2e hands kan ook prima bij buggy's, veel mensen gebruiken ze namelijk maar af en toe. Ik heb een maclaren buggy gekocht voor 25 euro 2e hands en die was nog in nieuwstaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de geleende buggy op vakantie prima beviel, denk ik erover er eentje te kopen.
ik herhaal mijn vraag maar weer evenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef willempjewever het volgende:
Zijn er nog ergens 3 pakken pampers voor 20 euro te koop? AH heeft ze nu 3 voor 25 euro , maar dat vind ik niet zo denderende aanbieding.
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik herhaal mijn vraag maar weer even
de aanbiedingen zijn sinds een paar maand alleen nog maar 3 voor 25 euro. Makro is misschien goedkoper, maar dat zit hier 40 km vandaan en dan ben ik evenveel kwijt door de benzine kosten.
Dat zijn veeeel luiersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
uhuhquote:
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak). Evenals de billendoekjes, want die zijn in een handige opbergdoos 12 pakken ook heel goedkoop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
Inclusief btw is dat 8 nogwat.... het scheelt wel, maar niet mega.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak).
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaad
Daarvoor ga ik niet naar de makro rijden nee.. das nog geen 2 euro per pak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
ja inderdaad..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.
Dit is dan ook niet de fijna aanbiedingquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
7 euro ex is 8 nog wat incl...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de fijna aanbieding
Je hebt ook wel dat je bij afname van drie dozen a 3 pakken nog geen 7 euro excl btw moet betalen. Dan kom je wel echt goedkoper uit
je kan ook naar Wateringenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
7 euro ex is 8 nog wat incl...
Al betaal je 6 ex.. dan haal je ongeveer een euro per pak winst in vergelijking met de aanbieding die er bijna altijd is 3 voor 25.. Serieus dan bespaar je 9 euro... Ik zou ervoor naar delft moeten rijden enz.. Ik denk dat het geen reet uitmaakt..
Net zo ver...quote:
Ik heb 1x luiers gekocht bij de Makro omdat het zo goedkoop zou zijn. TOen ik na ging rekenen bleek ik veel duurder uit te zijn.quote:
Die nemen wij inderdaad, die aanbieding van nu en vorige krantje is gewoon 3 voor 25 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de fijna aanbieding
Je hebt ook wel dat je bij afname van drie dozen a 3 pakken nog geen 7 euro excl btw moet betalen. Dan kom je wel echt goedkoper uit
Deze week nog geen beesie hoor, ik ben vanmorgen nog geweest....quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef willempjewever het volgende:
nee, ik wil een beesie hebben van de ah, daar ga ik nu de luiers kopen
Dat dus. Voor 1 ding naar de Makro gaan is bijna altijd duurder (of het moet om een tv gaan ofzo).quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef happyme28 het volgende:
Wij halen van alles bij de Makro dus rijden er toch heen (ook van rijswijk naar wateringen dus da's misschien 2 liter benzine) dus zelfs die 3 voor 25 euro is voor mij gunstig. Naar de boogaard is lastiger want daar heb ik alleen op zaterdag tijd voor en de makro heeft veel ruimere openingstijden. Kreeg er trouwens nu een grote Nijntje knuffel bij
Ja zeg, wanneer ben je thuis dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Zeg al die mensen die naar Wateringen gaan voor de luiers... kom es gewoon bij mij op de koffie dan als je toch daar bent![]()
ja maar jij woont helemaal niet naast de makroquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef huuphuup het volgende:
Zeg al die mensen die naar Wateringen gaan voor de luiers... kom es gewoon bij mij op de koffie dan als je toch daar bent![]()
Goed punt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar jij woont helemaal niet naast de makro
die heeft mijnzus gekocht, bevalt goed, maar is wel wat hoog. Vanaf ongeveer 2,5 a 3 jaar te gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Nu bij Kruidvat houten loopfietsjes in jongens- of meisjesvariant voor 29,95
Eva is er ook net te kort voor, we hebben er een gat bijgemaakt en nu past ie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die heeft mijnzus gekocht, bevalt goed, maar is wel wat hoog. Vanaf ongeveer 2,5 a 3 jaar te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |