Dit is zeker niet online te bestellen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Webkim het volgende:
Ik wilde even zeggen dat Kruidvat vanaf vandaag weer AmbiToys heeft, die zijn opnieuw in productie.
Een tijdje geleden waren hier wat mama's erg enthousiast over de zonnetjesrammelaars.
[ afbeelding ]
http://dagjeuit.praatjesm(...)oninginjulianatoren/quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef dolphinqueen het volgende:
geen bon voor Julianatoren? Ik weet het ik vraag veel
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja! Die zag ik gister toevallig weer!![]()
Heb ongeveer een jaar geleden 1 pakketje kunnen kopen, toen was alles op en nu lagen ze er weer.
Gelijk ingeslagen! Aanrader!
He wat grappig, dat zijn dus hier de favoriete slabben! en ik heb groot ingeslagen,nu een stuk of 10 van (naast kleine slabben). Echt geweldig fijne dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Stiemie het volgende:
Geen echte aanbieding, maar zeker het vermelden waard: bij de action hebben ze sinds een tijdje grote slabbers. Per 2 verpakt voor 2 euro. Ideale dingen want lekker dik en groot! Liggen bij de rompers enzo.
Bedankt voor de tip met voordeelmuis. Heb nog nooit van Attent supermarkten gehoord, dus dat belooft niet veel goeds maar zal eens kijken. Vind de Baby dry ook zo veel fijner dan Active Fit. Volgens de verkoper scheelde het niets. Apart dan dat bij ons de Active Fit nooit een nacht mee gaan zonder door te lekken. Het is nu sinds 4 dagen op een rij dat wij s'ochtends heel vroeg alles mogen verschonen. Een keer zelfs s'avonds laat al. Heb jij dat ook meegemaakt Het-is-mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef het-is-mij het volgende:
Ja irritant dat overal alleen de active fit in aanbieding is he?
Heb ze wel gekocht maar vind ze minder fijn dan de baby dry........
Vlgs voordeelmuis.nl is de baby dry in de aanbieding bij attent supermarkten, zit hier 40 km verderop ofzo hehe dus dat schiet niet op maar misschien voor jou wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |