quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Vlindur het volgende:
DA heeft 3 pakken pampers voor de prijs van 2. Dat hoort hier ook toch?
Ik had die slofjes ook nodig, morgen ga ik ook naar de wibra hier in Rotterdam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef Noli. het volgende:
Erg leuk die slofjes bij Wibra.![]()
Gistermiddag kreeg ik de folder binnen, heb meteen manlief gebeld (de folder was nog geen 5 min. door de bus) en die reed na zijn werk meteen naar de dichtstbijzijnde Wibra.
Er lagen nog drie paar alleen in maat 56-62.![]()
Roofgoed dat spul..
* Noli. zichzelf een schop onder haar kont geeft om verder te gaan met zelf weer slofjes maken *
ik ook niet, maar hier bij mijn werk zit een wibra en naar aanleiding van dit topic heb ik de online folder bekeken en dat ziet er leuk uit. Maar de wibra is niet echt mijn soort winkel, maar even doorbijten als ik er straks in de pauze even ben.quote:
ik ook bijna niet maar je kan natuurlijk altijd op www.wibra.nl kijkenquote:
ik stuur mijn moeder er altijd op uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef Troel het volgende:
Klopt, maar ik kom er zelden omdat hij niet in Ijsselstein zit. En er naartoe gaan voor een aanbieding kost vaak net zoveel als elders dat artikel wat duurder halen
Of www.degoedkoopsteluiers.nl ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor een volledig overzicht van de luieraanbiedingen heb je ook de website www.watkostenluiers.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |