Geen idee. Ik zou ze anders bellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Troel het volgende:
GAAF!
Het is alleen zo ver weg. Zouden ze in Utrecht dezelfde opruiming hebben?
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil een babyfoon omdat ie straks op zolder komt. Dan is t wel prettig dat ik m kan horen als ik beneden zit of in de slaapkamer, als alle deuren dicht zitten.
Ik denk dat ik m in de tuin wel kan horen![]()
Mijn zus had dr babyfoon weggegeven, want toch niet nodig. Tim was geboren en thuis en er moest een nieuwe kopen
Nu gebruikt ze m ook niet meer zoveel als in t begin.
als je 't bonnetje nog hebt kun je 'm misschien nog terugbrengen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:23 schreef Mereltje het volgende:
Mooie aanbieding van de babyfoon, heb helaas net vorige week een babyfoon gekocht (Alecto 89 DECT)
ik heb hem al gebruikt, verpakking weggegooid en batterijen opgeladen. Niets aan te doen, deze babyfoon is in 2010 wel als best getest (Best Baby & Infant Product verkiezing 2009-2010) en is ook een aanbieding bij de Kijkshop voor 90 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef trui het volgende:
[..]
als je 't bonnetje nog hebt kun je 'm misschien nog terugbrengen?
Ik ook, maar ik hoor vanuit onze slaapkamer of de woonkamer hem dus echt niet als hij op zn kamer ligt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...
dat is ook zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das anders... Ik woon gelijkvloers...
ons huis is ook nog eens bar slecht geïsoleerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hoor vanuit onze slaapkamer of de woonkamer hem dus echt niet als hij op zn kamer ligt.
Ik vind het ideaal en een fijn idee ieder geluidje te horen!
BIj de DA ook deze weekquote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef sindell het volgende:
Volgens mij vanaf morgen bij Kruidvat
3 pakken Pampers voor ¤ 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |