abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83698188
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Orea het volgende:
Mega doos Zwitsal Luierdoekjes, 17 pakken incl. bewaardoos, ¤ 27,-

En sowieso 25% korting op zwitsal producten bij de Etos
Alle luierdoekjes weer gekocht. Ik kan weer een paar maanden verder
Mooie stevige krat zit er trouwens bij. Leuk om dingen (lees troep) in op te bergen.
pi_84020757
Pampers aanbieding alert!!!
Bij de ETOS zijn ze nu 3 halen, 2 betalen.
En ze hebben ook andere handige baby-dingetjes in de reclame, veel '3 halen, 2 betalen' acties, dus inslaan maar...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:47:08 #228
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84025983
Bij Bas, Dirk en Digros nu huggies billendoekjes 9 pakjes voor 8.99

En Huggies Super-Dry of Little Walkers 2 voor 7,99
pi_84031868
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Shandaly het volgende:
Pampers aanbieding alert!!!
Bij de ETOS zijn ze nu 3 halen, 2 betalen.

Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer niet
pi_84037768
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Alleen geldt het voor de baby dry variant dan weer niet
Ja, in die Active Fit zitten echt veel minder luiers in per pak. Volgens mij als ze een beetje gaan bewegen kruipen/lopen dat die BabyDry ook prima gaat, lijkt me dun genoeg dus die blijf ik gewoon gebruiken denk ik.
Ik koop die mega pakken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84040712
Ik haal altijd die baby dry, ook nu Iris veel beweeglijker is, er zit gewoon meer in het pak. En zolang ze voldoen zie ik het nu t er niet zo van in om die active fit dingen te gaan kopen...
Liever meer luiers voor hetzelfde geld .
Fake it till you make it...
pi_84043410
ja ik las op internet ergens dus 3 = 2 dus ik wilde gister mijn slag slaan en toen las ik dat dus.
En toen zag ik idd dat er veel minder in zaten en ook nog eens duurder en dacht toen, eerst maar eens ff internet op hoeveel het nou scheelt en er zal vast bij kruidvat binnenkort dan ook weer zo'n actie komen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:10:06 #233
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84044511
Ik heb ze gisteren gekocht, ik dacht dat het nieuwe pakken waren en daarom er minder inzaten er zaten er trouwens maar 3 per pak minder in. In totaal 9 luiers minder dus, maar wel ¤ 5,= goedkoper per 3 pakken. Normale actie is vaak 3 pakken voor ¤ 25,= Ik heb er een rekensommetje op los gelaten... ik heb nu ¤ 0,20 ipv ¤ 0,23 per luier betaald, dus toch goedkoper. ga wel uit van maat 4+. Ik vind ze trouwens wel fijner, ze zijn dunner en zitten mooier... En de afbeeldingen op de luier zijn leuker... maar dat is helemaal niet zo belangrijk natuurlijk.
Make love, not war ☮
pi_84045756
Ze waren op bij ons
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:44:25 #235
114177 Diaan73
pi_84046278
Balen.. Wij hebben tegenwoordig meerdere Etos-en, erg handig!! Het heeft ook geen zin om hier voor je te gaan halen, verzendkosten zijn te hoog dan.
Make love, not war ☮
pi_84046506
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:02:19 #237
114177 Diaan73
pi_84047065
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Hier gisteren ook luiers bij de Etos gehaald, 6 pakken voor nog geen 20 euro aangezien ik ook nog 20 euro korting kreeg met de 'lekker in het leven' bonnen
Dat is lekker kopen Lang leve bonnen!!
Make love, not war ☮
pi_84049984
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84050103
Oh kan je die bonnen ook icm een aanbieding gebruiken?
Als ik mazzel heb dan ligt er in ons oude huis ook nog zo'n boekje, dus nog eens ¤20,- korting...

