quote:
Oh die bon heb ik volgens mij ook gekregen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik had de bonnen ook Meimel, heb vandaag ff groot ingeslagen: 3 pakken voor de prijs van 2 (pampers dus) en jumbodoos met 7 euro korting. Altijd leuk.
De active-fit zijn volgens mij nu overal in de aanbieding ofzo, zag het bij kruidvat en sdb in ieder geval!
Dat heb ik dus ook...Ik dacht dat dat zogenaamde 'dry max' op de nieuwe verpakking van active fit wel veel goeds zou betekenen, dus ik heb groot ingeslagen bij een aanbieding laatst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip met voordeelmuis. Heb nog nooit van Attent supermarkten gehoord, dus dat belooft niet veel goeds maar zal eens kijken. Vind de Baby dry ook zo veel fijner dan Active Fit. Volgens de verkoper scheelde het niets. Apart dan dat bij ons de Active Fit nooit een nacht mee gaan zonder door te lekken. Het is nu sinds 4 dagen op een rij dat wij s'ochtends heel vroeg alles mogen verschonen. Een keer zelfs s'avonds laat al. Heb jij dat ook meegemaakt Het-is-mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...Ik dacht dat dat zogenaamde 'dry max' op de nieuwe verpakking van active fit wel veel goeds zou betekenen, dus ik heb groot ingeslagen bij een aanbieding laatst.
En nu lekt Thijs heel erg vaak door en hebben we overdag ook veel meer andersoortige ongelukjes. Kortom: bergen vieze en natte was en 's avonds laat of 's ochtends heel vroeg wordt hij soms ook gewoon echt wakker omdat hij te nat is. De luiers voelen ook veel sneller vol, vind ik.
Omdat ik het zat was doe ik nu een testje met Huggies super dry.Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Bonnen? Die heb ik gemist denk ik, zaten die in het AHreclame foldertje? Die heeft Wolf versnippertquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:59 schreef Nijna het volgende:
Die bonnen van AH he... ik zag daar achterop iets staan dat het voor 2 verpakkingen (ofzo iets) geldt, zoals ik het lees zou je dus 6 pakken kunnen halen en 4 betalen en 2 jumbo pakken met die korting en 2 van die 6-packs doekjes met korting... (ga het ff navragen bij de kassa, want dan sla ik heul groot in als dat is zoals ik het lees...).
ik had hem al in mn pm gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:28 schreef Keshet het volgende:
Aankomende week heeft 't kruidvat weer wat kinderspul in de aanbieding zoals ondergoed, pyjama's, rugzakjes, stapelbekertjes, etc.
Ook een nachtlampje en een projector. (Huup!)
Kwamen in een envelop volgens mij...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bonnen? Die heb ik gemist denk ik, zaten die in het AHreclame foldertje? Die heeft Wolf versnippert
Volgens mijn collega kwam dat via de bonuskaart en hij vond het geniepig want ze zien dus aan jouw aankopen dat je een baby hebt en sturen je dan kortingsbonnen voor luiers e.d.quote:
ik.denk eerder via de blije doos ed, want k heb ze gekregen zonder ooit babyaankopen te hebben gedaan bij de ah.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mijn collega kwam dat via de bonuskaart en hij vond het geniepig want ze zien dus aan jouw aankopen dat je een baby hebt en sturen je dan kortingsbonnen voor luiers e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |