abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 12:01:30 #1
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59427969
Deel 8: Nu in de aanbieding deel 8

De waarschuwing van Beefcake:
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59428067
Ja nu ben ik 30 euro meer kwijt, maar allez
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 16 juni 2008 @ 12:05:52 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_59428086
Ik ben blij dat ik niets besteld had Overigens had ik in zo'n geval gemeld dat dat de hele bestelling wel geannuleerd mocht worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59428097
Nee Troel, ik heb alles zo hard nodig
pi_59428107
beefcake kan het niet zo zijn dat ze je inderdaad bang hebben lopen maken?
ik vind het van hun zelf een beetje stom dat ze persoonlijke codes dan niet digitaal linken aan de naam, of maar voor eenmalig gebruik uitgeven.
Doet esprit etc ook...

Ach we zien het wel...
  maandag 16 juni 2008 @ 12:07:19 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_59428129
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef beefcake het volgende:
Nee Troel, ik heb alles zo hard nodig
Oei, dan is het gewoon klote.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 juni 2008 @ 12:09:02 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59428174
Dat idee had ik dus ook p_iglet!
En ik dacht eigenlijk ook (naïef misschien ) dat het algemene codes waren. Soms zie je dat wel eens in tjdschriften ofzo. "voer die-en-die-code in en krijg korting"
pi_59428178
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef p_iglet het volgende:
beefcake kan het niet zo zijn dat ze je inderdaad bang hebben lopen maken?
ik vind het van hun zelf een beetje stom dat ze persoonlijke codes dan niet digitaal linken aan de naam, of maar voor eenmalig gebruik uitgeven.
Doet esprit etc ook...

Ach we zien het wel...
Ja, ik zie dat zeker ook als een hele plausibele verklaring hoor, maar ik wilde het jullie toch niet onthouden
pi_59428208
Ik had ook gefraudeerd. Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt. Het zal me benieuwen wat er nu op de acceptgiro zal staan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59428217
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef LadyS het volgende:
En ik dacht eigenlijk ook (naïef misschien ) dat het algemene codes waren. Soms zie je dat wel eens in tjdschriften ofzo. "voer die-en-die-code in en krijg korting"
Dat dacht ik dus ook, want als je een beetje slim bent als bedrijf beveilig je die codes dan wel, zoals p_iglet aangeeft. Doen (bijv) bol.com en wehkamp ook.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:11:20 #11
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59428235
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd. Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt. Het zal me benieuwen wat er nu op de acceptgiro zal staan.
Dat is helemaal stom dan (van H&M dan in dit geval )
pi_59428269
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd. Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt.
Dat zou dan helemaal wat zijn, als zij ze handmatig voor je invoeren en daarna gaan zeggen dat het fraude is
pi_59428432
hm, ik heb de bestelling inmiddels ontvangen, maar nog niet naar de bijbehorende rekening gekeken.
pi_59428471
de bijbehorende rekening zegt bij mij gewoon de prijs met de kortingen eraf...
volgens mij loopt dit wel los allemaal...
  maandag 16 juni 2008 @ 12:24:06 #15
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59428615
De waarschuwing van Beefcake:
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Noli. het volgende:
Het is oppassen bij H&M..
Als je te vaak achter elkaar (ook verschillende) kortingscode's invoert dan merkt het systeem dat (ongeldige rabat combinatie) en kun je op een lijst komen die je in de gaten houdt en je zelfs kan blokkeren.

(aldus een mederwerker van de klantenservice vanmiddag toen bij mij de boel dus vast liep. Geen idee wat er precies van waar is. Er werden bij mij vanmiddag trouwens kortingscode's in de lijst gevonden die ik zelf niet eens ingevoerd had!)

* Noli. (fraudeur ) ook nog wacht op twee pakketjes.
(1 volgens H&M onderweg - volgens TNT nog niet
"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.")

(1 volgens H&M in behandeling (aangemeld bij TNT) - batchnummer is wel bekend bij TNT
"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.")
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 16 juni 2008 @ 12:41:09 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59429148
Die melding heb ik ook een hele tijd gehad, maar opeens was het wel bekend bij TNT en was hij er dezelfe dag nog
pi_59430971
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:55 schreef Nijna het volgende:
Sonnetje, ik heb 1 shirtje van lief in maat 68, wat best een maat groter had gemogen (shirtje met ondeugend erop en korte mouwen, bij aanbiedingen) (en dat is dan vooral de lengte), terwijl ik een ander shirtje heb wat prima past in maat 68...
Ze draagt ook maat 68 normaal gesproken.
Dank je wel Mijn nichtje is ook wat langer (althans zit op bovenste lijntje kwa lengte, dus denk dat ze wat langer is ) wil namelijk zon romperjurkje kopen, maar das pas voor januari (gaan we naar thailand). En dan is ze een jaar, dus wist niet of ik 80 of 86 moet nemen...Lastig lastig Mja t kind moet in Thailand toch kleren hebben haha. En aanbiedingen zijn dan altijd fijn helemaal omdat we nog niet weten of ze in de zomer de thailand kleren nog past
Iig allemaal bedankt voor de tips
pi_59431289
Sonnetje, maat 86 doen, en dan heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het past...
Zeker geen 80 met lief rompers... daar past mijn bijna 1 jarig frutje van nu 69,5cm nu perfect in.

misschien ook een jurkje zonder romperbroekje kopen, en dan zo'n apart broekje die erbij staan?
vermoedelijk valt dat groter, al weet ik niet hoe het met de meisjes maten zit.
pi_59432138
was idd ook van plan de 86 te doen, maar misschien dat jurkje dan toch maar niet
helemaal als pepijn nu goed in 80 past van lief, en die is maar iets groter dan lieke heb al wel wat andere dingetjes in mijn mandje liggen haha
pi_59435205
Ik had begrepen dat persoonlijke codes van H&M ook echt persoonlijk zijn.
Ik heb namelijk zelf een code gekregen omdat ze iets verkeerd verpakt hadden. En daar staat uitdrukkelijk bij dat deze naamsgebonden is.
Beetje stom als ze nu ineens iedereen als fraudeur gaan noteren als ze zelf die codes niet afschermen.

Hier werkte de codes wel gewoon, bestelling is in behandeling en staat in het systeem gewoon nog met 2x korting verwerkt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59435763
Hier ook hoor. De codes hebben al op zoveel sites en forums gestaan. Ik wens H&M veel succes met de fraudebestrijding
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:44:05 #22
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_59452930
quote:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten

* Noli. hoopt dat het pakketje er vandaag (en anders morgen) is! *

Het tweede pakket is van drie dagen later dus ik hoop dat dat die idd drie dagen later arriveert als pakket1
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:25:16 #23
218802 bigger-than-others
pregnant for the first time
pi_59465251
lidl- voedingskussen voor 13 euro (ik vind hem wel groot)
pi_59485433
Hier alles van H&M gewoon binnen gekregen en de kortingen zijn gewoon verwerkt.
pi_59485559
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef zout-droppie het volgende:
Hier alles van H&M gewoon binnen gekregen en de kortingen zijn gewoon verwerkt.
hier ook en mocht ik op een of andere zwarte lijst komen, wat ik betwijfel, dan zijn ze een hele goed klant kwijt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')