Poppejans, ik dacht dat die dingen gekoppeld waren aan die doos van de prenatal???
Heb ze bij beide meiden gehad...
pi_84050202
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Nijna het volgende:

Poppejans, ik dacht dat die dingen gekoppeld waren aan die doos van de prenatal???
Heb ze bij beide meiden gehad...
Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mij (ik heb toen iedere doos wel aangevraagd en zelfs via internet geprobeerd me in te schrijven)
pi_84050267
Ik kreeg ze ook, maar de bonnen waren tot 2009 geldig !! pff nou lekker dan !
pi_84050522
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Mensen vermoeden dat de adressen inderdaad uit het bestand van de Blije Dozen komen, maar ze gebruiken dus willekeurig adressen, en helaas niet die van mij (ik heb toen iedere doos wel aangevraagd en zelfs via internet geprobeerd me in te schrijven)
Ik hoorde idd ook dat ze willekeurig uit een adressenbestand kiezen. Ik heb ze iig zowel bij de oudste als bij de jongste gekregen.
Via internet inschrijven kan idd ook, maar hoorde ook dat velen het dan alsnog niet krijgen....
Misschien nog maar een blije doos aanvragen?

Nijna: eigenlijk is het niet icm een aanbieding, maar de helft van de Etoswinkels doen het wel. De onze dus ook. Kruidvat doet het niet. Hoop dat het bij jou ook lukt, is toch mooi meegenomen!
pi_84050756
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze gisteren gekocht, ik dacht dat het nieuwe pakken waren en daarom er minder inzaten er zaten er trouwens maar 3 per pak minder in. In totaal 9 luiers minder dus, maar wel ¤ 5,= goedkoper per 3 pakken. Normale actie is vaak 3 pakken voor ¤ 25,= Ik heb er een rekensommetje op los gelaten... ik heb nu ¤ 0,20 ipv ¤ 0,23 per luier betaald, dus toch goedkoper. ga wel uit van maat 4+. Ik vind ze trouwens wel fijner, ze zijn dunner en zitten mooier... En de afbeeldingen op de luier zijn leuker... maar dat is helemaal niet zo belangrijk natuurlijk.
Fijn dat jij t ff hebt uitgerekend, dat moest ik nog doen thx haha

Ja ik vind die baby dry daar staan domme dora's op ttssskkkk

Maarre.........die lekker in het leven bonnen krijg ik ook niet
heb me zelfs op die site ingeschreven en wij verdienen echt niet mega ofzo dus daar kan het ook niet aan liggen
pi_84051143
het-is-mij; moest je dan een inkomen opgeven?
Ik krijg ze hier ongeveer per kwartaal geloof ik. En altijd als die bonnen in de brievenbus liggen is de actie van Etos er.
Wel balen dat niet iedereen ze krijgt als je je wel opgegeven hebt.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:51:32 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84052090
Ik heb die bonnen bij Eva wel gehad, en toen ineens niet meer. En bij Fabian nooit meer.
pi_84052275
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef Meimeltje het volgende:
het-is-mij; moest je dan een inkomen opgeven?
Ik krijg ze hier ongeveer per kwartaal geloof ik. En altijd als die bonnen in de brievenbus liggen is de actie van Etos er.
Wel balen dat niet iedereen ze krijgt als je je wel opgegeven hebt.
hahaha nee dat niet maar ging voor mezelf na waarom wij ze niet zouden krijgen en toen dacht ik, zou het dat zijn maar je hoefde geen inkomen op te geven vlgs mij.........
Dan maar niet, dan mar goed inslaan bij 3=2
  zondag 18 juli 2010 @ 09:15:53 #247
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_84191053
Stom joh, bij onze Etos nemen ze de bonnen niet meer aan icm een aanbieding. Ze zeiden dat geen enkele Etos dat meer mocht doen
Jammer, had ook graag nog 20 euro korting gehad
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_84191240
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:15 schreef Marlinde het volgende:
Stom joh, bij onze Etos nemen ze de bonnen niet meer aan icm een aanbieding. Ze zeiden dat geen enkele Etos dat meer mocht doen
Jammer, had ook graag nog 20 euro korting gehad
Hier ook Ze zeiden bij ons dat ze vorige week een fax hadden gehad dat ze dat dus niet meer mochten doen
pi_84191988
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is echt geluk dat je die bonnen krijgt, ze schijnen willekeurig mensen te sturen, je kan je er nergens op inschrijven *jank*
Ik kreeg ze nadat ik me had ingeschreven op de pampers site, incl. tijdschriftje van Pampers, passend bij de levensfase van je baby
Lotte!
Noah!
pi_84199577
Ik heb mn bon gister bij de DA ingeleverd icm de lopende actie, scheelde 15 euro in totaal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')