2e hands kan ook prima bij buggy's, veel mensen gebruiken ze namelijk maar af en toe. Ik heb een maclaren buggy gekocht voor 25 euro 2e hands en die was nog in nieuwstaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de geleende buggy op vakantie prima beviel, denk ik erover er eentje te kopen.
ik herhaal mijn vraag maar weer evenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef willempjewever het volgende:
Zijn er nog ergens 3 pakken pampers voor 20 euro te koop? AH heeft ze nu 3 voor 25 euro , maar dat vind ik niet zo denderende aanbieding.
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ik herhaal mijn vraag maar weer even
de aanbiedingen zijn sinds een paar maand alleen nog maar 3 voor 25 euro. Makro is misschien goedkoper, maar dat zit hier 40 km vandaan en dan ben ik evenveel kwijt door de benzine kosten.
Dat zijn veeeel luiersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
uhuhquote:
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak). Evenals de billendoekjes, want die zijn in een handige opbergdoos 12 pakken ook heel goedkoop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Makro is absoluut niet goedkoper met zijn luiers, tenzij je 3 dozen a 3 pakken neemt, dan wil hetnog wel eens schelen
Inclusief btw is dat 8 nogwat.... het scheelt wel, maar niet mega.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die halen wij altijd, scheelt echt veel (ze zijn dan 7 euro per pak).
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste aanbieding hebben inderdaad
Daarvoor ga ik niet naar de makro rijden nee.. das nog geen 2 euro per pak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
er staat er nu eentje, bij afname van 2 dozen a 3 pakken 8,33 per pak. Dat vind ik neit bepaald een aanbieding eerlijk gezegd.
ja inderdaad..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das trouwens hetzelfde als 3 voor 25.
Dit is dan ook niet de fijna aanbiedingquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |