quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
Ja, ik zie dat zeker ook als een hele plausibele verklaring hoor, maar ik wilde het jullie toch niet onthoudenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef p_iglet het volgende:
beefcake kan het niet zo zijn dat ze je inderdaad bang hebben lopen maken?
ik vind het van hun zelf een beetje stom dat ze persoonlijke codes dan niet digitaal linken aan de naam, of maar voor eenmalig gebruik uitgeven.
Doet esprit etc ook...
Ach we zien het wel...
Dat dacht ik dus ook, want als je een beetje slim bent als bedrijf beveilig je die codes dan wel, zoals p_iglet aangeeft. Doen (bijv) bol.com en wehkamp ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef LadyS het volgende:
En ik dacht eigenlijk ook (naïef misschien) dat het algemene codes waren. Soms zie je dat wel eens in tjdschriften ofzo. "voer die-en-die-code in en krijg korting"
Dat is helemaal stom danquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt. Het zal me benieuwen wat er nu op de acceptgiro zal staan.
Dat zou dan helemaal wat zijn, als zij ze handmatig voor je invoeren en daarna gaan zeggen dat het fraude isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Noli. het volgende:
Het is oppassen bij H&M..
Als je te vaak achter elkaar (ook verschillende) kortingscode's invoert dan merkt het systeem dat (ongeldige rabat combinatie) en kun je op een lijst komen die je in de gaten houdt en je zelfs kan blokkeren.![]()
(aldus een mederwerker van de klantenservice vanmiddag toen bij mij de boel dus vast liep. Geen idee wat er precies van waar is. Er werden bij mij vanmiddag trouwens kortingscode's in de lijst gevonden die ik zelf niet eens ingevoerd had!)
Dank je welquote:Op maandag 16 juni 2008 11:55 schreef Nijna het volgende:
Sonnetje, ik heb 1 shirtje van lief in maat 68, wat best een maat groter had gemogen (shirtje met ondeugend erop en korte mouwen, bij aanbiedingen) (en dat is dan vooral de lengte), terwijl ik een ander shirtje heb wat prima past in maat 68...
Ze draagt ook maat 68 normaal gesproken.
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
hier ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef zout-droppie het volgende:
Hier alles van H&M gewoon binnen gekregen en de kortingen zijn gewoon verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |