He een autostoel voor kinderen van 0 kiloquote:
Jij leeft voor het afkraken van anderen hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
He een autostoel voor kinderen van 0 kilo![]()
Deze stoel kan je pas vanaf 1 jaar gebruiken. Als de beschrijving al niet eens goed kan zijn... je zal maar ouders hebben die dat niet weten en in deze stoel een baby van een paar dagen oud zetten
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Jij leeft voor het afkraken van anderen hè?
Ah, hier ga ik mn kerel even op wijzen! We hebben een tweede autostoeltje nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef willempjewever het volgende:
En 20% korting autostoeltjes en gratis thuisbezorgd (Halfords):
http://www.halfords.nl/NL/Kids/Catalog/CategoryProductList.htm?categoryId=26497&subCategoryId=
zeker niet duur en leuk!! Ik heb hele leuke laarzen voor Amber gzien, maar ze hebben alleen nog maat 32-33quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef trui het volgende:
crocs heeft nu kortingen tot 70% op winterlaarzen enzo. er zitten nog wel leuke dingen bij!
een troost, zweetkakken = natte sokken = koude voeten, die laarzen zijn alleen leuk als het echt echt echt koud is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
zeker niet duur en leuk!! Ik heb hele leuke laarzen voor Amber gzien, maar ze hebben alleen nog maat 32-33
klikquote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Linda2205 het volgende:
zijn er ergens in NL nog pampers in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |