oh!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, bij de Hema was er flink afgeprijsd en ik heb echt hoopjes boxershorts ingeslagen voor wènâg![]()
2 euro voor een set van 2 is toch geen geld.
dit was wel voor mijn kroost moet ik er bijzeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
binnenkort weer tijd voor een tripje richting Hema dus
(echt ik hóu van de Hema!)
ja ik ga ook voor mijn kroost kijken!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was wel voor mijn kroost moet ik er bijzeggen.
kroosterin? kroosteres?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik ga ook voor mijn kroost kijken!![]()
ik heb kroosthihi. Yay!
of is t kroos als t er maar 1 is?
Tja, 8.50 of 10 euro, zoveel verschil zit er ook niet in.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind de NL pampers ook veels te duur...hier kosten ze 8.50 per pak
Als je 1 pak koopt niet nee, maar 2 jaar à 3 pakken per maand = 100¤ winst. Dat jij dat niet veel vindt moet je zelf weten, maar hier is het welkom.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Tja, 8.50 of 10 euro, zoveel verschil zit er ook niet in.
Ik vind die luiers niet zoveel kosten, ben meer geld kwijt aan de spullen die de kids weten af te breken zoals laatst mijn dvd recorderEn dat ding staat nog achter slot en grendel, maar je vergeet het 1 keer af te sluiten...
Omdat ze in de toekomst misschien wel in de aanbieding komen en dan weet je vast dat ze heel lief zijn. (Isabeau heeft getest en goed bevonden)quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben ook zukse toffe rood met witte stippen sexy rompers voor je kroos Huups!
Niet in de aanbieding..dat dan weer niet...waarom meld ik t dan hier?![]()
eeeeenn in t winkelmandje...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben ook zukse toffe rood met witte stippen sexy rompers voor je kroos Huups!
hahaa dat lees ik nu pas; nou die ligt hier ook al op Evie te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef Poppedein het volgende:
aaah wat baal ik nu ervan dat ze hier geen dirx hebben die zijn heerlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef Stiemie het volgende:
En bij Dirx hebben ze nu huggies pure billendoekjes voor maar 99 cent. Het gaat om zowel de blauwe geurloze variant als om de groene (heb vanmorgen dus maar meteen 6 pakjes meegenomen)
ha!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Huup! De hygienische (toilet) doekjes zijn in de bonus bij Appie! 99 cent slechts!
lijkt me niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
Een kleine aanvulling. Mensen die bij Atos Origin werken hebben ook zo'n pas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:39 schreef amaranta het volgende:
En bijj de Philips personeelswinkel in Eindhoven, zij er heel veel avent spullen (flessen, speen, kolf, borstschelpen, pads, etc) voor de helft van de prijs.
Je hebt echter wel een personeelspas (die krijg je als je bij philips werkt) nodig.
Ik had die mail ook, die tentjes zijn echtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ze hebben bij Lief! nu een leuke aanbieding dat je bij een bestelling boven de 40 euro een gratis speeltentje (j/m) twv 24,95 krijgt. Als je dan toch aan het bestellen bent; met de Eurocampcode st10 ontvang je ook nog eens 10 euro korting op een strandset voor jongens op meisjes! (van 12,95 voor 2,95)
Koterkado!quote:Wegens succes met 1 dag verlengd!
Ook zullen zondag 21 en maandag 22 maart alle kortingscodes werken, aan u dus de keus welke korting het beste bij u past.
Ik heb hem ook gezien!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:24 schreef Lenaatje het volgende:![]()
Gisterenavond was het een kindertent met allerlei tunnels. Hihihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |